Surowe krajobrazy i soczysta zieleń w najnowszej kolekcji 303 Avenue

Nadchodzący sezon dla marki 303 Avenue to czas na oddalenie się od zgiełku ruchliwych ulic i miejskiego życia na rzecz soczystej zieleni i surowych krajobrazów. Ciepłe, oversizowe swetry, przeskalowane kaszmirowe płaszcze czy wełniane cygaretki z lampasami, a to wszystko w niezwykłej kolorystyce, to tylko niektóre z propozycji marki na nadchodzącą jesień.

Surowe krajobrazy i soczysta zieleń w najnowszej kolekcji 303 Avenue

303 Avenue znane głównie z kobiecych fasonów oraz umiejętnego łączenia na pozór kontrastujących tkanin i printów znowu zadziwia w swojej najnowszej kolekcji. Tym razem marka postawiła na niepowtarzalną linię, która zbliża nas do natury, a zabiera jak najdalej od tętniącej życiem miejskiej dżungli.

Jesienno-zimowa kolekcja marki ma kręcić się przede wszystkim wokół funkcjonalności i wysokiej jakości materiałów. W nowej linii znajdziemy bowiem ciepłe, oversizowe swetry w głębokich kolorach, nietuzinkowe koszule, wełniane spodnie cygaretki ozdobione lampasami, luźne piżamy, przeskalowane płaszcze z kaszmiru czy spódnice w długości midi o wyjątkowej asymetrii. Wszystkie elementy mają być utrzymane w stonowanej kolorystyce nadchodzącej złotej jesieni. Pojawią się więc nuty ochry, bladego różu, borda, beżu, nude, ciemnych zieleni i czerni. Nie zabraknie także zwierzęcych motywów, plisowania i ponadczasowej kraty.

Najnowsza linia 303 Avenue jest już dostępna w sklepach stacjonarnych oraz online.

ZobaczSchowaj komentarze

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.