Sylwestrowe makijaże z Sephora: brokatowe oko

Sylwester to jeden z tych momentów w roku, kiedy wszystko musi być idealne. Stylizacja, fryzura oraz oczywiście makijaż, który często jest wisienką na torcie. W karnawale jak nigdy możemy zaszaleć z najnowszymi trendami i zamiast klasycznej czarnej kredki oraz beżowych ust, postawić na brokat oraz mocniejsze kolory. Wspólnie z siecią perfumerii Sephora postanowiłyśmy przetestować kilka najgorętszych ostatnio makijaży. Zobaczcie jak w kilku krokach wy również możecie osiągnąć zniewalający, efektowny karnawałowy look!

Michalina Murawska – Redaktor prowadząca wybiera brokatowe oko

Brokat w makijażu rządzi się jednym prawem – im więcej, tym lepiej. Jednak punktem pierwszym w makijażu Michaliny jest make-up twarzy.

TWARZ

Aby ujednolicić koloryt cery i jednocześnie nieco rozświetlić, niezbędny jest dobry podkład oraz korektor. Makijażystka Sephora użyła w tym przypadku rozświetlająco-nawilżającego podkładu marki Sephora oraz korektoru Make Up Forever ultra HD. Chociaż rozświetlone oko i kości policzkowe wyglądają pięknie, to centralną część twarzy dobrze jest nieco przypudrować.

W makijażu twarzy bronzer, róż oraz rozświetlacz to prawdziwe złote trio, które potrafi zdziałać cuda. Matowy bronzer z zestawu Smashbox w chłodniejszym odcieniu nałożony pod kościami policzkowymi oraz przy linii włosów delikatnie wykonturuje naszą twarz. Z kolei, brzoskwiniowy róż w centralnej części policzków ożywi naszą twarz. Michalina uwielbia rozświetlacze i zawsze ma nieskazitelny efekt „tafli” na policzkach, więc tego nie mogło również zabraknąć w jej sylwestrowym makijażu. Puder rozświetlający nałożony na szczyt kości policzkowych, łuk kupidyna oraz środek nosa będzie pięknym, błyszczącym wykończeniem makijażu twarzy, a odbijające światło drobinki przykują uwagę wszystkich na parkiecie. Ładne brwi to podstawa i najlepsza „oprawa” naszych oczu. U Michaliny zostały podkreślone odrobiną cienia oraz żelem, który utrzyma je w miejscu przez całą noc.

OCZY

Czas przejść do głównego bohatera makijażu, czyli brokatowych oczu. Punktem pierwszym jest zrobienie bazy – delikatne wykonturowanie powieki za pomocą brązowego cienia w załamaniu oraz na linii rzęs. Następnie należy nałożyć czarny cień Make Up Forever Aqua Cream, który podkreśli nasze spojrzenie. Brokat dla niektórych może wydawać się nieco trudnym do współpracy, bo łatwo się obsypuje, ale na wszystko można znaleźć sposób, a w tym przypadku odpowiednie produkty. Baza Make Up Forever Aqua Seal sprawi, że brokat łatwiej „przyklei” się do powieki i utrzyma się w miejscu. Aby szybko (i efektownie) dodatkowo rozświetlić nasze spojrzenie, wystarczy nałożyć odrobinę złotego brokatu w wewnętrznym kąciku oczu. Wykończeniem makijażu oczu będzie obrysowanie górnej i dolnej linii rzęs oraz doklejenie w kącikach kilku sztucznych kępek, które sprawią, że oczy będą wydawały się większe.

USTA

Przy takim makijażu oczu, usta najlepiej jest pozostawić neutralne. Pomadka Too Faced Melted w odcieniu Sugar i błyszczyk w podobnym kolorze nude z jednej strony podkreślą usta, a z drugiej nasze brokatowe powieki wciąż będą najbardziej przykuwać wzrok.

Zobaczcie sami jak wykonać ten makijaż!


Zakupy

MAKE UP FOREVER

KOREKTOR
119 ZŁ

SMASHBOX

ZESTAW DO KONTUROWANIA
189 ZŁ

SEPHORA

PODKŁAD
59 ZŁ

MAKE UP FOREVER

CIEŃ
125 ZŁ

TOO FACED

POMADKA
93 ZŁ

MAKE UP FOREVER

UTRWALACZ
105 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja od Too Faced, dla której każda fanka kolorowego szaleństwa i festiwali straci głowę!

Dzięki najnowszym kosmetykom od Too Faced otoczy Was magia. Kolory, brokat, połysk i jednorożce na opakowaniach – takie zestawienie doda szaleństwa każdej festiwalowej stylizacji. Jeśli chcecie wyróżnić się na Openerze pośpieszcie się – kolekcja Life’s a Festival właśnie pojawiła się na Sephora.pl, a ilość produktów jest bardzo ograniczona!

Too Faced ponownie nas nie zawiodło! Chwilę przed początkiem najważniejszego festiwalu muzycznego, firma wypuszcza kolekcję, bez której tego lata ani rusz! Dobrze wiemy, że Coachella to nie tylko koncerty, ale również (jeśli nawet nie bardziej) jeden wielki pokaz mody. Blogerki, aktorki, celebrytki prezentują najgorętsze trendy sezonu – nie tylko modowe, ale i makijażowe. Czy istnieje lepszy moment na wypuszczenie kolekcji kosmetyków pełnej szaleństwa i połyskujących kolorów?

W kolekcji Life’s a Festival nie ma miejsca na nudę! Jak zwykle świetne jakościowo kosmetyki zapakowano w designerskie opakowania. Całość utrzymana jest w klimacie krainy pełnej magii, jednorożców i tęczy. Podkreśla to też naturę produktów, obok których nie da się przejść obojętnie. Gwarantujemy, że jeśli nałożycie na usta szminkę w kształcie rogu jednorożca, albo powieki ozdobicie tęczowymi kolorami z palety cieni, wyróżnicie się nawet w tłumie najbardziej szalonych festiwalowiczów. W kolekcji znajdziecie również kolorowy pędzel, perłową mgiełkę odświeżającą i utrwalającą makijaż, tęczowy rozświetlacz, metaliczne pomadki do ust, rozświetlacz w płynie czy bronzery. Jest więc z czego wybierać!
Cena produktów nie rożni się od cen stałej kolekcji, np. paleta cieni kosztuje standardowo 185zł.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności