Victoria Beckham pozywa pizzerię za nazwanie ją anorektyczką

Niezbyt zabawne żarty dotyczące chudości Victorii Beckham krążą po sieci od lat. Tym razem jednak ktoś postanowił zarobić na jej wizerunku, dodatkowo publicznie głosząc, że projektantka jest anorektyczką. To spowodowało, że Vics postanowiła rozwiązać sprawę w sądzie.

Beckham musi mieć naprawdę anielską cierpliwość, by znosić ciągłe plotki o wiecznym kryzysie małżeńskim (żadna póki co nie okazała się prawdą), jej braku jakiegokolwiek talentu (kolejne kolekcje tego nie potwierdzają) oraz w końcu o problemach zdrowotnych, także tych związanych  wagą. Victoria zwykle ignoruje je, lecz tym razem najwyraźniej czara goryczy się przelała. Poszło o poniższą reklamę.

Jeden z brytyjskich lokali właśnie w ten sposób zachęcał do swojej pizzy, której ciasto ma zaledwie 2 milimetry. I tu pojawił się wysublimowany żarcik skojarzeniowy, że jest tak cienkie, jak Posh Spice. Dodatkowo jej nazwisko znalazło się na grafice obok tytułu „Anorexia Fashion Icon”. Niezbyt to smaczne (o ironio!), a jak twierdzą przedstawiciele projektantki, również nielegalne.

– Trywializowanie zaburzeń żywienia jest wysoce niewłaściwe, a łączenie ich z moją mocodawczynią godzi w jej dobre imię i reputację. Sprawę oddajemy do sądu – wyjaśnił w specjalnym oświadczeniu rzecznik Victorii.

Wygląda więc na to, że brytyjska projektantka nie odpuści i zamierza walczyć w sądzie o swoje dobre imię i oficjalny zakaz łączenia jej z zaburzeniami odżywiania. Myślicie, że wygra?

ZobaczSchowaj komentarze

Ikea w 30. urodziny torby po raz kolejny wbija szpilę Balenciadze

Ten konflikt jest tak absurdalny i niewiarygodny, że trochę nie jesteśmy pewni, czy istnieje naprawdę. Najnowsze wideo szwedzkiego giganta po raz kolejny kładzie na łopatki dom mody Balenciaga.

Z pewnością pamiętacie torbę Arena, która w kwietniu 2017 roku sprawiła, że Balenciaga znalazła się w ogniu krytyki. Wszystko przez jej podobieństwo do słynnej Frakty, którą od lat znamy, szanujemy i którą szeleścimy nie tylko podczas zakupów w IKEA. Podobieństwo kończy się na wyglądzie, bo cenowo to zupełnie inna półka – o ile oryginał kosztuje 1,99 złotych, to twór Balenciagi prawie 7 tysięcy.

Nowy model „Arena” od Balenciagi: wygląda znajomo?

Szwedzki gigant w tym roku obchodzi 30-lecie swojej torby i z tej okazji przewidział moc atrakcji. Jedną z nich jest krótki film poświęcony kultowej Frakcie. Ikea po raz kolejny postanowiła wbić szpilę swojej kopii. „Dlaczego funkcjonalność i jakość mają być przywilejem, a nie prawem?” – pytają nas retorycznie w wideo. Cóż, trudno się z nimi nie zgodzić…

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.