Vivienne Westwood Red Label jesień-zima 2016

W tym sezonie Vivienne Westwood nie wykrzykiwała żadnych ekologicznych ani feministycznych haseł. Na wybiegu nie było modelek z transparentami. Cała uwaga skupiona była na kolekcji Red Label, którą zaprezentowała w niedziele w Londynie. Sylwetki bazowały na męskiej garderobie, która poprzez użycie odpowiednich materiałów, kolorów oraz faktur, została dostosowana do potrzeb kobiet.

Vivienne Westwood Red Label jesień-zima 2016

Westwood zdekonstruowała męskie garnitury – zmiękczyła je, udrapowała, zaokrągliła ich klapy, czyniąc je bardzo kobiecymi. Zaznaczyła ramiona i odsłoniła dekolty. Zaprojektowała także klasyczne okrycia wierzchnie – tweedowe oraz wełniane płaszcze o różnych długościach. Wiele z nich jest pokryte kratą, daleką od tej klasycznej. Jest kolorowo i optymistycznie. Jest też sporo ubrań patchworkowych, które nabrały form przestrzennych. Spodnie są luźne, z lekko opadającym krokiem. W kolekcji znalazły się też opływające ciało sukienki – satynowe, wykończone kamieniami i koronkami, pokazujące bardziej wieczorową stronę kobiety.

Uwagę zwracały szpiczaste mokasyny, szpilki zapinane na kostkę noszone z kolorowymi koronkowymi skarpetkami oraz klasyczne zamszowe botki z wyraźne zaznaczonymi noskami. Torebki były małe, kuferkowe lub na pasku, noszone asymetrycznie przez ramię. Makijaże modelek, natomiast, bardzo kobiece – czerwone usta z podkreślonymi oczami (znowu dominują posklejane tuszem rzęsy), z zaróżowionymi policzkami. Paznokcie zostały pokryte metalicznymi lakierami, niekiedy całe dłonie zostały pomalowane odcieniami srebra i złota. Wśród polskich modelek na wybiegu pojawiła się Justyna Faszcza z agencji D’Vision. 

Westwood po pokazie opowiadała, że stroje są produkowane we Włoszech i bardzo stresowała się przed ich dostawą na trzy dni prze pokazem. Bała się, że coś może pójść nie tak, przez co jej wizja artystyczna legnie w gruzach. Jest na to jedna rada – droga Vivienne, zacznij szyć swoje stroje w Wielkiej Brytanii. Przez to będziesz bardziej autentyczna i Twoja wizja współczesnej kobiety dandysa będzie bardziej wiarygodna.

ZobaczSchowaj komentarze

Opening Ceremony wybrało nietypowe miejsce na swój pokaz!

7 marca słynna amerykańska marka Opening Ceremony swoją kolekcję pokaże nie w Nowym Jorku, Mediolanie czy Paryżu, ale w nietypowym miejscu.  Jakim dowiecie się czytając dalej? Podpowiemy tylko, że bajkowym.

Nie Paryż, Mediolan czy Nowym Jorku. Modna nowojorska marka postanowiła na miejsce swojego najnowszego pokaz wybrać bardziej nowatorskie miejsce. Tym miejscem będzie Disneyland. Opening Ceremony ogłosiła wczoraj, że Park Rozrywki w Anaheim, w Kalifornii będzie gospodarzem tego wydarzenia.  

Pokaz zaplanowano na 7 marca. Marka odmówiła podania dalszych informacji, poza tymi, które zamieściła na swoich kanałach społecznościowych. Walt Disney i jego bohaterowie od dawna są popularni wśród modowej braci. W ubiegłym miesiącu Stuart Vevers, dyrektor kreatywny Coacha, stworzył niestandardowy strój dla Myszki Minnie, gdy tak otrzymała gwiazdę w hollywoodzkiej Walk of Fame. W 2016 roku Vevers stworzył także kolekcję Disney x Coach 1941 z Myszką Mickey, która okazała się komercyjnym sukcesem. 

Jedno jest pewne pokaz będzie jak z bajki i nie możemy się go doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności