Spektakularny pokaz Kenzo x H&M w Nowym Jorku

Już zdążyliśmy trochę oswoić się z nową, szaloną kolekcją Kenzo x H&M zaprojektowaną przez Carol Lim i Humberto Leona. Początkowo przyjmowana przez z nas ze sporym dystansem, na żywo okazała się dosyć interesująca. Wczoraj w Nowym Jorku odbył się wyjątkowy pokaz mody, który zaprezentował wszystkie stroje w dynamicznej odsłonie w reżyserii legendy fotografii mody – Jean-Paula Goude’a. Zobaczcie kto pojawił się w Pier 36 w Nowym Jorku.

 

 

Spektakularny pokaz Kenzo x H&M w Nowym Jorku
Chloë Sevigny

Zamiast typowego pokazu mody, marka H&M zorganizowała wielkie taneczne show z imponującą choreografią Ryana Heffingtona, w reżyserii  Jean-Paula Goude’a. Na scenie pojawili się tancerze, beatboxerzy i muzycy, którzy w rytm remiksu „Express Yourself” Sama Spiegla dali pokaz swoich umiejętności tanecznych na bardzo wysokim poziomie. Kolekcja Kenzo x H&M zyskała dzięki temu pewnej śmiałości oraz ekspresji, której nie sposób było dostrzec na typowej prezentacji, w której mieliśmy okazję wziąć udział w Warszawie. Na zakończenie pokazu wystąpił raper Ice Cube, który rozruszał wszystkich gości zgromadzonych w nowojorskim Pier 36, niczym w prawdziwym klubie muzycznym.

W pierwszym rzędzie oraz na imprezie wypatrzyliśmy aktorki – Lupitę Nyongó, Siennę Miller, Chloë Sevigny, Rosario Dawson oraz Elisabeth Olsen, DJ-kę Leigh Lezark, blogerkę Gildę Ambrosio, wokalistę Joe Jonasa oraz twarze kolekcji –  supermodelke Iman i gwiazdę hip hopu Chance’a The Rapper. Dyrektorzy kreatywni KENZO, Carol Lim i Humberto Leon, powiedzieli, że „świętowali wszystko to, co kochają w KENZO x H&M – radość, żywą, nieoczekiwaną i uroczystą mieszankę różnych światów”. Wtórowała im Ann-Sofie Johansson, dyrektor kreatywna szwedzkiej marki. „Pokaz kolekcji KENZO x H&M był naprawdę spektakularny. Niesamowicie było obserwować, jak kolekcja ożywa w swoich niewiarygodnych nadrukach, kolorach i energii. Zaszczytem był dla nas fakt, że Jean-Paul Goude zgodził się wyreżyserować pokaz. Doskonale uchwycił nastrój – powiedziała, podsumowując całe show.

Przypominamy, że kolekcja KENZO x H&M będzie dostępna w sprzedaży od 3 listopada w ponad 250 sklepach H&M na świecie oraz online. Jeśli jeszcze wahacie się co kupić, zobaczcie film z nowojorskiego wydarzenia. Być może ułatwi wam podjęcie decyzji.

ZobaczSchowaj komentarze

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Swetry zaprojektowane przez Vetements oraz Comme des Garçons (a dokładnie ich odział SHIRT) przeznaczone są dla środowiska LGBT. Mini kolekcja składa się z trzech modeli. Jeden z nich pokryty jest pasami kolorowej tęczy, której znaczenia chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Drugi wzór w kobaltowe, czarne i białe pasy, na których wydziergano słynne, czerwone serduszko marki. Trzeci, fioletowy pokazuje wielki biały topór, który jest symbolem kobiecej siły i używany jest przez środowiska feministek oraz lesbijek.

Marka zachęca wszystkich do noszenia tego z projektu  dumą, ponieważ jej twórcy pragną zaznaczyć, że warto podkreślać dumę z powodu bycia gejem, fetyszystą, lesbijką lub transwestytą.  Sweter kosztuje 465 funtów i dostępny jest na stronie Dover Street Market, a także w stacjonarnych butikach w Londynie i Nowym Jorku. Spieszcie się z zakupem, bo niektóre modele są już całkowicie wyprzedane.

Szukajcie ich w butikach Dover Street Market na Lexington Avenue w Nowym Jorku oraz na Haymarket w Londynie i rozpocznijcie 2017 rok z dumą.

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Demna Gvasalia człowiekiem roku według „Business of Fashion”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.