Spektakularny pokaz Dolce&Gabbana Alta Moda w Palermo

Sycylijski klimat, historyczna architektura Palermo oraz wybieg mody w samym centrum Piazza Pretoria. Stefano Gabbana i Domenico Dolce doskonale wiedzą jak zorganizować pokaz z prawdziwego zdarzenia. Włosi postanowili pokazać swoją kolekcję Alta Moda, czyli tą najbardziej zjawiskową, w samym centrum Sycylii, a rozmach całego przedsięwzięcia jak zwykle wprawił nas w osłupienie. A sama kolekcja? Na sezon jesień-zima 2017/2018 Dolce&Gabbana jak zwykle nie zabrakło typowego dla projektantów przepychu w postaci bogatych zdobień, wielowarstwowych tiuli, koronek i ręcznie malowanych kwiatów. Na wybiegu pojawiła się również niemała reprezentacja polskiej sceny modelingowej. W Palermo na wybiegu mogliśmy zobaczyć Jay Jankowską, Alę Sekułe, Michelle Gutknecht i Alicję Tubilewicz. Duma!

Spektakularny pokaz Dolce&Gabbana Alta Moda w Palermo
ZobaczSchowaj komentarze

Jay Jankowska: „Najważniejsza jest miła atmosfera pracy, to od niej zależy, jak czuję się na sesji i jak łatwo mi wczuć się w zamysł fotografa.” [WYWIAD]

Podczas tygodni mody wiosna-lato 2018 poszła w aż 27 pokazach. Współpracowała z największymi domami mody na świecie, jak Dior, Valentino, Calvin Klein czy Dries Van Noten. Jay Jankowska to wschodząca gwiazda polskiego modelingu, która szturmem zdobywa zarówno zagraniczny jak i rodzimy rynek mody. W rozmowie z nami, Jay zdradziła jakie triki urodowe podpatrzyła za kulisami wybiegów oraz czym nasza, polska branża różni się od wielkiego świata mody.

Wiele modelek w dzisiejszych realizuje się w innych dziedzinach, np. Karlie Kloss, która zdecydowała się pójść na studia informatyczne. Czy w twoim życiu też jest coś w czym spełniasz się albo chciałabyś zacząć poza modelingiem?
W wieku siedemnastu lat mam jeszcze tę możliwość, że mogę skupiać się na kilku hobby, jednocześnie tworząc sobie potencjalne ścieżki życiowe. Jedną z nich jest rysunek – tworzę, od kiedy złapałam pierwszą kredkę w dłoń. Do tej pory samodzielnie opanowałam już sporo technik, jednak najbardziej interesuję się projektowaniem tatuaży.

Wiele czasu spędzasz za kulisami pokazów mody, a więc masz okazję pracować z najlepszymi makijażystami na świecie. Podpatrzyłaś jakieś triki, które sama zaczęłaś stosować i mogłabyś je polecić?
To prawda – możliwość współpracowania z takimi legendami makijażu, jak Pat McGrath, jest bardzo kształcąca. Choć na co dzień preferuję odpoczynek twarzy od make-upu, zawsze pamiętam o jej odżywieniu. Team Pat w tym celu zawsze używa produktów z apteki, takich jak Embryolisse na twarz, czy Homeoplasmine na usta. Ewentualnie nadaję moim oczom charakteru poprzez brązową mascarę i delikatną kreskę.

Jay w kampanii Vera Wang bridal 

Praca modelki to nie tylko sesje zdjęciowe i wybiegi, ale ciągła praca nad sylwetką. Jak dbasz o swoją – masz sprawdzone treningi lub dietetyczne przepisy?
Zostałam obdarzona naturalną szczupłością, jednak by utrzymać jeden wymiar, ułatwieniem jest dbałość o spożywane wartości odżywcze. Korzystam z wygodnej aplikacji, gdzie kliknięciem wpisuję to, co jem. Dzięki temu mogę próbować potraw z całego świata, utrzymując dobrą sylwetkę.

Pojawiłaś się w kilku kampaniach wielkich marek (Valentino czy Vera Wang) oraz polskiej Loft 37. Zauważyłaś jakąś różnicę w tym jak realizuje się sesje wizerunkowe na naszym, rodzimym rynku oraz za granicą?
Zespoły, z którymi pracuję za granicą i w Polsce, łączy ta sama dbałość o szczegóły i chęć stworzenia czegoś dobrego. Najważniejsza jest miła atmosfera pracy – to od niej zależy, jak czuję się na sesji i jak łatwo mi wczuć się w zamysł fotografa.

Jay w kampanii Loft 37 

Coraz więcej modelek wypowiada się na temat warunków trwających podczas castingów, narzucanych nierealnych standardów oraz niestosownego zachowania ze strony osób wyższych rangą. Czy spotkałaś się kiedykolwiek z czymś takim?
Nigdy nie poczułam się źle po spotkaniu z jakimkolwiek człowiekiem z branży, co nie oznacza, że nie spotkałam się z przykrościami. W pracy, która polega głównie na castingach i stawaniu twarzą w twarz z oczekiwaniami innych wobec nas, ciężko pozostać pozytywnym 24/7. Okres tygodni mody potrafi dać w kość każdej osobie biorącej w nim udział – od modelek, przez fryzjerki i makijażystki, po casting directorów. Gdy więc widzę czyjeś krzywe spojrzenie, słyszę podniesiony głos czy spędzam kolejną godzinę na olbrzymim castingu, staram się do tego zdystansować i spojrzeć przez szkiełko, że wszyscy pracujemy równie ciężko.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności