FASHION AT HOME

Polska marka Trend Glass debiutuje na światowych rynkach. Wyroby szklane w trendzie „simplicity” zyskują popularność

26.06.2020 Fashion Post

Polska marka Trend Glass debiutuje na światowych rynkach. Wyroby szklane w trendzie „simplicity” zyskują popularność
Fot. Materiały prasowe

Polska marka Trend Glass znana jest i kojarzona z prostymi i funkcjonalnymi wyrobami szklanymi, które powstały w myśl trendu "simplicity". Marka debiutuje w Polsce i na wybranych światowych rynkach już w lipcu!

"Im mniej designu, tym lepiej" powiedział kiedyś Dieter Rams, niemiecki projektant przemysłowy, dziś emerytowany naukowiec. I w duchu tego hasła powstają szklane wyroby polskiej marki Trend Glass. Marka ma w swojej ofercie produkty uniwersalne, nieprzekombinowane i "piękne w swojej prostocie". Zachęca w ten sposób do celebrowania codzienności i chwil spędzonych z rodziną, wprowadzając miłą atmosferę i dobry nastrój wśród domowników. 

kolekcjach Trend Glass znajdziemy szklanki, talerze, miseczki, dzbanki, karafki, pucharki do deserów i rozmaite akcesoria dekoracyjne takie jak wazony czy świeczniki na tealighty. Marka zaznacza, że szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe, a naczynia i wyroby dekoracyjne powstały w ramach bezopadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że spłuczka idzie ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. 

Asortyment marki Trend Glass będzie można kupić w sklepach sieci Biedronka, a także w innych dużych sieciach handlowych już w pierwszym tygodniu lipca. Marka planuje też pojawić się w tym samym czasie na rynkach zagranicznych, np. na Węgrzech, w Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Izraelu i RPA. Kolejne kraje takie jak USA, Brazylia i Australia zostaną włączone do dystrybucji do końca roku.