Znane modelki, które mają własne marki kosmetyków

Kto lepiej wie jak dbać o urodę, jeśli nie słynne piękności chodzące po wybiegu lub pozujące przed obiektywami najbardziej znanych fotografów? Większość z nich po przejściu na zawodową „emeryturę” lub jeszcze w trakcie trwania swojej kariery czerpie ze swojego bogatego i wieloletniego doświadczenia i decyduje się stworzyć  marki beauty. Nie oszukujmy się: niemal każda z nas chciałaby wyglądać lub mieć taką skórę jak modelki i poznać sekret i piękna dlatego coraz chętniej testujemy produkty, które stanowią ostateczny efekt ich pomysłów i współpracy z najbardziej doświadczonymi ekspertami w branży. Po tym jak świat obiegła informacja, że Gigi Hadid stworzy limitowaną linią kosmetyków dla Maybelline, postanowiliśmy sprawdzić, która ze słynnych modelek stoi za takimi markami jak Wander Beauty, Meaningful Beauty czy Kora Organics lub współtworzyła kosmetyki dla takich marek jak np. Art Deco.

Znane modelki, które mają własne marki kosmetyków
Tyra Beauty
Tu nie będzie niespodzianki, bo za tą marką stoi słynna Tyra Banks, która na swoim koncie poza byciem modelką, producentką, aktorką, osobowością telewizyjną i bizneswoman teraz może pochwalić się także tytułem właścicielki marki urodowej. Kiedy Tyra Banks uruchomiła Tyra Beauty, nie byliśmy zdziwieni. Marka modelki daje innym kobietom szanse na stworzenie idealnego makijażu, bo znajdziecie w niej wszystko co jest potrzebne do jego wykonania.
ZobaczSchowaj komentarze

Trzy wyjątkowe kolekcje marki YES

Biżuterię YES tworzą kobiety – Kasia Bukowska i Magda Dąbrowska, dla kobiet, które noszą w sobie całe spektrum emocji – siłę i kruchość, skromność i potrzebę błyszczenia. Dla kobiet, które mają własne zdanie i wiedzą czego chcą! Właśnie z myślą o nich powstały trzy najnowsze kolekcje: Spike, Art Deco i Cubes.

 

Kto lepiej zna potrzeby kobiet jeśli chodzi o wybór idealnej biżuterii, jeśli nie druga kobieta. Dlatego wyjątkową biżuterię Yes projektują kobiety, dlatego jest tak wyjątkowa. Inspiracji szukają zarówno w  sytuacja polityczna, ekologia, architektura jak i w samych kobietach, które noszą ich biżuterię. Projektantki wierzą, że zadaniem biżuterii jest budzić zachwyt. Chcą, żeby była tym czymś, co dodaje pewności siebie i pomaga, odkryć to coś, co łączy nas wszystkie – energię, wolność, chęć życia, bliskość.

 

Dlatego najnowsze kolekcje to nie tylko odbicie trendów, ale też głos na temat niezależności, godzenia przeciwieństw. Cenna nić porozumienia między kobietami, których doświadczenie wyraża gra kontrastów kolekcji Art Deco, odważna forma kolekcji Spike albo wibrująca energia Cubes. 

Lata 20-te to moment wielkich zmian. Dawne reguły stają się bardziej elastyczne. Pojawia się miejsce na bycie sobą, nowa energia, przestrzeń dla tych, którzy nie boją się działać. W kolekcji Art Deco, inspirowanej minimalizmem i geometrią nie brakuje miejsca na łagodność i emocje. Jej forma podkreśla piękno kobiecej siły i niezależności, odwołując się do lat 20-tych – czasów wyzwolonych muz, pierwszych sportsmenek i emancypantek.- Wtedy kobiety zrzucając gorsety dokonały niesamowitego przeskoku – mówi Magda Dąbrowska, projektantka kolekcji.

Kolekcja Spike, Kasi Bukowskiej to sprzeciw wobec ograniczaniu wolności do bycia sobą. – Ta kolekcja to manifest, który dla każdej z nas może być o czymś innym.  I każda może w niej znaleźć coś dla siebie: mały przedmiot, który będzie dodawać sił i przypominać o tym co dla nas cenne – mówi projektantka.

Pełna radości i optymizmu, kolekcja Cubes powstała z inspiracji różnorodnością. Opalizujące cytryny, rodolity i granaty w kolorach tęczy w połączeniu z delikatną złotą oprawą to także opowieść o nas samych i wolności, jaką daje nam swobodne wyrażanie siebie. Wystarczy jedno spojrzenie na wisiorek czy kamień w pierścionku, żeby zauważyć ten specyficzny błysk w oku. W jednej chwili porozumienia, błyskotliwy kod zostanie rozszyfrowany. To my – kobiety, które uwielbiają mówić życiu tak. To opowieść o Świecie Kobiet YES!

Kolekcja już niebawem pojawi się w sprzedaży w Salonach YES oraz na YES.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności