Wielki powrót supermodelek w kampanii Versace wiosna-lato 2018!

Pokaz kolekcji Versace wiosna-lato 2018 kilka miesięcy temu zatrząsł całym mediolańskim tygodniem mody i tak naprawdę całym światem. Wszystko z powodu jego finału, podczas którego na wybiegu zagościły ikony lat 90., czyli kobiety, które zdefiniowały określenie „supermodelka”. Versace jak widać nie zamierza rezygnować z inspiracji tamtą dekadą, ponieważ włoskie imperium mody właśnie zaprezentowało nową kampanię z udziałem między innymi Naomi Campbell oraz Gisele!

Wielki powrót supermodelek w kampanii Versace wiosna-lato 2018!

Kiedy Naomi Campbell, Cindy Crawford, Carla Bruni, Claudia Schiffer oraz Helena Christensen pojawiły się na wybiegu podczas pokazu Versace wiosna-lato 2018, publiczność niemal oszalała. Takich nazwisk na tygodniach mody nie widzieliśmy od ponad dekady, nic więc dziwnego, że supermodelki wzbudziły olbrzymie zainteresowanie zgromadzonych na pokazie, ale tak naprawdę całego świata, który wstrzymał oddech oglądając ikony sunące po wybiegu. I jeśli ktoś ma wątpliwości dlaczego to właśnie te pięć nazwisk przejdzie do historii modelingu, to po obejrzeniu tego pokazu szybko zmieni zdanie.

Teraz, supermodelki, chociaż w nieco innym składzie, wracają we współpracy z Versace. Mowa tutaj o Naomi Campbell, u boku której pojawiły się Gisele oraz wschodząca gwiazda, mająca modeling we krwi, czyli Kaia Gerber, córka Cindy Crawford. Plotki głoszą, że nie tylko one wystąpią w kampanii Versace, a jeśli okażą się one prawdą, to mamy przeczucie, że wiosenno-letnia sesja wizerunkowa Versace przejdzie do historii. Wszystkie trzy modelki stanęły przed obiektywem legendarnego Stevena Meisela, a efekty ich pracy możecie zobaczyć w naszej galerii. My jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jak malowana

Alessandro Michele jest jedną z tych osób, która potrafi zamienić w złoto wszystko, czego się dotknie. Jego nieskończone pokłady kreatywności zamieniły Gucci w jedną z najpopularniejszych oraz najbardziej pożądanych marek na świecie, a sam projektant z eklektycznej estetyki uczynił swój największy atut. Właśnie dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne kolekcje, pokazy i kampanie, które nieustannie są powodem naszych zachwytów. Teraz jest nie inaczej – kampania Gucci wiosna-lato 2018 to prawdziwy majstersztyk.

Kampania Gucci jak malowana

O kampaniach Gucci można powiedzieć bardzo dużo, a jedno z pierwszych określeń jakie przychodzi nam do głowy to „nie z tego świata”. Alessandro w swoich sesjach wizerunkowych zaangażował już kosmitów rodem z kultowych filmów science-fiction, były również memy, a nawet drapieżne zwierzęta, które są jednym ze znaków rozpoznawczych estetyki projektanta. Jednak najnowsza propozycja Gucci na wiosnę-lato 2018 naprawdę jest nie z tego świata, ponieważ przy jej powstawaniu nie byli zaangażowani żadni fotografowie czy modelki, a… malarz. Ignasi Monreal, pochodzący z Hiszpanii, inspirując się kultowymi obrazami stworzył małe, dzieła sztuki, jakie tylko Gucci potrafi.

Kampania Gucci to wariacja na temat motywów z duńskiego malarstwa Renesansu oraz nawiązań do literatury, jednak w tej mieszance nie brakuje również współczesnych akcentów. Wprawne oko bez trudu dostrzeże inspiracje „Ofelią” Johna Everetta Millaisa, a fani Disneya na pewno zwrócą uwagę na wizerunek Królewny Śnieżki. Jedno jest pewne. Alessandro wie jak nas zaskoczyć i robi to dobrze.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.