Świętuj codzienne sukcesy razem z biżuterią Pandora

Udany pierwszy dzień w pracy, dobra ocena w szkole, zdany egzamin na prawo jazdy. Nasze życie składa się z wielu, małych sukcesów, chociaż większość z nas bardzo często je ignoruje. Pandora postanowiła więc tej jesieni zwrócić naszą uwagę właśnie na te drobne osiągnięcia, które codziennie poprawiają nam nastrój i sprawiają, że nasz dzień jest zwyczajnie lepszy w globalnej kampanii „Odkrywaj piękno”.

Świętuj codzienne sukcesy razem z biżuterią Pandora

W tym sezonie Pandora inspiruje i to nie byle kogo, bo każdą z nas. Nowa kampania ma na celu zwrócenie uwagi na codzienne sukcesy, które łatwo umykają naszej uwadze. Właśnie dlatego biżuteryjny gigant zaangażował do kampanii trzy fotografki z całego świata. Sandra Semburg, Liz Sunshine i Meredith Jenks stanęły przed trudnym zadaniem jakim jest uchwycenie ulotnych chwil z życia kobiet na całym świecie. Od Nowego Jorki po Sao Paulo, od Berlina po Hong Kong, wszędzie możemy znaleźć inspirujące historie codzienności.

Efekty prac fotografek już teraz możemy zobaczyć na stronie pandora.net, jak i w mediach społecznościowych Pandory (@theofficialpandora). Każda z trzech fotografek odzwierciedliła własny styl na zdjęciach. Sandra Semburg specjalizuje się w modzie i portretach, a na jej zdjęciach możemy zobaczyć mieszkanki europejskich stolic – Berlina i Londynu. Liz Sunshine jest dokumentalistką i za cel postawiła sobie pokazanie jak najprawdziwszych momentów na ulicach Syndey i Hong Kongu. Ostatnia z nich, Meredith Jenks, pochodząca z Brooklynu, zarejestrowała na fotografiach barwne życie Nowego Jorku i Sao Paulo. O samej kampanii wypowiedziała się również wice dyrektor marki Minna Philipson: „Chcemy pomóc kobietom świętować wszystkie codzienne, piękne osiągnięcia, ponieważ z tych momentów składa się ich wielowymiarowe życie.”

ZobaczSchowaj komentarze

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Pozostawiając za sobą ciężki rok, Agent Provocateur z nowym właścicielem na czele, zdaje się odzyskiwać naturalistyczną seksualność z przeszłości wraz z najnowszą jesienną kampanią, za którą odpowiedzialny jest Anton Corbijn, a jedną z gwiazd została Magdalena Frąckowiak, która w ostatnim czasie szczególnie często i chętnie odsłania swoje ciało.

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Marka bieliźniana, która do niedawna zmagała się ze szczególnie trudnym okresem spowodowanym nieprawidłowościami w księgowości oraz słabym zarządzaniem, wydaje się wychodzić na prostą.

Najnowsza kampania ma być powrotem marki do kręconych dawniej spotów reklamowych, bowiem jak przyznała sama dyrektor kreatywna– Sarah Shotton, marka od bardzo dawna niczego „fajnego” nie nakręciła. Twarzami kampanii zostały Élise Crombez i Magdalena Frąckowiak. Modelki ubrane w skórzane podwiązki, koronkowe biustonosze oraz wysokie „kabaretki” grają w rozbieranego  pokera w słabo oświetlonym klubie w piwnicy, którego jedynym pracownikiem jest punkowa szatniarka, Abbie Fowler.

Dodatkowo, dyrektor kreatywna marki w specjalnym wywiadzie wyznała, że razem z nowymi właścicielami chcieli sprawić, aby Agent Provocateur znowu stał się czymś kultowym. Co więcej, Shotton dodała, że właściciele chcieli nadać marce prowokującej klasy i spowodować, aby powróciła do swoich londyńskich korzeni w Soho, gdzie w roku 1944 otwarty został ich pierwszy sklep. Inspiracją kolekcji jest armia silnych kobiet– Tina Turner w „Mad Maxie”, Patricia Arquette w „Prawdziwym romansie” oraz Milla Jovovich w „Piątym elemencie”.

Jesienna linia ma mieć wielką osobowość i łączyć w sobie klimat „Podziemnego kręgu” oraz „Gry o tron”, z elementami w wojennym stylu oraz estetyką „seksownego robota”. Kolorystyka waha się od kobaltu, przez szmaragd, srebro aż po ognistą czerwień. Ubarwione tkaniny, waspies oraz bielizna w stylu lat 50.– to tylko mała zajawka najnowszej kolekcji!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.