Tydzień mody w Sztokholmie w obiektywie Szymona Brzóski

Zanim całą branżę mody ogarnie szaleństwo związane z tygodniem mody w Nowym Jorku, pora na chwilę pozostać jeszcze w Europie, a konkretnie na Stockholm Fashion Week. Skandynawki jak zwykle trzymają poziom i, jak potwierdzają poniższe zdjęcia Szymona Brzóski, są niezmiennie w stanie zainspirować nasze garderoby na najbliższe kilka miesięcy. Tym razem na ulicach Sztokholmu wypatrzyliśmy sporo nieoczywistych połączeń eleganckich fasonów z tymi nawiązującymi do sportu w stylu vintage, modnych w tym sezonie falban i przeskalowanych rękawów, marynarek inspirowanych męską szafą i bieliźnianych sukienek. Zobaczcie sami!

Tydzień mody w Sztokholmie w obiektywie Szymona Brzóski
3
ZobaczSchowaj komentarze

Rewolucyjna kampania Michaela Korsa jesień-zima 2016

Michael Kors w nowej kampanii wychodzi na ulicę. Marka tym razem rezygnuje z tradycyjnej sesji zdjęciowej i na nadchodzący sezon proponuje połączenie street style’u w najlepszym wydaniu i ulic Nowego Jorku oraz grupę wpływowych osobistości ze świata rodzin królewskich, mody oraz muzyki, w tym młodszą siostrę Beyonce – Solange Knowles. Zobaczcie jak poradziła sobie w roli modelki!

Rewolucyjna kampania Michaela Korsa jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej „The Walk” został legendarny już fotograf street style’u Tommy Ton, który od lat zajmuje się uwiecznianiem mody ulicznej, głównie dla serwisów style.com oraz gq.com. Twarzami nowej kampanii Michaela Korsa, oprócz wspomnianej już Solange, zostały modelki Nina Adgal i Soo Joo Park oraz grecka księżniczka Olympia. Wszystkie mają na sobie elementy z jesiennej kolekcji, ale gwiazdą kampanii są torebki, w szczególności modele Brooklyn i Isadore. Tommy uchwycił trendsetterki na tle tętniących życiem ulicach Nowego Jorku, które według samego Michaela Korsa są najlepszym przykładem miejskiego wybiegu.

Jesienno-zimowa kampania Michaela Korsa to prawdziwa celebracja zabawy modą. Kors współpracując z wieloma trendsetterkami, które wyróżniają się oryginalnym stylem, stara się nie szufladkować swojej marki, a zamiast tego pokazać, że każdy może dobierać swoje stylizacje jak chce. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.