Zero ubrań, ale ile emocji! Jacquemus zachwyca nową kampanią

„Żadnych ubrań, żadnych butów, jedynie miłość w Camargue na południu Francji”, tak swoją najnowszą kampanię opisuje Simon Porte Jacquemus – laureat nagrody LVMH i jedno z najgorętszych obecnie nazwisk na światowej scenie mody.  Francuski projektant, którego pokaz zainauguruje nadchodzący tydzień mody w Paryżu obrał tym samym dość nieoczywisty kierunek, który jednak nie ma nic wspólnego z wulgarnością.

Wszyscy doskonale znamy projektantów i marki, które reklamowały swoje kolekcje bez jakiegokolwiek udziału ubrań, stawiając na rozerotyzowany przekaz i wychodząc zapewne z założenie, że seks sprzeda wszystko. Nowa wizerunkowa sesja Jacquemus, w której także nie uświadczymy żadnego elementu garderoby, to jednak zupełnie inna historia. To przepełniona klimatyczną atmosferą i subtelnymi emocjami opowieść o dwojgu zakochanych i pochłoniętych sobą ludzi, celebrujących swoją miłość na południu Francji, a konkretnie w Camargue.

Dlaczego taka, a nie inna forma wypromowania marki i kolekcji? Po pierwsze, ubrania Jacquemus są już na tyle popularne i rozpoznawalne (ekstremalnie podkreślone talie, przeskalowane ramiona, bufki i monochromatyczne zestawienia kolorystyczne), że całkowicie rozumiemy jego decyzję o wyłączeniu ich w tym sezonie z tej artystycznej narracji. Po drugie, niezwykle uczuciowy i wrażliwy Porte z rodzimego południa Francji od początku uczynił największe źródło swoich inspiracji i punkt zaczepienia poszczególnych kolekcji.

Naga para, pozująca pod parasolem i na opustoszałej plaży w Camargue przed obiektywem Davida Luraschi miała stanowić uosobienie gorącego, hipnotyzującego uczucia, a samo zdjęcie miało być przede wszystkim ponadczasowe. Wizja ta jest też spójna z jesienną kolekcją Jacquemus, której muzą została „wytworna paryżanka zakochująca się w Cyganie”.

Jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Tylko u nas: zmysłowa Sandra Kubicka w wideo z backstage’u dla marki Esotiq!

Sandra Kubicka nie może narzekać na nudę w życiu zawodowym. Jakiś czas temu spotkaliśmy ją w The Cold Pressed Juices promującą sok, który stworzyła. Tym razem możemy podziwiamy ją w naturalnym środowisku jakim jest modeling. Sandra wzięła udział w kampanii ESOTIQ, tylko u nas możecie zobaczyć wideo zza kulis projektu. Zapraszamy do oglądania!

Sandra Kubicka to modelka o której już jest głośno, a w 2018 roku jesteśmy przekonani będzie jeszcze głośniej. Wulkan energii, wyrzeźbione ciało i uśmiech, który nie schodzi z twarzy – to słowa, którymi możemy opisać Sandrę! Polka robi karierę nie tylko w Polsce, ale i w Stanach Zjednoczonych. W swoim modowym CV ma już wpisaną współpracę z Victoria’s Secret jak i kampanię dla marki Moiess Swim. Tym razem wystąpiła w kampanii marki bieliźny – Esotiq.

(Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Sandrze zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu!)

ESOTIQ tworzy bieliznę dla pewnych siebie, pełnych energii, oraz świadomych swoich zalet kobiet. Misją marki jest to, aby wszystkie kobiety czuły się jak milion dolarów. Esotiq słynie z seksownej bielizny, która wpisuje się w najnowsze trendy, ale także modeli, które fantastycznie spisują się w ciągu dnia. Jednak sam wygląd to nie wszystko. Oprócz walorów wizualnych, niezwykle ważnym aspektem jest również sama konstrukcja staników, która nie tylko odpowiednio podtrzymuje, ale i układa się idealnie z biustem. W asortymencie znajdziecie też piękne piżamy, akcesoria jak kosmetyczki oraz artykuły dla ukochanych mężczyzn!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności