Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Reebok niedawno ruszył z nową kampanią „Always Classic”, której gwiazdami są kultowe modele obuwia, jak również znane osobistości jak Ariana Grande czy Gigi Hadid. Teraz przyszła pora na lokalną odsłonę akcji, ponieważ sportowy gigant właśnie ogłosił, że w polskiej kampanii zobaczymy dwie wschodzące gwiazdy – Rosalie oraz Annę Rudak.

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Kampania „Always Classic” to przede wszystkim kult indywidualności oraz wspieranie osób, które w swoim życiu kierują się pasją. Dokładnie tak jest w przypadku Rosalie oraz Anny Rudak. Każda z nich podąża własnymi ścieżkami, Rosalie w muzyce, a Ania jako ilustratorka oraz joginka. To właśnie one zostały najnowszymi ambasadorkami marki i pojawiły się na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Piotra Książka.

Jednak Rosalie oraz Ania to nie jedyne bohaterki kampanii. Nie można nie wspomnieć tutaj o kultowym modelu Club C, który pierwsze kroki w świecie mody stawiał jako element tenisowych stylizacji, aby potem stać się nieodłączną częścią ulicznych stylizacji. Minimalistyczny model wyróżnia gumowa podeszwa, która dba o nasz nieustanny komfort.

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jak malowana

Alessandro Michele jest jedną z tych osób, która potrafi zamienić w złoto wszystko, czego się dotknie. Jego nieskończone pokłady kreatywności zamieniły Gucci w jedną z najpopularniejszych oraz najbardziej pożądanych marek na świecie, a sam projektant z eklektycznej estetyki uczynił swój największy atut. Właśnie dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne kolekcje, pokazy i kampanie, które nieustannie są powodem naszych zachwytów. Teraz jest nie inaczej – kampania Gucci wiosna-lato 2018 to prawdziwy majstersztyk.

Kampania Gucci jak malowana

O kampaniach Gucci można powiedzieć bardzo dużo, a jedno z pierwszych określeń jakie przychodzi nam do głowy to „nie z tego świata”. Alessandro w swoich sesjach wizerunkowych zaangażował już kosmitów rodem z kultowych filmów science-fiction, były również memy, a nawet drapieżne zwierzęta, które są jednym ze znaków rozpoznawczych estetyki projektanta. Jednak najnowsza propozycja Gucci na wiosnę-lato 2018 naprawdę jest nie z tego świata, ponieważ przy jej powstawaniu nie byli zaangażowani żadni fotografowie czy modelki, a… malarz. Ignasi Monreal, pochodzący z Hiszpanii, inspirując się kultowymi obrazami stworzył małe, dzieła sztuki, jakie tylko Gucci potrafi.

Kampania Gucci to wariacja na temat motywów z duńskiego malarstwa Renesansu oraz nawiązań do literatury, jednak w tej mieszance nie brakuje również współczesnych akcentów. Wprawne oko bez trudu dostrzeże inspiracje „Ofelią” Johna Everetta Millaisa, a fani Disneya na pewno zwrócą uwagę na wizerunek Królewny Śnieżki. Jedno jest pewne. Alessandro wie jak nas zaskoczyć i robi to dobrze.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.