Wiosną postaw na klasyki!

Zbliżająca się wiosna zachęca to lżejszych stylizacji i modnego białego obuwia. Marka Reebok wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i promuje modele Classic Freestyle & Workout. Przypomina nam swoje dziedzicto oraz obuwie, które wywodzi się z lat. 80, kiedy bieganie, taniec, joga i aerobik stały się niezwykle popularne. Niezależnie od tego czy dbacie o formę czy lubicie wygodę, klasyczne sneakersy z pewnością podkreślą wasz styl.

 

Wiosną postaw na klasyki!

Reebok zachęca do prześledzenia historii kultowych modeli Classic, które początkowo przeznaczone były jedynie na sale treningowe, a z czasem stały się obuwiem codziennym. Ich ewolucja pokazuje przede wszystkim zmianę, jaka zaszła w naszym stylu życia. Dla marki stała się także pretekstem do rozpoczęcia współpracy z Rimo, ilustratorem z Tokyo, który poprzez swoje wyjątkowe prace, zabiera nas w podróż przez lata 80., 90. oraz 2000. Pokazuje jak zmieniał się status tego kultowego obuwia na przestrzeni ponad 30 lat. Umieszcza popularne klasyki w miastach takich jak Londyn, Nowy Jork, Paryż, Amsterdam czy Tokio, aby udowodnić, że modele te stały się modne już dawno temu i tak zostało aż do dziś.

Modele Freestyle & Workout z serii Reebok Classic występują w dwóch wersjach – z niską i wysoką cholewką. Możecie je zestawiać z dowolnymi stylizacjami – typowo sportowymi bazującymi na oversize’owych bluzach z kapturem oraz z dziewczęcymi sukienkami z modnymi obecnie falbanami. My z pewnością też zaszalejemy stylizując je z męskimi marynarkami i dżinsami typu vintage.

Śledźcie hastagi na Instagramie #ClassicTimeTraveler oraz #ReebokClassicPolska, aby sprawdzić jak inni fani marki interpretują klasyki.

ZobaczSchowaj komentarze

Simona Nikołajewska – kolekcja „Soul” jesień-zima 2016

Jest młoda, ambitna i bardzo zdolna. Wypatrzyliśmy ją już podczas pokazu dyplomowego Viamoda Szkoła Wyższa. Simona Nikołajewska zachwyciła nas wtedy swoim architektonicznym podejściem do mody. Teraz pokazuje pierwszą „dorosłą” kolekcję, która dojrzałością może konkurować w markami istniejącymi na rynku od kilku lat.  Zatytułowana „Soul” ma pokazywać co tak naprawdę gra projektantce w duszy.

Simona Nikołajewska – kolekcja „Soul”  jesień-zima 2016

Simona Nikołajewska stawia na wysokiej jakości materiały i elegancję. Prezentuje zupełnie inną estetykę, niż tę którą mieliśmy okazję podziwiać podczas pokazu dyplomowego Viamoda Szkoła Wyższa. Wtedy zaproponowała cięższe tkaniny, takie jak skóry i wełny inspirując się muzeum sztuki nowoczesnej The Broad z siedziba w Los Angeles. Trafiła nawet do naszego cyklu „Obserwowani”, w którym pokazujemy sylwetki najciekawszych talentów w polskiej branży mody.

W kolekcji celowo zatytułowanej „Soul” mamy do czynienia z kobiecymi i bardzo eleganckimi strojami. Zapytaliśmy Simonę skąd pomysł na zupełnie nową estetykę. „Chciałam tym razem bardziej pokazać siebie bez żadnych ograniczeń. W kolekcji dyplomowej w pewien sposób musiałam udowodnić swoje umiejętności, dlatego tym razem zagłębiłam się w historię mody i epokę wiktoriańską, którą czuję najbardziej” – wyjaśniła Simona. „To moja pierwsza kolekcja po studiach. Na jej przygotowanie poświęciłam prawie dwa miesiące. Dlatego postawiłam na naszywane detale, ręczne wyszywanie i chwosty (wiszące kuleczki) nawiązujące także do stylu etno” – zdradziła w rozmowie telefonicznej.

Sesja zdjęciowa została zorganizowana w skandynawskim wnętrzu jednego z mieszkań położonych w apartamencie przy ul. Bagno w Warszawie. Klimatyczne ujęcia w świetle dziennym i delikatnym mroku wykonał Adam Kaniowski. Na Oli Adamczyk z Mango Models pokazano sensualną przeźroczystą bluzkę z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją, welurową sukienkę bez ramion, model pokryty odwracalnymi matowymi cekinami, trapezową mini z tłoczonej bordowej skóry oraz białą bluzkę z organdyny z plisowaną stójką. W kolekcji znalazły się także efektowne okrycia wierzchnie, takie jak sztuczne futra z pasami wełny oraz kardigany, które mogą spełniać rolę kopertowej sukienki. Simona zaprojektowała własne paski i chokery. Makijaż modelki w odcieniach brązów to zasługa Marcina Bieńkowskiego i jednocześnie nagroda od marki Irena Eris, otrzymana podczas prezentacji kolekcji dyplomowej. Włosy związane w lekko potarganego koczka uczesał Kamil Nowosad.

Jesteśmy pod sporym wrażeniem kolekcji oraz sesji zdjęciowej i mamy nadzieje, że propozycja Simony Nikołajewskiej spotka się z uznaniem prasy, a także będzie się świetnie sprzedawać.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.