Surowe krajobrazy i soczysta zieleń w najnowszej kolekcji 303 Avenue

Nadchodzący sezon dla marki 303 Avenue to czas na oddalenie się od zgiełku ruchliwych ulic i miejskiego życia na rzecz soczystej zieleni i surowych krajobrazów. Ciepłe, oversizowe swetry, przeskalowane kaszmirowe płaszcze czy wełniane cygaretki z lampasami, a to wszystko w niezwykłej kolorystyce, to tylko niektóre z propozycji marki na nadchodzącą jesień.

Surowe krajobrazy i soczysta zieleń w najnowszej kolekcji 303 Avenue

303 Avenue znane głównie z kobiecych fasonów oraz umiejętnego łączenia na pozór kontrastujących tkanin i printów znowu zadziwia w swojej najnowszej kolekcji. Tym razem marka postawiła na niepowtarzalną linię, która zbliża nas do natury, a zabiera jak najdalej od tętniącej życiem miejskiej dżungli.

Jesienno-zimowa kolekcja marki ma kręcić się przede wszystkim wokół funkcjonalności i wysokiej jakości materiałów. W nowej linii znajdziemy bowiem ciepłe, oversizowe swetry w głębokich kolorach, nietuzinkowe koszule, wełniane spodnie cygaretki ozdobione lampasami, luźne piżamy, przeskalowane płaszcze z kaszmiru czy spódnice w długości midi o wyjątkowej asymetrii. Wszystkie elementy mają być utrzymane w stonowanej kolorystyce nadchodzącej złotej jesieni. Pojawią się więc nuty ochry, bladego różu, borda, beżu, nude, ciemnych zieleni i czerni. Nie zabraknie także zwierzęcych motywów, plisowania i ponadczasowej kraty.

Najnowsza linia 303 Avenue jest już dostępna w sklepach stacjonarnych oraz online.

ZobaczSchowaj komentarze

Gigi Hadid i Kate Moss razem w kampanii Stuart Weitzman

Takiego duetu chyba nikt się nie spodziewał. Kate Moss, ikona branży mody, która w swoim fachu osiągnęła chyba wszystko, i Gigi Hadid, po raz pierwszy połączyły siły i wspólnie wystąpiły w najnowszej kampanii Stuart Weitzman na wiosnę 2018. Efekt? Oceńcie sami!

Stuart Weitzman od wielu lat współpracuje z najgorętszymi nazwiskami w modelingu. W ich kampaniach wystąpiły między innymi Gisele Bundchen, Natalia Vodianova, a nawet Kate Moss, która do 2014 regularnie pozowała do sesji wizerunkowych obuwniczej marki. Po niej pałeczkę przejęła Gigi Hadid, która nie tylko regularnie pojawia się w kampaniach, ale od kilku sezonów projektuje własne modele butów, a dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na cele charytatywne.

W wiosennej kampanii Stuart Weitzman pojawiła się mieszankę ikon różnych pokoleń – Kate Moss oraz Gigi Hadid. Ich wspólna sesja, za obiektywem której stanął Mario Testino, jest również pierwszym przypadkiem, kiedy Moss i Hadid miały okazję ze sobą współpracować. Gigi, będąc pod wrażeniem Kate, postanowiła się nawet podzielić zdjęciami zza kulis, które udostępniła na swoim Instagramie. Premierze kampanii towarzyszy również krótki filmik z udziałem obu modelek, w którym obie odpowiedziały na pytania jakiej muzyki lubią słuchać podczas sesji czy czego ostatnio szukały w Google.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności