Suknie ślubne z bajek Disney’a. Ślub w nich to (prawdopodobnie) bajka!

Kuraudia Co., popularna w Japonii marka projektująca suknie ślubne, weszła we współpracę z Disneyem, w wyniku której powstały zachwycające projekty wzorowane na kreacjach bohaterek słynnych animacji. Dokładnie oddane sukienki są hitem w Kraju Kwitnącej Wiśni, a panny młode pragną stawać przed ołtarzem stylizowane właśnie na Śpiącą Królewnę, Aurorę czy Bellę. Niestety Disney zapowiedział, że nie planuje rozszerzenia sprzedaży o inne państwa. Koszt sukni to około 3600 dolarów, a jeśli chcielibyśmy dopasować do tego pana młodego, to kosztuje to dodatkowe 900 dolarów. I ślub z bajki (dosłownie!) murowany.

Suknie ślubne z bajek Disney’a. Ślub w nich to (prawdopodobnie) bajka!
Kopciuszek
ZobaczSchowaj komentarze

Czy tak będzie wyglądać suknia ślubna Meghan Markle?

To będzie najgłośniejszy ślub od czasów Kate Middleton i księcia Williama. Wielu obserwatorów uważa, że rozgłosem i pompą młodszy brat przebije starszego. Nic więc dziwnego, że wszyscy oczekują na kolejne doniesienia w sprawie ślubu. Czyżbyśmy właśnie dostali projekt sukni panny młodej?

Suknia ślubna Meghan Markle, niezależnie od tego jaka będzie, i tak przejdzie do historii. W jej interesie jest, by domorośli krytycy na całym świecie, którzy zobaczą ją przed ołtarzem, byli zachwyceni wyglądem panny młodej. Brzmi przerażająco? Cóż, z tym się wiąże bycie członkiem rodziny królewskiej, w której wszystko jest częścią PR-owej gry z odbiorcami.

Oto ulubione kosmetyki Meghan Markle – narzeczonej księcia Harry’ego

Być może kolejną PR-ową zagrywką jest projekt sukni ślubnej, który przypadkowo „wyciekł” z atelier izraelskiej projektantki Inbal Dror i znalazł się na biurkach redakcji TMZ, jednego z największych plotkarskich mediów na świecie.

Projekt sukni ślubnej nawiązuje trochę do tej prezentowanej w 2011 roku przez księżną Kate, który z kolei był poniekąd hołdem dla księżnej Diany. To długa suknia z trenem, koronkowymi wykończeniami i takim samym rozcięciem z przodu. Zgodnie z wizją projektantki Markle miałaby mieć dodatkowo szeroki kapelusz, lecz mając na uwadze królewskie protokoły i tradycje marna szansa, by taka ekstrawagancja przeszła. Może za sto, dwieście lat?

Najpopularniejsze życzenia w gabinetach chirurgii plastycznej? Nos Meghan Markle!

Na szczęście na ślub Harry’ego i Meghan nie będziemy musieli długo czekać, bo zaledwie do 19. maja 2018 roku. Też jesteście podnieceni tym faktem?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności