73b Collective – nowe miejsce na modowej mapie Warszawy

Ulica Chmielna w Warszawie wzbogaciła się o nowe miejsce. Jest nim showroom 73b Collective. Jednak pod względem wystroju nie przypomina standardowych showroomów. W zabytkowej, przedwojennej kamienicy właścicielka 73b Collective wprowadziła rajski klimat. W Fashionpost promujemy młodych i zdolnych twórców, dlatego zapytaliśmy Agnieszkę Łozę skąd wziął się ten pomysł.

73b Collective – nowe miejsce na modowej mapie Warszawy
Facetune_06-09-2018-21-17-21

Agnieszka Łoza, która stoi za konceptem 73b Collective z zawodu jest stylistką. Na koncie ma m.in. staże w magazynach ELLE, Glamour czy Joy oraz kurs na prestiżowej uczelni Central Saint Martins. Była asystentką What Anna Wears oraz asystowała przy sesji zdjęciowej dla ukraińskiego Vogue’a.

Zacznijmy od tego, dlaczego w ogóle zdecydowaliście się otworzyć showroom?

Pomysł na powstanie showroomu nie narodził się od razu. Tak naprawdę wszystko zaczęło się od lokalu, który znalazłam i urzekł mnie od razu swoją historią. Wiedziałam że, musi tu powstać coś pięknego. Pierwotnie miało być to moje biuro bo jestem stylistką, później showroom dla mojej marki strojów kąpielowych Sun.Sea. Salt ale ostatecznie zapragnęłam się podzielić tą przestrzenią z innymi więc postanowiłam zaprosić do współpracy inne marki bliskie mojej estetyce.

Czym będzie się wyróżniał na tle innych?

73b Collective ma być miejscem w którym wszyscy ze sobą współpracujemy i nawzajem wspieramy w działaniach. Planujemy różnego rodzaju cross promocje między markami. Chcemy aby w jednym miejscu była możliwość znalezienia nie tylko ubrań czy dodatków, ale też akcesorii do wnętrz czy rękodzieła. Oprócz tego, że działamy jako showroom i zapraszamy do siebie dziennikarzy czy stylistów to jest również możliwość zakupu rzeczy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez 73b Collective (@73b_collective)

W jakiej kondycji jest teraz polska moda i młode marki?
Na rynku pojawia się coraz więcej ciekawych propozycji. Myślę że, mamy już za sobą czas kiedy marki rosły jak grzyby po deszczu bez większego sensu i robiły wszystko z szarej dresówki. Rzeczywistość szybko to zweryfikowała bo tworzenie brandu z sukcesem to nie jest prosta sprawa. Na szczęscie teraz twórcy zaczęli podchodzić do tego jak do biznesu i ich decyzje czy produkty są dużo bardziej przemyślane.
Surowe drewno, kaktusy i dużo beżów, skąd pomysł na tego typu przestrzeń?
Jeśli chodzi o przestrzeń to wyszło dość naturalnie. Stare drzwi czy parkiet to element przestrzeni, który już zastałam. Pochodzą one jeszcze z przed wojny i to właśnie one przekonały mnie do tego wnętrza. Zawsze marzyłam o tym, aby kawałek rajskiego klimatu przenieść do stolicy i chyba mi się to udało. Tutaj mamy poczuć się jak na wiecznych wakacjach.
ZobaczSchowaj komentarze

Przetestowałam nowe produkty do włosów marki & Other Stories

Nowa linia kosmetyków do pielęgnacji włosów została opracowana przez zespół & Other Stories we współpracy z Kylee Heath, rezydującą w LA stylistką fryzur gwiazd i ekspertką w zakresie układania włosów na wielkie okazje oraz w charakterystycznym stylu Los Angeles. Jakie produkty spodobały mi się najbardziej?

Kosmetyki z linii Restore, Universal oraz Fullness od & Other Stories to absolutna nowość w ofercie marki. Inspirując się życiem w LA i marka wspólnie przeanalizowała wraz z Kylee Heath jaki rodzaj pielęgnacji włosów wykroczy poza tradycyjny podział – od „poranku na plaży”, przez „dzień w pracy”, po „wieczorne wyjście”. Linia ta pozwala na stworzenie najbardziej pożądanego efektu fryzury – sprężystości, bryły, faktury, nieładu, fal, połysku lub gładkości.

Kylee Heath to znana stylistka fryzur takich gwiazd jak Nicole Kidman czy Kristen Steward. Wykorzystując swoje doświadczenie w profesjonalnej stylizacji włosów, pomogła stworzyć marce & Other Stories produkty najwyższej jakości. My przetestowaliśmy 3 z nich!

 

Peeling do skóry głowy z serii Restore

Seria Restore powstała z myślą o pielęgnacji włosa od skóry głowy aż po same końce. Kosmetyki te nadają się do codziennego użytku i pomagają włosom zachować zdrowy wygląd. Peeling do skóry głowy to produkt, w którym zakochałam się od pierwszego użytku. Przygotowany na bardzieoleju kokosowego, awokado i jojoba idealnie oczyszcza skórę z pozostałości po kosmetykach codziennego użytku. Masaż peelingiem jest przyjemny, poprawia krążenie oraz wzmacnia cebulki, a sam kosmetyk bardzo bardzo ładnie pachnie. Po użyciu skóra głowy jest gładka, nawilżona, a co najważniejsze – gotowa do dalszej pielęgnacji. Peeling jest bardzo wydajny, wystarcza niewielka ilość na całą głowę. To nowe odkrycie, które na stałe znajdzie się w mojej pielęgnacji włosów!

Krem zagęszczający z serii Fullness

Przy tym produkcie obawiałam się obciążenia moich cienkich włosów. Jednak ku mojemu miłemu zaskoczeniu krem idealnie poradził sobie z nadaniem objętości i sprężystości moim włosom bez dodatkowego obciążania! Nie spodziewałam się takiego efektu po produkcie bez spłukiwania. Linia Fullness została stworzona dla osób, które zawsze marzyły o pełnej objętości włosach. Dodatkowo krem daje uczucie nawilżenia, a to dzięki zawartości wodorostów morskich, liścia łuskowatego oraz grochu.

Beach Spray z serii Universal

Ten produkt daje duże pole do popisu przy stylizacji fryzury. Zwykle moje włosy nie nadawały się do kręcenia czy robienia fal, gdyż w sekundę prostowały się, niezależnie od poziomu utrwalenia. Dlatego Beach Spray był dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Nie tylko ułatwia stylizację moich włosów, ale także utrwala fryzurę, którą mogę cieszyć się przez cały dzień! A na dodatek cudownie pachnie. Dodatkowo spray chroni przed ciepłem oraz wilgocią. To idealny przykład, że można połączyć pielęgnację ze stylizacją!

Produkty do włosów marki & Other Stories dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz online od 16 sierpnia!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności