Wiosną postaw na klasyki!

Zbliżająca się wiosna zachęca to lżejszych stylizacji i modnego białego obuwia. Marka Reebok wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i promuje modele Classic Freestyle & Workout. Przypomina nam swoje dziedzicto oraz obuwie, które wywodzi się z lat. 80, kiedy bieganie, taniec, joga i aerobik stały się niezwykle popularne. Niezależnie od tego czy dbacie o formę czy lubicie wygodę, klasyczne sneakersy z pewnością podkreślą wasz styl.

 

Wiosną postaw na klasyki!

Reebok zachęca do prześledzenia historii kultowych modeli Classic, które początkowo przeznaczone były jedynie na sale treningowe, a z czasem stały się obuwiem codziennym. Ich ewolucja pokazuje przede wszystkim zmianę, jaka zaszła w naszym stylu życia. Dla marki stała się także pretekstem do rozpoczęcia współpracy z Rimo, ilustratorem z Tokyo, który poprzez swoje wyjątkowe prace, zabiera nas w podróż przez lata 80., 90. oraz 2000. Pokazuje jak zmieniał się status tego kultowego obuwia na przestrzeni ponad 30 lat. Umieszcza popularne klasyki w miastach takich jak Londyn, Nowy Jork, Paryż, Amsterdam czy Tokio, aby udowodnić, że modele te stały się modne już dawno temu i tak zostało aż do dziś.

Modele Freestyle & Workout z serii Reebok Classic występują w dwóch wersjach – z niską i wysoką cholewką. Możecie je zestawiać z dowolnymi stylizacjami – typowo sportowymi bazującymi na oversize’owych bluzach z kapturem oraz z dziewczęcymi sukienkami z modnymi obecnie falbanami. My z pewnością też zaszalejemy stylizując je z męskimi marynarkami i dżinsami typu vintage.

Śledźcie hastagi na Instagramie #ClassicTimeTraveler oraz #ReebokClassicPolska, aby sprawdzić jak inni fani marki interpretują klasyki.

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.