Wydawnictwo Fashion Group przejmuje serwis modowy Fashionpost.pl

Z dniem 1 lutego 2018 r. serwis internetowy fashionpost.pl znalazł się w portfolio wydawnictwa Fashion Group. Tym samym dołączył do Fashion Magazine, wydawanego od 18 lat, najdłużej ukazującego się polskiego magazynu modowego. Marka FashionPost będzie dla dwumiesięcznika komplementarnym źródłem informacji, prezentując codziennie najnowsze doniesienia ze świata mody, urody, designu i kultury.

„Na łamach Fashion Magazine honorujemy ludzi wyjątkowych, którzy są motorem ewolucji trendów w Polsce i za granicą. Decyzja o połączeniu redakcji Fashion Magazine i Fashion Post to ukłon w stronę naszych czytelników, poszukujących referencyjnego źródła, dostarczającego najnowsze informacje 24/7.” – mówi Marzena Singh, nowa Redaktor Naczelna Fashion Post, od 2016 r. Redaktor Naczelna Fashion Magazine. Fashion Magazine to najdłużej ukazujący się polski magazyn modowy. Dwumiesięcznik publikuje wybory opiniotwórczych autorów, w tym Katarzyny Rzehak, Joanny Bojańczyk czy Michała Zaczyńskiego. Magazyn ilustrowany jest sesjami zdjęciowymi uznanych polskich fotografów, w tym, Zuzy Krajewskiej, Roberta Wolańskiego, Mateusza Stankiewicza, Macieja Bernasa i Marcina Tyszki. Serwis internetowy Fashion Post to codziennie aktualizowane informacje o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Redaktor Prowadzącą serwis została Katarzyna Błażuk, wcześniej związana m. in. z Elle, Show, InStyle i Fashion Magazine. „Przez zaledwie trzy lata udało nam się zbudować silną, rozpoznawalną i cenioną markę. Wprowadziłyśmy na rynek nową jakość w obrębie lifestyle’u w internecie – wartościowe, autorskie treści, magazynową formułę, nowe rozwiązania graficzne. Od początku pracowaliśmy innowacyjnie z klientami reklamowymi, sprzedając jakościowe projekty kontentowe i social mediowe. Przez ten czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych m.in.: Chanel, H&M, W. Kruk, Ecco, Sephora, Nike, Solar, Dr. Irena Eris.” – mówią Maryna Tomaszewska i Justyna Duszyńska założycielki Fashion Post.

Aktualnie Fashion Post współpracuje z najlepszymi autorami, fotografami i influencerami, portal jest patronem najważniejszych polskich pokazów mody, konkursów talentów i pokazów dyplomowych polskich uczelni artystycznych. Ma także stałą, rosnącą grupę czytelników (180 000 UU i 900 000 PV miesięcznie). Monetyzacją powierzchni reklamowych w serwisie zajmuje się dział sprzedaży wydawnictwa Fashion Group, którego szefem został Zbigniew Kokot (wcześniej związany m.in. z Marquard Media Polska i Grupą RMF). 59. wydanie dwumiesięcznika Fashion Magazine ukaże się w sprzedaży 12 marca, m.in. w kolportażu sieci Garmond, Ruch, Kolporter i Pol-perfect, w tym w punktach Empik, Ruch i Inmedio. Cena Fashion Magazine to 11,99 zł. Wraz z połączeniem redakcji Fashion Post zmienił siedzibę. Nowy adres redakcji: ul. Londyńska 34/2, 03-921 Warszawa. Więcej na www.fashionpost.pl

ZobaczSchowaj komentarze

Kwestionariusz stylu: Natasza Urbańska

W kwestionariuszu stylu, pytamy osobistości ze świata mody, kultury i sztuki m.in, o ulubione części garderoby, ukochane marki, idealne miejsca na zakupy czy modowe guilty pleasure. Co tydzień w sobotę, dostarczymy wam kolejny kwestionariusz. Bohaterką dzisiejszego materiału jest Natasza Urbańska. Sprawdźcie, co zdradziła nam w swoim kwestionariuszu.

Nie wyobrażam sobie swojej szafy, bez … koszul i szpilek. Uwielbiam duże koszule, zawsze podwijam rękawy, chowam koniuszek w spodnie, wtedy układa się asymetrycznie, tak jak najbardziej lubię. Sandałki botki czy kozaki na wysokiej szpilce, mam ich ciągły niedosyt i poluje na kolejne pary, prędzej czy później i tak trafiają do teatralnej garderoby.

Mam słabość do... kolczyków. Ostatnio przekłułam uszy w 4 miejscach, wiec zrobiło się sporo miejsca do zagospodarowania. Duże koła, masywne, kolorowe, diamentowe czy minimalistyczne lubię każde. Biżuterię dobieram pod ubrania, kiedyś zakładałam ją jedynie na scenę teraz uwielbiam nosić na co dzień. ZoZo, Moie, Mango – biżuterię tych marek noszę najchętniej.
Najwięcej pieniędzy wydałam na …..Nie kręci mnie epatowanie metkami. Super ciuchy można znaleźć w sieciówkach za fajną cenę, bez przepłacania! Jednak dobre buty czasami potrafią kosztować. Wtedy z bólem serca kupuje – tu próżność wygrywa ze zdrowym rozsądkiem ….
Moje pierwsze wspomnienie modowe to … Kiedy miałam 13 lat, mama przysłała mi super modny zestaw zza zagranicy: marmurkowe, bardzo obcisłe dżinsy plus dżinsowe saszki.
Ikoną stylu jest dla mnie …Lubię styl Christiny Centera czy Anety Kreglickiej, swietnie też nosi się Anja Rubik
Od tych marek jestem uzależniona … MMC uwielbiam za niesamowity formy ubrań, Wolińskiego za to, że swoimi sukienkami uwodzi, duet Paprocki&Brzozowski za ultra kobiece ubrania, Jemioła – za to, że jego projekty są zrobione po męsku, ale zwiewnie. Moje ukochane Muses – zachwyca i zaskakuje – ubóstwiam za skórzane kurtki, kwieciste sukienki, garnitury, a Marlu – za niezawodną klasykę.
Nigdy nie założyłabym … Nigdy nie mów nigdy. Moda to zabawa, czasami jedynie potrzebny jest dystans … do siebie
Zakupy najchętniej robię w … sieci, bo nie boje się kupować bez przymiarki. Na wszelki wypadek biorę większe rozmiary zarówno ubrań jak i butów.
Moim ulubionym kolorem jest … Lubię tworzyć monochromatyczne zestawy, beżowe, białe, czarne – od stop do głów … Jednak czerni jest najwiecej w mojej domowej szafie, natomiast biel króluje w teatrze … ostatnio odważyłam się na czerwiem i fiolet. Chyba wiosna nastanie w mojej szafie….bo to do Mnie niepodobne.
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności