Trendy wiosna-lato 2017: t-shirty ze sloganami

Projektanci, gwiazdy, fashionistki oraz tak zwani „zwykli śmiertelnicy” uwielbiają wyrażać swoje poglądy, a wydarzenia polityczne i nastroje społeczne ostatnich kilkunastu miesięcy dają im ku temu naprawdę sporo okazji. Czy to kwestie wyborów prezydenckich, czy echa działania głośnego ruchy Black Lives Matter, czy wreszcie tematyka feministyczna – każdy chce wtrącić swoje trzy grosze i w tym sezonie wcale nie musi komunikować tego werbalnie. Wystarczy do tego t-shirt.

Oczywiście t-shirty, także te z graficznymi napisami nie są niczym nowym. W tym sezonie jednak umieszczone są w określonych kontekstowych ramach, a noszenie ich nie wynika ze zwykłego modowego „widzimisię”, a jest manifestem lub komentarzem do obecnej sytuacji politycznej czy panujących na świecie społecznych nastrojów. T-shirty ze sloganami pojawiły się w kolekcjach największych domów mody na czele oczywiście z Diorem, którego koszulka „We should all be feminists” pomimo naprawdę zawrotnej ceny pobiła rekordy sprzedaży i stała się jednym z najpopularniejszych projektów w całym sezonie. W ślad za Marią Grazią Chiuri poszli też między innymi Sacai, Prabal Gurung, Carven, Paco Rabanne i Haider Ackermann, którego t-shirty namawiają klientki do tego, by zostały „swoimi własnymi bohaterkami”.

Slogany na t-shirtach nie muszą mieć jednak wyłącznie politycznego wydźwięku. Mogą być równie dobrze zabawnym komentarzem bądź śmiesznym hasłem, które umówmy się, czasami mówi więcej niż tysiąc słów. Na korzyść tych najmodniejszych koszulek przemawia też ich uniwersalność – możecie nosić je czysto casualowo, z dżinsami i sneakersami, pod oversize’owe marynarki, ale też do eleganckich spodni z wysokim stanem czy cekinowych ołówkowych spódnic i szpilek. Jedno pozostaje niezmienne: na pewno nie przejdziecie w nich niezauważone!

ZAKUPY

Asos ok. 60 zł ,  Mango 49 zł

Zara 39,90 zł, 49,90 zł

Zara 49,90 zł, Topshop ok. 75 zł

Topshop ok. 75 zł, Ganni ok. 240 zł

INSPIRACJE

ZobaczSchowaj komentarze

Unikatowość, różnorodność, indywidualny styl, czyli… #NoOutfitClash!

Markowy, różnorodny asortyment, unikatowe perełki w cenach do 60% niższych i dostawy nowych produktów aż kilka razy w tygodniu – zakupy w TK Maxx to dla wielu z nas niekończące się możliwość kreowania, własnego niepowtarzanego stylu. W tym roku kampanii towarzyszy hasztag #NoOutfitClash. Za jego pomocą, marka zachęca byśmy eksperymentowali w kreowaniu własnego stylu.

Podążanie za trendami w każdym aspekcie naszego życia – od mody poprzez design aż po kierunek podróży stało się znakiem rozpoznawczym dzisiejszych czasów. Jednocześnie, coraz bardziej pragniemy się wyróżniać i coraz częściej szukamy produktów, które są unikatowe i oryginalne.  Z pomocą przychodzi TK Maxx, gdzie można znaleźć dosłownie wszystko. I nie ważne czy lubimy styl boho, czy minimalistyczny albo lubimy zmieniać go każdego dnia.

Zwiewne sukienki, kwieciste bluzki, lniane marynarki, eleganckie torebki czy stylowe buty to zaledwie ułamek tego, co znajduje się w niezwykle bogatym asortymencie TK Maxx. Dodatkowo, każdym zakupom w TK Maxx towarzyszy dreszczyk emocji związany z poszukiwaniem skarbów. Brzmi znajomo?

Dziennikarze i blogerzy mogli się o tym przekonać podczas spotkania prasowego z udziałem stylistki oraz kostiumografki Elwiry Rutkowskiej. W swoim atelier, ekspertka opowiedziała o tajnikach zawodu oraz zdradziła kilka sprawdzonych sposobów, jak robić zakupy w TK Maxx.

 

A na specjalnie zorganizowanych warsztaty pod hasłem #NoOutfitClash można było wyżyć się kreatywnie, dowolnie interpretując hasło Szalone Możliwości, ubierając papierowe laleczki. W stylizacjach pojawiły się niestandardowe mieszanki wzorów, odważne kontrasty kolorystyczne oraz połączenia stylów. Elegancja z rockowym pazurem, minimalizm z odrobiną szaleństwa czy awangarda połączona z klasyką – goście na każdym kroku zaskakiwali swoją pomysłowością. Wszystkie stylizacje były jedyne w swoim rodzaju, co udowadnia, że dzięki TK Maxx każdy może podkreślić swój indywidualny, niepowtarzalny styl, w myśl idei #NoOutfitClash!


TK Maxx jest wyjątkowym miejscem, gdzie każdy spełni swoje zakupowe marzenia!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności