Victoria Beckham pozywa pizzerię za nazwanie ją anorektyczką

Niezbyt zabawne żarty dotyczące chudości Victorii Beckham krążą po sieci od lat. Tym razem jednak ktoś postanowił zarobić na jej wizerunku, dodatkowo publicznie głosząc, że projektantka jest anorektyczką. To spowodowało, że Vics postanowiła rozwiązać sprawę w sądzie.

Beckham musi mieć naprawdę anielską cierpliwość, by znosić ciągłe plotki o wiecznym kryzysie małżeńskim (żadna póki co nie okazała się prawdą), jej braku jakiegokolwiek talentu (kolejne kolekcje tego nie potwierdzają) oraz w końcu o problemach zdrowotnych, także tych związanych  wagą. Victoria zwykle ignoruje je, lecz tym razem najwyraźniej czara goryczy się przelała. Poszło o poniższą reklamę.

Jeden z brytyjskich lokali właśnie w ten sposób zachęcał do swojej pizzy, której ciasto ma zaledwie 2 milimetry. I tu pojawił się wysublimowany żarcik skojarzeniowy, że jest tak cienkie, jak Posh Spice. Dodatkowo jej nazwisko znalazło się na grafice obok tytułu „Anorexia Fashion Icon”. Niezbyt to smaczne (o ironio!), a jak twierdzą przedstawiciele projektantki, również nielegalne.

– Trywializowanie zaburzeń żywienia jest wysoce niewłaściwe, a łączenie ich z moją mocodawczynią godzi w jej dobre imię i reputację. Sprawę oddajemy do sądu – wyjaśnił w specjalnym oświadczeniu rzecznik Victorii.

Wygląda więc na to, że brytyjska projektantka nie odpuści i zamierza walczyć w sądzie o swoje dobre imię i oficjalny zakaz łączenia jej z zaburzeniami odżywiania. Myślicie, że wygra?

ZobaczSchowaj komentarze

Jedzeniowa rewolucja: IKEA opracowuj receptury dań przyszłości!

Jeśli myśleliście, że szwedzki potentat zajmuje się tylko produkcją mebli w częściach, które można złożyć samodzielnie w domu, jesteście w błędzie. Stworzone przez markę laboratorium Space 10 opracowuje nowe receptury jedzenia …..przyszłości. Na razie powstały zamienniki klasycznych hamburgerów, hot dogów i klopsików. Jak zatem wygląda i z czego jest zrobiony fastfood przyszłości?

Burger, który w składzie ma mącznika młynarka czy hot dog z suszonej marchwi i alg, to nie menu z filmu scient fiction, ale jedne z futurystycznych dań opracowanych przez Space10 –  laboratorium badań i innowacji IKEA. 

W Space 10 w Danii stworzono menu składające się z pięciu nowych potraw, które mogą stać się remedium na światowy kryzys żywnościowy, który ma dotknąć ludzkość w przeciągu najbliższych 35 lat. Oprócz niekonwencjonalnego burgera i hot doga, w skład menu zaprezentowanego podczas tegorocznej edycji DesignMarch na Islandii weszły także sałaty i lody. Wszystko wykonane z zaskakujących składników.

Inżynier ds. Kuchni w Sppace 10 – Sebastian Delighte w wywiadzie dla portalu dezzen.com wyjaśnia, że by zmienić nawyki jedzeniowe należy zainspirować ludzi do wypróbowania nowych składników. Dlatego w Space10 pracuje się nad tym, by dania wyglądały i smakowały dobrze oraz korzystnie wpływały na zdrowie ludzi, a przy tym nie szkodziły planecie.

 

Projekt opracowania alternatywy dla konwencjonalnej żywności, powstał w odpowiedzi na badania ONZ, które pokazały, że światowy popyt na żywność wzrośnie o 70 procent w ciągu najbliższych 35 lat! W raporcie zwrócono także uwagę na niekorzystny wpływ,  jaki ma produkcji mięsa na środowisko. W rezultacie wszystkie „przyszłe” produkty opracowywane przez zespół kucharzy w  Space 10, wytwarzane są ze składników, które można hodować w zrównoważony sposób lub tych będących produktami ubocznymi kolejnych etapów produkcji. 

Z czego zrobione są za tym dania przyszłości?

Pierwszy z nich to Dogless Hotdog, który składa się z wegetariańskiej kiełbasy przygotowanej z marchewek, które zostały wcześniej wysuszone oraz bułki zrobionej ze spiruliny – mikroalgi, która zdaniem kucharzy, zawiera więcej beta-karotenu niż marchew i 50 razy więcej żelaza niż szpinak. Przekąskę wieńczą keczup z buraków i jagód, krem ​​z musztardy i kurkumy, pieczona cebula, ogórek i sałatka z ziół. Kotlet w Bug Burger zrobiony jest natomiast z buraków, pasternaku, ziemniaków i larwy mącznika. 

Sałatka zwana Lokalną, jest zrobiona z mikrogranulatów – drobnych, przypominających kiełki roślin o krótkim okresie przydatności do spożycia, które Space10 od dawna bada. Mikrogranulki są zazwyczaj używane do ozdabiania żywności, ale w Space 10 odkryto, że korzeń, nasiona i pędy tych maleńkich roślin są bardzo pożywne i można łatwo uprawiać je w domu. Do tego różne dodatki np. rzodkiewka różowo-łodygową, kiełki grochu i tymianek lub brokuły, szczaw z czerwonymi żyłkami i estragonem albo kombinacja ogórecznika, czerwonej musztardy i melisy. Do każdej z nich – grzanki wykonane z jednodniowego chleba i dressing z estragonu, melisy lub bazylii. Ostatnim, ale dla wielu z nas najważniejszym elementem menu, jest deser. Kucharze ze Space 10 proponują lody, wykonane z mikrogranulatów. Do wyboru są te przygotowane z kolendry, kopru, bazylii lub mięty. Lub lody na patyku, wykonane z ziół.

 

Czy przekonuje was taka wizja jedzenie, która niebawem może zagościć na naszych stołach? Przekonamy się zapewne szybciej niż byśmy się tego spodziewali.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności