Valentino jesień-zima 2017

Lata 80. i epoka wiktoriańska to dwa dość odległe od siebie, pod względem stylistycznym, okresy. Najnowsza kolekcja Valentino, na sezon jesień-zima 2017, to jednak doskonały dowód na to, że można je ciekawie połączyć. Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny włoskiej marki, tym samym udowadnia nam swoje nietuzinkowe podejście do mody.

Valentino jesień-zima 2017

Wydarzenia ostatnich miesięcy postawiły pod dużym znakiem zapytania przyszłość Valentino. Jeszcze jakiś czas temu, ciężko było nam sobie wyobrazić tę włoską markę bez duetu artystycznego, który tworzyli Pierpaolo Piccioli oraz Maria Grazia Chiuri, obecnie projektująca dla Diora. Dzisiaj już wiemy, że niektóre rozstania wychodzą na dobre. Z pewnością w przypadku Piccioli, który jako solowy dyrektor kreatywny Valentino, nie tylko staje na wysokości zadania, ale robi to świetnie.

Na lokalizację pokazu jesienno-zimowej kolekcji Pierpaolo po raz kolejny wybrał niezwykłe wnętrza paryskiego hotelu Salomon de Rothschild. Włoch uczynił swoim znakiem rozpoznawczym piękne, romantyczne kreacje, jednak tym razem postanowił dodać im trochę nowoczesnych akcentów. Mieszanie starego z nowym jest ryzykownym podejściem, w końcu łatwo o przesadę w jedną czy drugą stronę, jednak to co Piccioli zaproponował na wybiegu to idealny złoty środek.

Jesienno-zimowa kolekcja Valentino jest więc połączeniem romantycznej epoki wiktoriańskiej z koronkami i dekoltami pod szyję oraz, trochę niespodziewanie, włoskiej architektury lat 80. Piccioli inspirował się tutaj w szczególności grupą Memphis, której znakami rozpoznawczymi były ciekawe wzory oraz mieszanki barw. Bez trudu możemy to dostrzec na wybiegu, gdzie mogliśmy podziwiać delikatne sukienki maxi w geometryczne lub florystyczne wzory połączone na przykład z cukierkowo-różowym płaszczem.

Dużą rolę w kolekcji odegrały również dodatki. Większość modelek miała na sobie naszyjniki z czerwonych koralików z metalową zawieszką, cięższe buty przypominające martensy z wycięciami czy mini torebki w kwieciste wzory podobne do tych, które są na sukienkach. W dodatku, pośród modelek prezentujących kolekcję pojawiła się całkiem spora reprezentacja z Polski: Jay Jankowska (New Stage), Mag Cysewska (Mango Models), Maria Zakrzewska (D’VISION) i Michelle Gutknecht (Uncover Models).

Jesienno-zimowa kolekcja Valentino to nieoczywiste połączenia, które Piccioli ubrał w bardzo kolorową i wzorzystą oprawę. Włoch po raz kolejny udowodnił, że ubieranie kobiet ma w małym palcu i wie doskonale co zrobić, żeby poczuły się oraz wyglądały zjawiskowo. I należą mu się za to duże brawa.

Przeczytajcie także

Valentino haute couture wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

„Cheap & chic”: 15 propozycji z sieciówek, które wyglądają na droższe niż w rzeczywistości!

Nie jest sztuką kupić za nieduże pieniądze w sieciówce coś, w czym zapewne za chwilę spotkamy połowę naszych znajomych czy, o zgrozo, mijanych na ulicy kobiet. O wiele większym wyzwaniem (ale za to jakim ekscytującym!) jest takie selekcjonowanie bogatej oferty popularnych sklepów, aby znaleźć w nich ubrania i dodatki znacznie bardziej nietuzinkowe i urzekające swoim designem. Słowem takie, które wyglądają na znacznie droższe i spokojnie mogłyby zawisnąć obok propozycji największych domów mody. Nie macie wprawy w szukaniu takich „perełek”? Spokojnie, od tego macie nas!

Minimum nakładu finansowego, maximum efektu – taki cel przyświeca zapewne większości miłośniczek mody i zakupów, które nawet w niedrogich sieciówkach szukają propozycji o nietuzinkowym designie, mocno osadzonej w trendach formie i kolorystyce oraz takich, w których raczej nie będzie chodzić połowa ich koleżanek. Dzięki limitowanym kolekcjom, a także liniom premium czy propozycjom o wiele większy nacisk kładących na największe trendy, w najpopularniejszych sieciówkach znajdziecie obecnie sporo ubrań i dodatków, które robią wrażenie nie mniejsze od tych lansowanych przez najbardziej luksusowe marki. Oczywiście, świetnej jakości torebka, płaszcz czy klasyczne buty z metką „high fashion” to nadal inwestycja na lata, ale w przypadku sezonowych nowości warto chyba lepiej postawić na super stylowe, „highstreetowe” propozycje.


Zakupy

TOPSHOP BOUTIQUE

SUKIENKA
ok. 400 zł

TOPSHOP BOUTIQUE

PŁASZCZ
ok. 700 zł

H&M

KURTKA
299 zł

ZARA

SUKIENKA
249 zł

ZARA

MARYNARKA
349 ZŁ

ZARA

BUTY
299 ZŁ

UTERQUE

BUTY
625 zł

UTERQUE

KOLCZYKI
295 ZŁ

UTERQUE

MARYNARKA
625 zl

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł

MANGO

KOSZULA
139,90 ZŁ

MANGO

ŻAKIET
549,90 zł

WHISTLES

TOREBKA
ok. 650 zł

MANGO

TOREBKA
199,90 ZŁ

MANGO

SUKIENKA
299 ZL
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.