Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Reebok niedawno ruszył z nową kampanią „Always Classic”, której gwiazdami są kultowe modele obuwia, jak również znane osobistości jak Ariana Grande czy Gigi Hadid. Teraz przyszła pora na lokalną odsłonę akcji, ponieważ sportowy gigant właśnie ogłosił, że w polskiej kampanii zobaczymy dwie wschodzące gwiazdy – Rosalie oraz Annę Rudak.

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Kampania „Always Classic” to przede wszystkim kult indywidualności oraz wspieranie osób, które w swoim życiu kierują się pasją. Dokładnie tak jest w przypadku Rosalie oraz Anny Rudak. Każda z nich podąża własnymi ścieżkami, Rosalie w muzyce, a Ania jako ilustratorka oraz joginka. To właśnie one zostały najnowszymi ambasadorkami marki i pojawiły się na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Piotra Książka.

Jednak Rosalie oraz Ania to nie jedyne bohaterki kampanii. Nie można nie wspomnieć tutaj o kultowym modelu Club C, który pierwsze kroki w świecie mody stawiał jako element tenisowych stylizacji, aby potem stać się nieodłączną częścią ulicznych stylizacji. Minimalistyczny model wyróżnia gumowa podeszwa, która dba o nasz nieustanny komfort.

ZobaczSchowaj komentarze

Plejada gwiazd w świątecznej kampanii Reserved!

Reserved idzie jak burza! Najpierw współpraca z ikoną modelingu Kate Moss, później huczne otwarcie pierwszego sklepu w Wielkiej Brytanii i to na prestiżowej Oxford Street, a teraz – świąteczna kampania z udziałem absolutnie największych gwiazd modelingu, które stanęły przed obiektywem jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich fotografów za granicą, Maćka Kobielskiego.

Plejada gwiazd w świątecznej kampanii Reserved!

Kampanie świąteczne co roku budzą wielkie zainteresowanie. Najczęściej to właśnie one są najbardziej spektakularne, a wizualnie zapierają nam dech w piersiach. Reserved w tym roku naprawdę stanęło na wysokości zadania i zaprezentowało kampanię z prawdziwego zdarzenia. Jej gwiazdami zostali Jourdan Dunn, Adwoa Aboah (ta sama, która pojawiła się na nowej okładce brytyjskiego „Vogue’a”), Irina Shayk oraz Jon Kortajarena. Każdy kto wie co nieco o branży mody przyzna, że jest to naprawdę zacne grono.

Wszyscy wystąpili nie tylko w sesji wizerunkowej, ale również w filmiku, który mamy nadzieję już wkrótce ujrzy światło dzienne. Póki co warto uważnie śledzić markę Reserved na Instagramie oraz pozostałych mediach społecznościowych, gdzie wystarczy poszukać treści pod specjalnym hashtagiem #reservedforxmas. Gratulujemy kolejnego sukcesu!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.