Wiosną postaw na klasyki!

Zbliżająca się wiosna zachęca to lżejszych stylizacji i modnego białego obuwia. Marka Reebok wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i promuje modele Classic Freestyle & Workout. Przypomina nam swoje dziedzicto oraz obuwie, które wywodzi się z lat. 80, kiedy bieganie, taniec, joga i aerobik stały się niezwykle popularne. Niezależnie od tego czy dbacie o formę czy lubicie wygodę, klasyczne sneakersy z pewnością podkreślą wasz styl.

 

Wiosną postaw na klasyki!

Reebok zachęca do prześledzenia historii kultowych modeli Classic, które początkowo przeznaczone były jedynie na sale treningowe, a z czasem stały się obuwiem codziennym. Ich ewolucja pokazuje przede wszystkim zmianę, jaka zaszła w naszym stylu życia. Dla marki stała się także pretekstem do rozpoczęcia współpracy z Rimo, ilustratorem z Tokyo, który poprzez swoje wyjątkowe prace, zabiera nas w podróż przez lata 80., 90. oraz 2000. Pokazuje jak zmieniał się status tego kultowego obuwia na przestrzeni ponad 30 lat. Umieszcza popularne klasyki w miastach takich jak Londyn, Nowy Jork, Paryż, Amsterdam czy Tokio, aby udowodnić, że modele te stały się modne już dawno temu i tak zostało aż do dziś.

Modele Freestyle & Workout z serii Reebok Classic występują w dwóch wersjach – z niską i wysoką cholewką. Możecie je zestawiać z dowolnymi stylizacjami – typowo sportowymi bazującymi na oversize’owych bluzach z kapturem oraz z dziewczęcymi sukienkami z modnymi obecnie falbanami. My z pewnością też zaszalejemy stylizując je z męskimi marynarkami i dżinsami typu vintage.

Śledźcie hastagi na Instagramie #ClassicTimeTraveler oraz #ReebokClassicPolska, aby sprawdzić jak inni fani marki interpretują klasyki.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenno-letnia kampania Tatuum ponownie łączy pokolenia

Marka Tatuum już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek. Efekty ich kampanii to ukłon w kierunku naturalnego piękna, a gwiazdami niewyretuszowanych zdjęć są modele i modelki z różnych pokoleń, tym samym udowadniając, że moda jest dla wszystkich. Marka niedawno zaprezentowała sesję wizerunkową na sezon wiosna-lato, ale tym razem oprócz przedstawicieli różnych grup wiekowych, pojawili się również członkowie różnych profesji. Zobaczcie!

Wiosenno-letnia kampania Tatuum ponownie łączy pokolenia
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.