Zapnij Reebok CLUB C ZIP i… bądź ponad!

Wysoko ponad Warszawą, a dokładniej na 38. piętrze Warsaw Spire miała miejsce premiera najnowszego modelu obuwia Reebok Classic– CLUB C ZIP. W ramach wydarzenia uczestniczki miały między innymi możliwość spersonalizowania obuwia za pomocą specjalnej biżuterii oraz obejrzenia lokalnego video promującego nowy produkt, w którym wystąpiły jedne z najpopularniejszych polskich influencerek młodego pokolenia, między innymi Pani Ekscelencja, Iga Lis, Julia Wieniawa i Tycjana Acquasanta. Działo się!

 

Zapnij Reebok CLUB C ZIP i… bądź ponad!

Marka Reebok od zawsze ceniła sobie indywidualny styl i wyrażanie swojego własnego „ja”, nie dziwi więc hasło ich najnowszej kampanii #badzponad, które kryje za sobą wartości takie jak pewność siebie oraz przekraczanie własnych barier. W ramach eventu promującego najnowszy model obuwia i samą kampanię, uczestniczki miały okazję wziąć udział w niezwykłym warsztacie, na którym przy pomocy eksperta– Moniki Góreckiej– projektantki biżuterii, mogły stworzyć swoje własne, unikatowe obuwie ozdobione wedle swojego uznania i gustu.

Dodatkowo, dziewczyny mogły obejrzeć video promujące Club C Zip, w które zaangażowane były idolki młodego pokolenia– Iga Lis, Julia Wieniawa, Tycjana Acquasanta oraz Pani Ekscelencja, będące uosobieniem niesamowitej energii i determinacji dziewczyny, idealnie wpasowują się bowiem w motto kampanii #badzponad.

Jeśli chodzi o nowy model obuwia Club C Zip, jest to produkt dostosowany do współczesnego, kreatywnego pokolenia. Stworzony w 1985 roku Club C został bowiem wzbogacony o nowoczesne rozwiązanie– zamiast sznurowadeł, w damskiej wersji zastąpiono je suwakami. Wystarczy więc wsunąć stopę i… gotowe! Rozwiązanie idealne dla energicznych, tętniących życiem młodych ludzi gotowych na podbój świata.

ZobaczSchowaj komentarze

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.