Victoria Beckham pozywa pizzerię za nazwanie ją anorektyczką

Niezbyt zabawne żarty dotyczące chudości Victorii Beckham krążą po sieci od lat. Tym razem jednak ktoś postanowił zarobić na jej wizerunku, dodatkowo publicznie głosząc, że projektantka jest anorektyczką. To spowodowało, że Vics postanowiła rozwiązać sprawę w sądzie.

Beckham musi mieć naprawdę anielską cierpliwość, by znosić ciągłe plotki o wiecznym kryzysie małżeńskim (żadna póki co nie okazała się prawdą), jej braku jakiegokolwiek talentu (kolejne kolekcje tego nie potwierdzają) oraz w końcu o problemach zdrowotnych, także tych związanych  wagą. Victoria zwykle ignoruje je, lecz tym razem najwyraźniej czara goryczy się przelała. Poszło o poniższą reklamę.

Jeden z brytyjskich lokali właśnie w ten sposób zachęcał do swojej pizzy, której ciasto ma zaledwie 2 milimetry. I tu pojawił się wysublimowany żarcik skojarzeniowy, że jest tak cienkie, jak Posh Spice. Dodatkowo jej nazwisko znalazło się na grafice obok tytułu „Anorexia Fashion Icon”. Niezbyt to smaczne (o ironio!), a jak twierdzą przedstawiciele projektantki, również nielegalne.

– Trywializowanie zaburzeń żywienia jest wysoce niewłaściwe, a łączenie ich z moją mocodawczynią godzi w jej dobre imię i reputację. Sprawę oddajemy do sądu – wyjaśnił w specjalnym oświadczeniu rzecznik Victorii.

Wygląda więc na to, że brytyjska projektantka nie odpuści i zamierza walczyć w sądzie o swoje dobre imię i oficjalny zakaz łączenia jej z zaburzeniami odżywiania. Myślicie, że wygra?

ZobaczSchowaj komentarze

Stefano Gabbana szokuje: Molestowanie to nie przemoc

Połowa słynnego włoskiego duetu postanowił zabrać głos w sprawie lawinowych oskarżeń o przemoc seksualną, jakie teraz pojawiają się zarówno w przemyśle filmowym, jak i tym związanym z modą. Niestety znów nie popisał się empatią i znajomością tematu.

Nie wiadomo co Stefano Gabbana wie i na ile zapoznał się ze szczegółami oskarżeń o molestowanie seksualne, jakie teraz pojawiają się w mediach i – co za tym idzie – na sądowych wokandach. Projektant poczuł jednak potrzebę wyrażenia swoich niezbyt mądrych myśli w wywiadzie dla „Vogue’a”. – O wszystkim przecież decydujemy sami. Mówienie po dwudziestu latach, że ktoś dotknął mojego tyłka to nie jest przemoc – powiedział Włoch. Szkoda, że nie raczył zapoznać się z badaniami psychologów wskazujących na syndrom ofiary i przemocowy charakter molestowania (sprawca wpływowy i silny, ofiara bezsilna) czy relacjami akcji #metoo, które mogłyby rozwiać jego mętne myśli.

Kolejnym „argumentem” Gabbany było… dziedzictwo Imperium Rzymskiego. – Możemy im podziękować za kalendarz, system kanalizacyjny i seksualne molestowanie. Jesteśmy Włochami, przybyliśmy z Imperium Rzymskiego. Znamy to bardzo dobrze – powiedział. Ciężko po tym stwierdzić w jakiej bańce mydlanej żyje Stefano, ale wiemy jedno – nie chcielibyśmy być w niej razem z nim.

Połowa Dolce&Gabbana już wcześniej opowiadał bardzo dziwne historie. Przypomnijmy chociażby, że dzieci narodzone dzięki metodzie in-vitro nazwał „syntetycznymi”. Milutko.

Projektant powiedział też, że „seks jest teraz trendem”, więc nie powinniśmy podnosić histerii. Całe szczęście, że D&G trendem już nie jest.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.