Kosmetyki z nowej linii Chocolate Gold Collection Too Faced pachną czekoladą!

Na każdą z kolekcji amerykańskiej marki Too Faced czekamy z wypiekami na policzkach. Ale to te trafiające do sprzedaży przed świętami naprawdę potrafią wywołać szybsze bicie serca. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla miłośniczki kosmetyków kolorowych, albo wielbicielki czekolady, to na pewno znajdziecie go w kolekcji Chocolate Gold Collection.

Już niedługo święta, a to oznacza, że lada moment do sprzedaży trafi najbardziej pożądana kolekcja roku Too Faced. W te święta paleta cieni do powiek Chocolate Bar zyska zupełnie nowy wygląd w postaci limitowanej kolekcji Chocolate Gold.

Kolekcja opiera się oczywiście na palecie cieni, która wygląda jak zanurzona w złocie tabliczka czekolady wypełniona metalicznymi i matowymi cieniami do powiek pachnącymi czekoladą, ale również z dodatkiem drobinek złota. Podobnie jak rozświetlacz Diamond, który ma jednoczenie różowy, złoty i niebieski kolor, dzięki czemu zapewnia wyjątkowy efekt rozświetlenia. Jego atrakcyjność podbija fakt, że odcienie są ręcznie rozlewane, dzięki czemu nigdy nie znajdziemy dwóch tak samo wyglądających.  Prawdziwy bestseller marki, czyli Chocolate Soleil Bronzer, ma także świąteczną odsłonę. Do formuły kosmetyku dodano prawdziwe złoto.  Pozostałe kosmetyki ze świątecznej kolekcji również nasycone są złotymi drobinkami. Znajdziemy je w błyszczykach i eyelinerach peel-off, których formuła została tak opracowana, że nawet przez całą noc utrzymają się na powiekach.

Paleta do sprzedaży trafi jako pierwsza, bo już 28 listopada. Reszta kolekcji będzie dostępna od 8 grudnia na TooFaced.com.

ZobaczSchowaj komentarze

Dawid Tomaszewski stworzył kolekcję kosmetyków z marką Catrice

To jest news! Pochodzący z Polski, a mieszkający na stałe w Berlinie polskie projektant Dawid Tomaszewski stworzył dla marki Catrice wyjątkowe kosmetyki. Choć limitowana kolekcja wchodzi do sprzedaży dopiero w październiku, nam udało się już dowiedzieć co wejdzie w jej skład.

Powoli zaczyna robić się moda na to, że projektanci mody zaczynają tworzyć limitowane kolekcje kosmetyków. Niedawno Olivier Rousteing stworzył 12 szminek w wyjątkowych kolorach dla marki L’Oreal, a dziś dowiedzieliśmy się, że polski projektant Dawid Tomaszewski zaprojektował dla niemieckiej marki Catrice unikatową kolekcję kosmetyków do makijażu. Choć kolekcja będzie dostępna dopiero od października to projektant już podzielił się informacją – publikując zdjęcia z kampanii na Instagramie.

Niemiecki brand, który dostępny jest również w Polsce, już wcześniej zapraszała do współpracy znanych designerów, m.in. z Hugo Boss. W październiku do sprzedaży trafi limitowana kolekcja autorstwa Dawida Tomaszewskiego. Odzwierciedla ona unikatowe, charakterystyczne wzornictwo jego kolekcji na sezon jesień-zima 2017. Kolekcja jest niewielka, ale znajdziemy w niej wszystko co potrzebne by wykonać idealny makijaż: rozświetlacz w sztyfcie, intensywnie kryjąca pomadka Wild Mat w dwóch odcieniach fioletowym i czerwonym, paleta ośmiu pudrowych cienie do powiek, konturówka do ust i eyeliner, lakiery do paznokci dające na paznokciach efekt matowego wykończenia oraz bezbarwna pomadka, która wyczaruje na ustach wyjątkowy blask z holograficznym połyskiem. Całość możecie zapakować do wyjątkowej kosmetyczki. Ceny będą bardzo przystępne i zaczynają się już od 12,90 złotych, a najdroższa rzecz będzie kosztować około 35 złotych.

Zawsze niezmiernie nas cieszą sukcesy naszych rodaków więc trzymamy kciuki za Dawida i już nie możemy się doczekać by wypróbować kosmetyki!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.