Sportowa kolekcja Triumph oczami Anny Skury – WhatAnnaWears

Kobieca, sexy, funkcjonalna – tak o pierwszej sportowej kolekcji Triumph mówi nowa ambasadorka marki, Anna Skura z bloga What Anna Wears. Posiadający ponad 130-letnie doświadczenie gigant bielizny postanowił wykorzystać swoją wiedzę i w tym sezonie, premierowo, pokazuje kolekcję, w której każda z nas może ćwiczyć efektywnie i… wyglądać przy tym efektownie. Zobaczcie co znajdziecie w nowej linii i co specjalnie dla nas powiedziała na jej temat Anna Skura.

Wiosenna kolekcja Triumph to propozycje skierowane do różnych i przede wszystkim zmiennych kobiet, które tak samo jak seksapil, cenią sobie także wygodę i praktyczny wymiar bielizny. Dlatego obok przepięknych, koronkowych kompletów i zmysłowej bielizny nocnej, znajdziemy w niej bieliznę modelującą i, po raz pierwszy, linię bielizny sportowej, która ma szansę podbić serca wszystkich pań, chcących prezentować się dziewczęco, ale nadal największy nacisk kładących na funkcjonalność.

Nic dziwnego, że  jedną z ambasadorek kolekcji została Anna Skura – autorka bloga “What Anna Wears”. Blogerka na każdym kroku udowadnia, że zamiłowanie do ekstremalnych sportów i ochota do nieustannego przekraczania własnych granic może iść w parze z kobiecością i zmysłowością, a seksowne sukienki i wyrafinowana bielizna mogą zajmować w szafie tyle samo miejsca co funkcjonalna odzież sportowa. Czym więc jej zdaniem, kolekcja Triaction wyróżnia się na tle pozostałych, obecnych na rynku? “Triumph ma 130-letnie doświadczenie w tworzeniu bielizny i wykorzystał tę wiedzę tworząc kolekcję sportową.”, mówi Ania. “Bielizna sportowa już nie tylko “ładnie wygląda”, ale dzięki technologii Bounce Control spełnia swoją najważniejszą funkcję – stabilizuje biust i eliminuje wstrząsy, co w sporcie jest niezwykle ważne”.

Kolekcja Triaction to więc przede wszystkim występujące w kilku kolorach sportowe biustonosze zapewniające stabilizację i komfort podczas ćwiczeń oraz pozostające przy tym ultra kobiece, na co zwróciła także Ania Skura: „Mój ulubiony sportowy biustonosz Triaction to zdecydowanie niezwykle kobiecy push-up Magic Motion oraz dziewczęcy Free Motion – uwielbiam tę biało-różową kolorystykę!”.

Siłą nowej sportowej kolekcji Triumph jest więc to, że równie duży nacisk jak na design, kładzie na zaawansowaną i użyteczną podczas ćwiczeń technologię, o której dobrodziejstwach mogą przekonać się zarówno kobiety ćwiczące pilates, jogę czy miłośniczki szalonego cardio. Z zamiłowania do różnych sportów słynie także sama Anna, nie mogliśmy więc nie zapytać jej, jakie inicjatywy szykuje razem z marką Triumph: „Zostałam właśnie częścią Teamu Triaction i od razu dostałam niezwykłe wyzwanie od fitnessowej guru Anny Victorii, jakim był balet”, mówi. „Lubię wyzwania i spodziewałam się chyba wszystkiego, ale nie wpadłabym nigdy na to, że może to być balet! Biustonosz Triaction Magic Motion, który miałam na sobie podczas zajęć, jeszcze bardziej podkreślił moją kobiecość, dzięki czułam się jeszcze bardziej wyjątkowo… tańcząc w balecie. Przez ten rok wspólnie z Triumph będziemy inspirować kobiety do poszukiwań Ideału dla każdej siebie – na każdą okazję i nastrój. Będzie się działo”.

My już nie możemy się doczekać, a was również zachęcamy do tego, abyście dzięki nowej kolekcji Triumph przekonały się, że ideały naprawdę istnieją – przynajmniej te w dziedzinie bielizny i odzieży sportowej.

 

Materiał powstał we współpracy z marką Triumph.


Zakupy

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
169,90 ZŁ

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
199,90 ZŁ

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
199,90 ZŁ

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
149,90 ZŁ

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
OD 140 ZŁ

TRIUMPH

BIUSTONOSZ
OD 199,90 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post i Ewa Chodakowska: ćwiczymy w domu

Poznaliśmy już 5 najważniejszych porad Ewy Chodakowskiej, które mają nam zapewnić świetną kondycję oraz smukłą sylwetkę. Dzięki pokładom energii, jakimi dzieli się z nami trenerka, nasza motywacja wzrasta, a chęć wcielania ich w życie, napędza nas do działania, Zamierzamy się z nimi zmierzyć i sprawdzić na własnym ciele w naszym domu. Zatem, czas na trening!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.