MODA

Warsztaty ze specjalistką marketingu mody, Moniką Kapłan

13.07.2016 Michalina Murawska

Warsztaty ze specjalistką marketingu mody, Moniką Kapłan

Monika Kapłan jako specjalistka i konsultant marketingu mody w swojej karierze zawodowej zarządzała działami marketingu LPP i Deni Cler, współpracowała z platformą Answear.com, jest także czynnym wykładowcą akademickim – z jej wiedzy i bogatego doświadczenia mogli do tej pory skorzystać studenci warszawskiej uczelni VIAMODA Industrial, łódzkiej ASP oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie, Monika Kapłan prowadzi także agencję consultingową Pink Cigarette i to właśnie pod jej skrzydłami postanowiła zorganizować warsztaty, podczas których uczestnicy poznają tajniki budowania strategii marki, profilu jej klienta oraz procesu tworzenia produktu.

Warsztaty skierowane są do różnych grup odbiorców. Z wiedzy Moniki Kapłan będą mogły skorzystać osoby posiadające już własną markę i poszukujące dróg, dzięki którym zaczną osiągać satysfakcjonujące zyski, projektanci, którzy dopiero noszą się z zamiarem powołania do życia autorskiej inicjatywy i osoby spoza branży, które chcą poznać biznesowe tajniki jej funkcjonowania. Warsztaty trwać będą przez kolejne dwa weekendy (16-17 lipca, 23-24 lipca) i podzielone zostały na cztery bloki tematyczne.

Warsztat „Inżynieria kolekcji”, który odbędzie się jako pierwszy, poświęcony zostanie budowaniu kolekcji w ujęciu analitycznym i biznesowym. Następnego dnia słuchacze dowiedzą się więcej o strategii marki w branży mody, istocie pozycjonowania marki, metodach określania jej DNA i strategicznym procesie marketingowym. Kolejny weekend upłynie pod znakiem tworzenia marki modowej i istoty „brand persony”, czyli szczegółowego opisu klienta i nakreślenia cech grupy docelowej.

Koszt uczestnictwa w jednym warsztacie to 790 złotych. Liczba miejsc jest ograniczona, a wszystkie zapisy odbywają się za pośrednictwem oficjalnej strony Tam też poznacie szczegóły i program całego przedsięwzięcia.

Polecamy!

Przeczytaj także: https://fashionpost.pl/potrzeba-ekscytacji/