UberEats wchodzi do Polski! Już niebawem zamówisz przez niego jedzenie

Pojawienie się Ubera w Polsce podobnie, jak w większości krajów, gdzie jest dostępny, wywołało niemałą rewolucję. Czy podobnie będzie z UberEats? Przekonamy się już niedługo.

UberEats to pomysł, który już znamy w Polsce – aplikacja, przez którą można zamawiać jedzenie. Nie brzmi to rewolucyjnie, jednak Uber potrafi przekuwać kolejne swoje projekty w dochodowe pomysły. Czy polscy dostawcy jedzenia online, jak Pyszne.pl czy PizzaPortal.pl powinni się obawiać? Tak. Uber jest zjawiskiem społecznym, międzynarodowym wyznacznikiem sukcesu, z którego korzystają gwiazdy, który pojawia się w serialach i szybko stał się czymś tak powszechnym i „naszym”, jak chociażby Facebook.

Aplikację można pobrać już zarówno z AppStore, jak i Google Play. Po połączeniu z kontem na Uberze nie mamy jednak czego tam jeszcze szukać. Firma wciąż przyjmuje zgłoszenia od kierowców i lokali, które chcą nawiązać współpracę, więc na razie – dosłownie i w przenośni – musimy obejść się smakiem.

Czy UberEats okaże się smaczną alternatywą? Czas pokaże. Po histerycznych ruchach tradycyjnych taksówkarzy widać jednak, że nie można podchodzić do Ubera pobłażliwie – w tych pomysłach czai się sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Hejt i gnębienie w sieci są niestety smutną codziennością, która często ma tragiczne skutki. Cieszy więc, że do akcji społecznych dołączają nie tylko celebryci, ale też domy mody, które chcą walczyć z nienawiścią. I to w bardzo dobrym stylu!

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Dean i Dan Caten, założyciele i projektanci marki DSQUARED2, zaprezentowali swoją kapsułową kolekcję powstałą we współpracy z ruchem Be Cool Be Nice, który walczy z nienawiścią w Internecie. Część wpływów ze sprzedaży produktów zostanie przekazana na organizację, która inwestuje w psychologów oraz warsztaty tłumaczące do czego prowadzi gnębienie i wyśmiewanie się z innych.


W skład kolekcji (jej fragment możecie obejrzeć w naszej powyższej galerii) wchodzą m.in. jeansy, czapki, koszulki, bluzy, sneakersy czy sandałki na obcasie. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej bieli i czerni, a jedynym printem jest właśnie przekaz całej kampanii: be cool, be nice.

Pamiętajcie, że przemoc psychiczna i słowna w sieci jest czymś niezwykle groźnym i niszczącym dla osoby prześladowanej. Zwracajcie uwagę osobom gnębiącym lub zgłaszajcie nienawiść – na policji lub poprzez HejtStop. Nie pozwólmy wygrać nienawiści!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.