Wystawiono na aukcję wisiorek Tupaca, w którym został zastrzelony

Tupac dzięki swojej muzyce oraz – nie ukrywajmy tego – dramatycznej śmierci w wyniku strzelaniny, zyskał miano legendy. Nic więc dziwnego, że fragmenty jego ostatniej garderoby budzą takie emocje i kosztują prawdziwą małą fortunę.

Tupac Shakur zginął w 1994 roku podczas strzelaniny gangów. Jego śmierć szybko obrosła w wiele legend. Na szczęście muzyka rapera broni się i wciąż zyskuje nowych fanów. Nic więc dziwnego, że aukcja, na której wystawiono na sprzedaż wisiorek, w którym raper po raz ostatni pokazał się publicznie, budzi ogromne zainteresowanie.

Złoty medalion wysadzany diamentami został wystawiony na aukcję przez członka rodziny rapera, który pragnie pozostać anonimowy i zwyczajnie zarobić na transakcji. Cena wywoławcza to 125 tysięcy dolarów. Wisiorek jest charakterystycznie wygięty, a nabrał takiego kształtu podczas strzelaniny dwa lata przed śmiercią legendy. Chętnych – jak można było się domyślić – nie brakuje.

ZobaczSchowaj komentarze

Dolce & Gabbana „zaprojektowali” własny… makaron!

W świecie mody wiele było już „dziwnych” projektów. Na wybiegu oraz poza nim, projektanci prześcigają się w coraz to bardziej wymyślnych współpracach – chyba wszyscy pamiętamy kolekcję stworzoną przez Karla Lagerfelda dla Carrefoura. Teraz o tytuł najbardziej nietypowego projektu 2017 roku powalczy duet Dolce & Gabbana, który wypuścił właśnie na rynek swój własny… makaron.

Oczywiście nie chodzi o to, że włoski gigant modowy sam stworzył makaron od początku do końca. Domenico Dolce Stefano Gabbana nawiązali współpracę z kultową marką Pastifico Di Martino, w ramach której zaprojektował torebki makaronu. Projektanci postanowili zainspirować się przeszłością, ponieważ ich wersja opakowań została utrzymana w bardzo vintage’owym klimacie z obowiązkowymi, włoskimi motywami. Dolce & Gabbana tworząc swoje projekty wykorzystali kultowe włoskie lokalizacje, w tym między innymi Duomo w Mediolanie, weneckie kanały czy Koloseum, oraz slogan “La Famiglia, La Pasta, e L’Italia!”, który w języku polskim brzmiałby „Rodzina, Makaron i Włochy!”.

Niestety jest to limitowana edycja, więc jeśli chcecie poczuć odrobinę luksusu również w swojej kuchni to radzimy się pospieszyć. Makaron jest dostępny w sklepach oraz online. A jego cena? „Jedyne” 95 euro. Mamy tylko nadzieję, że idzie ona w parze ze smakiem.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.