Tygodnie mody jesień-zima 2017: wybieramy nasze ulubione kolekcje!

Zgodnie twierdzimy w redakcji, że minione tygodnie mody prezentowały najwyższy od kilku sezonów poziom. Zachwycaliśmy się debiutem Rafa Simonsa u Calvina Kleina i ostatnim nowojorskim pokazem Proenzy Schouler, w Londynie o szybsze bicie serca jak zwykle przyprawił nas Jonathan Anderson, w Mediolanie podziwialiśmy z wypiekami na twarzy kolejną kolekcję Gucci, a w Paryżu… Cóż, francuski tydzień mody przeszedł absolutnie sam siebie, a kolekcje Saint Laurent, Balenciagi czy Ellery długo jeszcze będą nas prześladować. Jak co sezon więc podsumowujemy, oceniamy, wybieramy swoich faworytów i… ku rozpaczy naszego portfela wydłużamy listę zakupów.

Tygodnie mody jesień-zima 2017: wybieramy nasze ulubione kolekcje!
Justyna Duszyńska, współzałożycielka Fashion Post, wybiera pokaz Balenciaga
Kocham tę estetykę! W jesienno-zimowej kolekcji Balenciagi zachwyciły mnie przede wszystkim obcisłe, „rajstopowe” kozaki i mocno nasycone kolorami total-looki.
ZobaczSchowaj komentarze

Siła kobiecości i czerwonowłosa Gigi Hadid w najnowszej kampanii Versace

Po feministycznej kolekcji zaprezentowanej przez dom mody Versace, przyszedł czas na kampanię. W najnowszej sesji wizerunkowej włoskiej marki przed obiektywem słynnego Bruce’a Webera po raz kolejny stanęła Gigi Hadid i plejada innych znanych modelek.

Siła kobiecości i czerwonowłosa Gigi Hadid w najnowszej kampanii Versace

Motywem przewodnim pokazu na jesień – zima 2017 i kampanii jest feminizm i siła kobiecości. Nikogo to nie dziwi, gdyż w ostatnich sezonach ten temat jest inspiracją dla wielu projektantów. Kolekcja Versace będąca pewnego rodzaju manifestem, jest bardzo spójna z filozofią marki, która od zawsze stawia na piedestale kobiety i ich siłę.

I to właśnie te wartości chcieli pokazać Donatella Versace i autor jesienno-zimowej kampanii, Bruce Weber. Jak powiedział artysta: „Chcieliśmy z Donatellą pokazać w tej kampanii ludzi reprezentujących jakieś idee. Te zdjęcia miały być wyrazem protestu.” Stąd wiele mówiące hasła zaprezentowane na ubraniach, jak miłość, równość, czy siła. Same projekty i estetyka sesji potwierdzają ten przekaz. Ostre formy i kobiece kroje, wyraziste kolory oraz pozy modelek reprezentują siłę kobiet.

Gwiazdą kampanii jest ponownie Gigi Hadid, tym razem w nieznanej nam wcześniej, czerwonowłosej wersji a wraz z nią największe gwiazdy modelingu ostatnich sezonów: Taylor Hill, Mica Arganaraz i Vittoria Ceretti.

Girl power!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.