Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Reebok niedawno ruszył z nową kampanią „Always Classic”, której gwiazdami są kultowe modele obuwia, jak również znane osobistości jak Ariana Grande czy Gigi Hadid. Teraz przyszła pora na lokalną odsłonę akcji, ponieważ sportowy gigant właśnie ogłosił, że w polskiej kampanii zobaczymy dwie wschodzące gwiazdy – Rosalie oraz Annę Rudak.

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Kampania „Always Classic” to przede wszystkim kult indywidualności oraz wspieranie osób, które w swoim życiu kierują się pasją. Dokładnie tak jest w przypadku Rosalie oraz Anny Rudak. Każda z nich podąża własnymi ścieżkami, Rosalie w muzyce, a Ania jako ilustratorka oraz joginka. To właśnie one zostały najnowszymi ambasadorkami marki i pojawiły się na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Piotra Książka.

Jednak Rosalie oraz Ania to nie jedyne bohaterki kampanii. Nie można nie wspomnieć tutaj o kultowym modelu Club C, który pierwsze kroki w świecie mody stawiał jako element tenisowych stylizacji, aby potem stać się nieodłączną częścią ulicznych stylizacji. Minimalistyczny model wyróżnia gumowa podeszwa, która dba o nasz nieustanny komfort.

ZobaczSchowaj komentarze

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!

Ewelina Gralak, Włodi Włodarczyk, Young Igi, Marcin Grzenia – tych artystów marka Converse zaprosiła do najnowszej kampanii!

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!
Ewelina Gralak

One Star sprzeciwia się konwencjom, zachęca by robić rzeczy po swojemu. Tak jak artyści, którzy razem z ekipą Converse zaprojektowali londyński One Star Hotel – miejsce, gdzie w połowie lutego miały premierę najnowsze kolekcje z linii One Star. Scenografia nawiązująca do najnowszych dropów One Star widoczna była nie tylko we wnętrzach nietypowego hotelu z „jedną gwiazdą”, ale także przy sesji zdjęciowej do wiosennego lookbooka Converse. Odważne kolory i unikalna scenografia podkreślają indywidualizm postaci i chęć wyłamywania się utartym definicjom.

Do polskiej kampanii Converse zaprosił 4 wyjątkowych artystów: muzyka, stylistkę, infuencera i grafika, których łączy – wyrazista osobowość, unikalny styl i przeciwstawianie się schematom. Ewelina Gralak – uznana stylistka, współpracująca z magazynami modowymi i zauważona i doceniona przez amerykańską redakcję Vogue jako postać, na którą warto zwrócić uwagę w 2018 roku! Pisaliśmy o tym zaraz po ukazaniu się tego newsa. Young Igi – młody, zdolny i bardzo obiecujący raper, podbijający polską scenę. Włodi Włodarczyk to utalentowany grafik, barwna postać o nieograniczonej wyobraźni, z jego projektów skorzystało już wiele polskich firm. Ostatni z artystów to Marcin Grzenia – skater i influencer streetwearowy związany z grupą Hypetalk.

Buty, które możemy zobaczyć w kolekcji są równie barwne jak osobowości zaproszone do kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności