„Vogue” udowadnia, że nikt tak nie nosi haute couture jak Celine Dion!

Kanadyjska diwa już wcześniej była znana ze swojego zamiłowania do ekstrawaganckich kreacji, ale teraz zdecydowanie ma swoje modowe pięć minut. Piosenkarka była jedną z najjaśniejszych gwiazd ostatniego tygodnia haute couture, a najnowszy filmik, jaki z jej udziałem nakręcił w paryskim Ritzu Vogue nie pozostawia złudzeń, że mało jest obecnie w branży osób, które tak dobrze noszą „modę wysoką”!

Celine Dion podczas ostatniego tygodnia haute couture z każdym swoim publicznym wyjściem wywoływała ogromne zamieszanie – jej najwierniejsi fani koczowali pod hotelem, a ekstrawagancki stylizacje idealnie wpasowujące się w ideę „mody wysokiej” zapewniły jej rozgłos, o jakim zapewne marzyłaby każda gwiazda. Nie mogło to umknąć uwadze „Vogue’a”, który ma zwyczaju po każdym tygodniu mody przygotowywać filmową kompilację najlepszych sylwetek z wybiegu. Video nakręcone w paryskim Ritzu z udziałem Dion i najnowszych kreacji Diora, Chanel, Giambattisty Valli podbija obecnie Internet – zobaczcie gwiazdę w akcji!

  • Michalina Truteń

    Bardzo piękne stylizacje, też chciałabym być jak Celine Dion.

    Pozdrawiam, Misia || https://goo.gl/m58Tso

ZobaczSchowaj komentarze

Coś optymistycznego, czyli pokaz Alexander McQueen wiosna-lato 2018

Wydarzenie, które w ostatnich kilkunastu miesiącach trzęsły światem, cały czas niestabilna sytuacja ekonomiczno-polityczna, kryzysy, naturalne katastrofy i akty terroru mają to do siebie, że każdy z nas radzi sobie z nimi na swój własny sposób, także projektanci. Wśród tych ostatnich, niektórzy w swoich kolekcjach dają upust negatywnym i przepełnionym strachem i melancholią emocjom, a inni – jak chociażby dyrektor kreatywna domu mody Alexander McQueen, staje do nich w opozycji i prezentuje wyjątkowo optymistyczne spojrzenie na modę i rzeczywistość.

Coś optymistycznego, czyli pokaz Alexander McQueen wiosna-lato 2018

„Tak wiele strasznych rzeczy dzieje się teraz na świecie. Powinniśmy tym bardziej celebrować ludzi, modę i kreatywność”, mówiła dyrektor kreatywna domu mody McQueen na backstage’u pokazu, który odbył się wczoraj w cieniu tragicznych wieści, jakie dotarły do Europy z Las Vegas. Pokazując nad wyraz optymistyczną kolekcję i inspirując się „uleczającą rola natury”, Sarah Burton dała wyraźnie do zrozumienia, że, podobnie jak niektórzy jej koledzy z branży, chce przede wszystkim celebrować piękno i kobiecość i zaprezentować modę, która może i powinna podtrzymywać na duchu.

Już od pierwszych sylwetek było wiadomo, że ogromną rolę w nowej kolekcji odgrywać będzie motyw kwiatów. Zupełnie tak, jakby projektantka chciała przenieść wszystkich swoich gości na łono kojącej, brytyjskiej przyrody, sprawić, by choć przez chwilę zapomnieli o wszystkim, co dzieje się na świecie i napawali się pięknem oraz relaksującą atmosferą ogrodu. Ten ostatni, jako jedna z najczęściej przewijających się na wybiegu inspiracji, nie tylko zachwycał nawiązaniami do swojej tradycyjnej, angielskiej wersji, ale przejawiał się także w sylwetkach bazujących na przykład na strojach ogrodników (tak było chociażby w przypadku watowanych kurtek khaki, które posłużyły za punkt wyjścia do stworzenia sukienek i spodni).

Wśród najnowszych propozycji Burton dekonstrukcja mieszała się z romantyzmem (patrz: trencze założone na wystające od spodu szyfonowe, kwieciste sukienki), a inspiracja wiekami średnimi z epoką wiktoriańską, a nawet fasonami przywołującymi na myśl modę z lat 50. Obok zwiewnych fasonów, idealnie skrojonych trenczy i sukienek, które (to oczywiście zaleta!) wyglądały jak zaczerpnięte ze strychu bogatej angielskiej damy, na wybiegu widzieliśmy także inspiracje stylem militarnym, czarno-białą „kurzą stopkę” i sylwetki „ukradzione” brytyjskim dżentelmenom. Wszystko to w asyście oryginalnych butów, które w tym sezonie przyjmują postać masywnych  botków zdobionych klamrami lub ćwiekami, wyjątkowej biżuterii oraz fryzur, które wielu zapewne przywodziły na myśl mroczną Samarę Morgan z filmu „The Ring”.

Sarah Burton w formie!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.