Głównym motywem kampanii na wiosnę-lato 2016 jest kwitnący różany ogród. Marka Mohito zdecydowała się w tym sezonie na jeden z najpopularniejszych trendów, czyli kwiaty. Prezentuje je w bardziej tajemniczej i romantycznej odsłonie. Marka zapowiada, że to tylko pierwsza część większej współpracy modelki z Mohito. W trakcie całego sezonu będziemy mogli obserwować kolejne jej odsłony.
Ania Jagodzińska prezentuje swoją delikatną naturę w pastelowych stylizacjach z mnóstwem falban w bardzo nowoczesnym wydaniu. Kolekcja zawiera także klasyczne żakiety oraz koszule z krótszym rękawem. Uwagę zwracają koronkowe ornamenty na bluzkach, spódnicach i spodniach oraz zmysłowe bieliźniane sukienki. Stroje tworzą żywe i dynamiczne stylizacje, które idealnie sprawdzą się zarówno w mieście, jak i podczas wakacyjnych wypadów.
„Dzięki zabawie przezroczystościami i ażurami kolekcja jest jednocześnie subtelna i seksowna – uwodzi nas swoim czarem niedopowiedzenia” – tak kolekcję podsumowała Karolina Sołtan – główna projektantka marki.
Romantyczne zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz, a za stylizację odpowiadała Arleta Żak. O makijaż w różowej tonacji zadbał Wilson. Włosy ułożone w delikatne fale to dzieło Michała Bieleckiego. Marka dodatkowo zrealizowała film autorstwa Piotra Krzymowskiego, zdolnego absolwenta Central Saint Martins, który często pracuje na planie z ekipą z Warsaw Creatives.
Koniecznie zajrzyjcie do sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych, aby zaopatrzyć się w wiosenne stylizacje Mohito.