Nowy sezon, nowe otwarcie. PRM startuje z kampanią Back to the City Pre- Fall 2025. To historia o momencie, kiedy miasto staje się przestrzenią inspiracji, a miejskie looki naturalnie dostosowują się do rytmu codzienności. Stylizacje PRM balansują między swobodą a wyrafinowaniem, pokazując, że powrót do miasta nie kończy lata, lecz otwiera przestrzeń na świeże możliwości i nowy rozdział modowych doświadczeń.
Po miesiącach podróży i letnich doznań, wejście w rytm miejskiej codzienności staje się dla PRM inspiracją do stworzenia nowej kampanii Pre – Fall 2025. Back To The City celebruje moment przejścia, kiedy letnie wspomnienia są wciąż obecne, natomiast energia miasta otwiera przestrzeń dla nowych planów, zmian i świeżych wizji. To co znajome, nabiera wyjątkowego znaczenia i wciąż potrafi zaskoczyć.

Wrzesień przynosi nowe tempo: chłodne poranki kontrastują z wciąż ciepłymi popołudniami, a ulicę zaczynają pulsować energią. Kampania Back To The City skupia się na detalach, które wcześniej umykały uwadze – pierwsze spotkania, spacery czy przystanki w ulubionych miejscach stają się częścią nowej narracji. Stylizacje w Pre – Fall 2025 balansują między miejską nonszalancją, a wyrafinowaniem, oferując warstwowe outfity dopasowane do zmiennej pogody – knitwear, denim czy oversizowe bluzy stają się częścią codziennej, miejskiej opowieści.

W sezonie Pre – Fall 2025, PRM prezentuje kolekcje marek redefiniujących miejską elegancję: Andersson Bell, MM6 Maison Margiela, Vetements, GANNI, Kenzo, Y-3, Axel Arigato, Rick Owens DRKSHDW i wiele innych. Bluzy spotykają się z garniturowymi spodniami, a smart casual zyskuje, świeże, nieoczywiste oblicze. Całość uzupełniają lekkie formy i odważne detale. To projekty, które harmonijnie wpisują się w rytm miasta, inspirując do budowania własnego, niepowtarzalnego stylu.