Zero ubrań, ale ile emocji! Jacquemus zachwyca nową kampanią

„Żadnych ubrań, żadnych butów, jedynie miłość w Camargue na południu Francji”, tak swoją najnowszą kampanię opisuje Simon Porte Jacquemus – laureat nagrody LVMH i jedno z najgorętszych obecnie nazwisk na światowej scenie mody.  Francuski projektant, którego pokaz zainauguruje nadchodzący tydzień mody w Paryżu obrał tym samym dość nieoczywisty kierunek, który jednak nie ma nic wspólnego z wulgarnością.

Wszyscy doskonale znamy projektantów i marki, które reklamowały swoje kolekcje bez jakiegokolwiek udziału ubrań, stawiając na rozerotyzowany przekaz i wychodząc zapewne z założenie, że seks sprzeda wszystko. Nowa wizerunkowa sesja Jacquemus, w której także nie uświadczymy żadnego elementu garderoby, to jednak zupełnie inna historia. To przepełniona klimatyczną atmosferą i subtelnymi emocjami opowieść o dwojgu zakochanych i pochłoniętych sobą ludzi, celebrujących swoją miłość na południu Francji, a konkretnie w Camargue.

Dlaczego taka, a nie inna forma wypromowania marki i kolekcji? Po pierwsze, ubrania Jacquemus są już na tyle popularne i rozpoznawalne (ekstremalnie podkreślone talie, przeskalowane ramiona, bufki i monochromatyczne zestawienia kolorystyczne), że całkowicie rozumiemy jego decyzję o wyłączeniu ich w tym sezonie z tej artystycznej narracji. Po drugie, niezwykle uczuciowy i wrażliwy Porte z rodzimego południa Francji od początku uczynił największe źródło swoich inspiracji i punkt zaczepienia poszczególnych kolekcji.

Naga para, pozująca pod parasolem i na opustoszałej plaży w Camargue przed obiektywem Davida Luraschi miała stanowić uosobienie gorącego, hipnotyzującego uczucia, a samo zdjęcie miało być przede wszystkim ponadczasowe. Wizja ta jest też spójna z jesienną kolekcją Jacquemus, której muzą została „wytworna paryżanka zakochująca się w Cyganie”.

Jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Styl Paryżanek od dekad jest przedmiotem zazdrości oraz podziwu kobiet na całym świecie. Niewymuszona elegancja z nutką seksapilu, które stały się znakami rozpoznawczymi takich osób jak Jane Birkin czy Brigitte Bardot, do dzisiaj stanowi inspirację dla wielu projektantów. Przekonaliśmy się o tym oglądając najnowszą kolekcję „New vintage” polskiej marki Madelle.

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Polska marka z francuską duszą. To określenie chyba najlepiej opisuje markę Madelle, założoną i tworzoną przez Magdalenę Magnon.  Jej najnowsza kolekcja o nieco sprzecznej nazwie „New Vintage” czerpie ze stylu Francuzek to co najlepsze, interpretując trendy sprzed lat i adaptując je jednocześnie na warunki dyktowane przez współczesną ulicę. Projektantka kobietę Madelle kreuje więc w tym sezonie na romantyczkę z pazurem, która lubi podkreślać swoją figurę zwiewnymi sukienkami, dodaje szaleństwa garderobie poprzez delikatne wzory i ceni sobie dopracowane detale. Wśród tych ostatnich, uwagę przykuwają ręcznie powlekane guziki oraz apaszki wykonane z nadrukowanego specjalnie dla Madelle jedwabiu.

Unowocześnione retro, jak opisuje kolekcję projektantka, zainspirował nie tylko styl paryskiej ulicy. Dużą rolę odegrały tu również tkaniny. Dwurzędowe płaszcze dopasowane w talii, które wykonano z wełny połączonej z kaszmirem lub angorą osłonią nas przed chłodami, a sukienki z jedwabiu czy wiskozy będą świetnie kontrastowały z jesiennymi swetrami. Wszystkie projekty możemy zobaczyć w sesji wizerunkowej  autorstwa Magdaleny Kozickiej, przed której obiektywem stanęły Klaudia Celińska oraz Gabriela Przeorska.

Lubimy bardzo!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.