Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

Pamiętacie perfumy, które nasza supermodelka zaprojektowała w 2014 roku? Teraz przyszedł czas na pomadkę i to nie byle jaką. Modelka została nie tylko pierwszą twarzą luksusowych, ekologicznych pomadek La Bouche Rouge, ale także pomagała współtworzyć dwa odcienie. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.

Każdego roku wyrzuca się około 1 miliard szminek. Zastanawialiście się kiedyś, gdzie lądują te niechciane albo zużyte? W oceanie. Nowo powstała marka produkująca luksusowe szminki La Bouche Rouge, która już jest dostępna online oraz w Colette udowadnia, że wcale nie musi tak być.  

Dlaczego akurat te szminki są tak wyjątkowe? Dlatego, że to pierwsza ekologiczna linia, którą można powtórnie uzupełnić, czyli kupić im nowy wkład. Ich opakowania więc zachowujemy, a nie wyrzucamy. Poza tym, zamiast z tworzywa sztucznego (czyli głównie plastiku) wykonane są z naturalnej skóry. Stworzono ją po to by ograniczyć ilość opakowań i by zachęcić ludzi do kupowania mniejszej ilości produktów (w tym przypadku szminek). Tak tłumaczył to w rozmowie z „Vogue’iem” założyciel marki Nicolas Gerlier.

Jest także polski akcent! Anja Rubik ogłosiła bowiem wczoraj na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z firmą La Bouche Rouge. Modelka nie ukrywa, że ma nadzieję, że świadomość i odpowiedzialność to przyszłość luksusu. Chodzi także o innowacje, znalezienie nowych sposobów wytwarzania pięknych produktów, które nie szkodzą środowisku i pomagają w tworzeniu zmian. Modelka została pierwszą twarzą nowej marki, ale także współtworzyła dwa odcienie. Pierwszy z nich to głęboko czerwona, zainspirowaa sukienką Anthony’ego Vaccarello, którą miała na sobie na gali Met w 2013, a druga w kolorze karmelowym.

Anja dodaje jeszcze, że „Czerwony to kolor kobiecości, namiętności, ekspresji – to kolor życia. Czerwony pobudza wyobraźnię. Czerwień oznacza mówienie tego w co się wierzysz!
Nam ogromnie podoba się ten pomysł. Choć nie każdy będzie chciał wydać na szminkę 127 dolarów za opakowania i wkład za 64 dolary, ale wierzymy, że dzięki takim inicjatywom zaczniemy się zastanawiać i stawiać sobie pytanie kupując kolejną szminkę czy inny kosmetyk, czy naprawdę są nam one niezbędne.
ZobaczSchowaj komentarze

Burberry zniszczy swoje ubrania warte 28 milionów funtów!

Burberry, brytyjska marka sprzedająca luksusowe ubrania, której historia sięga aż 1856 roku, spali wszystkie niesprzedane w ubiegłym roku ubrania! Jest to towar o wartości (w przeliczeniu) 135 milionów złotych! Marka zastrzega, że nie przeceni produktów, gdyż mogłoby to obniżyć elitarność ich całej oferty.

Zniszczeniu ulegną nie tylko ubrania, ale również akcesoria i perfumy. Nie jest to nowa polityka firmy, gdyż w przeciągu ostatnich 5 lat pozbyła się ona swoich dóbr o łacznej wartości 436 milionów złotych. Burberry zapewnia przy tym, że stara się utylizować swoje produkty jak najzgodniej z naturą, ale klienci obrzucają ich falą krytyki. W internecie zaczęło wrzeć po opublikowaniu ich rocznego raportu. Dodatkowo wartość zniszczonych w tym roku ubrań jest rekordowa. Modowy gigant zapewnia jednak, że robi to dla swoich stałych klientów i ich poczucia, że zakupione przez nich produkty zawsze będą ekskluzywne – „Nasza strategia ma przyczynić się do tego, że ci, którzy zaopatrzą się w nasze produkty, będą pewni, że te zawsze pozostają luksusowe. Nawet biorąc pod uwagę ponoszone przez nas ryzyko finansowe, nie decydujemy się na obniżanie cen naszych produktów”.

Co prawda nie ma dokładnej informacji jak Burberry pozbywa się swoich ubrań, ale najprawdopodobniej jest to spalenie. Wydzielające się przy tym opary niszczą środowisko, a przecież jak zauważają internauci, wystarczyłoby poddać stare produkty recyklingowi.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności