Świeża podopieczna agencji modelek IMG, Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina), nie pierwszy raz pojawia się w kampanii Tommy’ego Hilfigera. To jej druga współpraca z amerykańskim projektantem. Tym razem w sesji wizerunkowej promującej kapsułową kolekcję partneruje jej Lucky Blue Smith, który jeszcze niedawno pozował przed obiektywem Łukasza Pukowca na potrzeby ukraińskiej edycji magazynu „Vogue Man”. Duet, który łącznie może pochwalić się ponad 7 milionami obserwatorów na Instagamie, prezentuje dżinsowe stylizacje inspirowane latami 90.. Za nostalgiczne ujęcia odpowiedzialny jest Bryant Eslava, który bardzo często fotografuje wschodzące gwiazdy modelingu.
Na nową kolekcję Tommy Jeans składają się uniseksowe t-shirty, topy oraz bluzy z kultowym logo marki. Nie zabrakło także spodni i szortów z wysokim stanem oraz oversize’owych kurtek. Logomania została zastosowana także na projektach bikini. Fani, którzy tęsknią za estetyką rodem z serialu „Beverly Hills 202010” będą zachwyceni. Dodatkowo, Lucky Blue Smith na swoim Instagramie ogłosił wyjątkowy konkurs związany z debiutem najnowszej kolekcji amerykańskiej marki.
Jeśli macie apetyt na rolę u boku najbardziej pożądanego modela w branży lub partnerowanie Hailey, wystarczy, że w ciągu 24 godzin prześlecie na Snapchat Tommy Hilfiger swoje kreatywne zdjęcie i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie wy powinniście wystąpić w sesji i kampanii marki. To kolejny dowód na to, że Hilfiger bardzo chętnie wspiera nie tylko znane i lubiane twarze oraz ikony pop kultury takie jak Rolling Stones, ale także pomaga anonimowym osobom, które marzą o karierze modelingu lub utożsamiają się z młodzieńczym duchem marki.
Lubimy bardzo!