Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Polska marka TATUUM od zawsze stara się budować swój wizerunek wokół natury i tego co bliskie każdemu człowiekowi. Przejawia się to nie tylko za sprawą naturalnych materiałów najlepszej jakości, kolorystyki czy w końcu odpowiedniej konstrukcji i specyfiki modeli, ale także dzięki wyjątkowym gościom promującym kolekcje. Nie inaczej było z najnowszą kampanią na nadchodzący sezon jesień-zima 2017/2018, gdzie bohaterami zostali Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik.

Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Maja Włoszczowska, Lidia Popiel czy Piotr Pustelnik to wyjątkowe polskie postacie pełne pasji i determinacji, które nieważne czy to na górskiej trasie rowerowej, za obiektywem aparatu czy na szczycie Karakorum uświadamiają nam, że natura każdego dnia może być dla nas niezwykłym źródłem inspiracji. Dlatego też TATUUM decyduje się na takie, a nie inne materiały czy kolory, wszystko to ma bowiem nawiązywać do wszech otaczającej nas matki natury. Dodatkowo w kolekcjach marki znajdziemy również liczne inspiracje pokoleniami oraz osobami w pełni oddającymi się swojej pasji.

A czego w modzie i przede wszystkim w ubraniach TATUUM szukają bohaterowie najnowszej kampanii?

Dla Mai Włoszczowskiej, dwukrotnej olimpijki w kolarstwie górskim, sport jest nie tylko jej pasją, ale właściwie stał się całym jej życiem. Fenomenalne wyniki wymagają dużo treningów, dlatego Maja przez większość roku spędza swój czas na rygorystycznych ćwiczeniach odbywających się w ekstremalnych warunkach natury, dlatego w ubraniach najbardziej szuka wygody, delikatności oraz utylitarności, które może zapewnić jej marka TATUUM.

Jeśli chodzi o Lidię Popiel, od wielu lat oddana jest branży mody, a w szczególności fotografii– dużą część swojego życia najpierw spędzała po jednej stronie obiektywu, żeby później z pasją znaleźć się po tej drugiej. Lidia, jak przystało na rasowego fotografa, dużą wagę przywiązuje więc do detali i konstrukcji ubrań marki TATUUM.

Piotr Pustelnik – alpinista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum nieustannie przebywa w otoczeniu natury, która stawia przed nim co nowe wyzwania. Siły przewyższające najśmielsze oczekiwania każdego normalnego człowieka to dla Piotra codzienność, a stawianie im czoła stało się jego życiową pasją, dzięki której przeżywa jedne z najpiękniejszych chwil w życiu. Dla takiego mężczyzny styl zdefiniowany jest jako niewymuszona autentyczność i tego też szuka w ubiorze.

Kolekcja na jesień-zimę 2017/2018 została stworzona we współpracy z Lidią oraz Piotrem. Jak mówi główny projektant kolekcji damskich TATUUM, Rafał Gmerek, moda ta jest zgodna z ich życiem i pasją oraz świetnie wpisuje się w estetykę marki. W najnowszej linii chodzi więc głównie o różnorodność i wygodę. Znajdziemy tam miękko otulające swetry, sukienki o zróżnicowanym kroju i przeznaczeniu, puchate kurtki o pudełkowych krojach czy klasyczne płaszcze z wełnianych mieszanek. Co więcej, w salonach TATUUM pojawią się także kolekcje kapsułowe stworzone we współpracy z bohaterami jesienno-zimowej kampanii.

Dzięki tak nietuzinkowym postaciom TATUUM miało okazję stworzyć klimat sesji, który jest niezwykle autentyczny i nieprzerysowany, a zarazem idealnie wpisuje się w filozofię kolekcji na nadchodzący wielkimi krokami sezon jesień-zima 2017/2018.

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.