Wiosną postaw na klasyki!

Zbliżająca się wiosna zachęca to lżejszych stylizacji i modnego białego obuwia. Marka Reebok wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i promuje modele Classic Freestyle & Workout. Przypomina nam swoje dziedzicto oraz obuwie, które wywodzi się z lat. 80, kiedy bieganie, taniec, joga i aerobik stały się niezwykle popularne. Niezależnie od tego czy dbacie o formę czy lubicie wygodę, klasyczne sneakersy z pewnością podkreślą wasz styl.

 

Wiosną postaw na klasyki!

Reebok zachęca do prześledzenia historii kultowych modeli Classic, które początkowo przeznaczone były jedynie na sale treningowe, a z czasem stały się obuwiem codziennym. Ich ewolucja pokazuje przede wszystkim zmianę, jaka zaszła w naszym stylu życia. Dla marki stała się także pretekstem do rozpoczęcia współpracy z Rimo, ilustratorem z Tokyo, który poprzez swoje wyjątkowe prace, zabiera nas w podróż przez lata 80., 90. oraz 2000. Pokazuje jak zmieniał się status tego kultowego obuwia na przestrzeni ponad 30 lat. Umieszcza popularne klasyki w miastach takich jak Londyn, Nowy Jork, Paryż, Amsterdam czy Tokio, aby udowodnić, że modele te stały się modne już dawno temu i tak zostało aż do dziś.

Modele Freestyle & Workout z serii Reebok Classic występują w dwóch wersjach – z niską i wysoką cholewką. Możecie je zestawiać z dowolnymi stylizacjami – typowo sportowymi bazującymi na oversize’owych bluzach z kapturem oraz z dziewczęcymi sukienkami z modnymi obecnie falbanami. My z pewnością też zaszalejemy stylizując je z męskimi marynarkami i dżinsami typu vintage.

Śledźcie hastagi na Instagramie #ClassicTimeTraveler oraz #ReebokClassicPolska, aby sprawdzić jak inni fani marki interpretują klasyki.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 22-28.05.2017

Blichtr festiwalu w Cannes, coraz więcej jesienno-zimowych kampanii, bajkowe kolekcje Resort prezentowane przez kolejne marki i sporo wieści ze sportowo-modowego podwórka. Oto zbiór najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia, które mogły wam umknąć w natłoku innych informacji i bombardujących ze wszystkich stron zdjęć z francuskiej Riwiery.

Novak Djokovic został ambasadorem Lacoste

Tydzień rozpoczął się od wieści z branży mody i sportu. Novak Djokovic, który za chwilę weźmie udział w wielkoszlemowym French Open, po pięciu latach kontraktu z japońską marką Uniqlo, postanowił „zmienić barwy”. Jego wybór padł na chyba najbardziej kojarzoną z tenisem markę, czyli francuskie Lacoste. Kontrakt będzie ważny podobnie jak w poprzednim przypadku przez pięć lat, jednak to nie koniec zmian dla tenisisty, który w tym tygodniu obchodził 30. urodziny. Po odejściu Borisa Beckera, jego nowym trenerem został nie kto inny, jak legenda tenisa Andre Agassi. Czekamy na pierwszy mecz Novaka w nowym stroju i z nowym coachem na trybunach!

Lupita Nyong’o i Rihanna zagrają razem w filmie, a wszystkiemu „winny” jest… mem

Kiedy fotografowie uwieczniali na zdjęciach Rihannę i Lupitę siedzące obok siebie na pokazie Miu Miu, nie sądzili pewnie, że jedno z ich zdjęć szybko podbije Twittera, a opatrzone trafnym komentarzem stanie się inspiracją do powstania pełnometrażowego filmu. A jednak. Wszystko zaczęło się, kiedy zdjęcie wokalistki i aktorki skomentowała użytkowniczka @elizabitchtaylor, która napisała: „Rihanna wygląda, jak oszustka wkręcająca bogatego białego faceta, a Lupita jak jej obeznana w komputerach mądra przyjaciółka”. Komentarz szybko stał się viralem, a Netflix właśnie postanowił przekuć go w fabułę filmu, którego reżyserii podjęła Ava DuVernay, twórczyni oscarowej „Selmy”.

Nowa kolekcja Valentino Resort to oda do różnorodności Nowego Jorku

Pierpaolo Piccioli radzi sobie świetnie solo w Valentino. Najnowsza kolekcja Resort 2018 pokazana w Nowym Jorku i będąca jednocześnie pochwałą różnorodności i eklektyzmu charakterystycznych dla tej metropolii znacznie różni się od poprzednich propozycji Włocha. Oczywiście znalazły się w niej sukienki maxi, z których słynie Piccioli, jednak było w niej znacznie więcej elementów sportowych czy zaliczanych do nurtu athleisure: dresowych kompletów, sportowych miękkich butów czy… japonek. Jesteśmy zachwycone, podobnie jak chyba cała światowa branża mody.

Bella Hadid została twarzą (a raczej nogami) Giuseppe Zanotti

Kilka dni temu pisaliśmy o jej najnowszej kampanii dla Nike Cortez, dziś donosimy o kolejnym prestiżowym zleceniu w postaci jesienno-zimowej sesji wizerunkowej dla Giuseppe Zannotti. Bella Hadid idzie jak burza! Kampania Zanotti sfotografowana przez Mario Sorrenti to TRZECI kontrakt modelki tylko w tym tygodniu, po wspomnianym Nike i kampanii perfum Bulgari.

Jason Wu kolekcję Resort zaprezentuje podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2018

Wu to kolejny projektant, który postanowił wyłamać się z oficjalnych zasad dotyczących kalendarza tygodni mody i sezonowych prezentacji. Jak dowiedział się portal WWD, kolekcję Resort 2018 pokaże on wraz z odsłoną na wiosnę 2018 podczas wrześniowego pokazu zatytułowanego „Spring One”. Kierunek ten kontynuować będzie także w przypadku linii jesiennych łącząc kolekcje pre-fall ze standardowymi prezentacjami na jesień-zimę.

Sesja tygodnia: Natasha Poly w rosyjskim „Vogue’u” (fot. Txema Yeste)

Stylizacja tygodnia: Anja Rubik w sukience YSL na gali amFar

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.