Siła kobiecości w kolekcji Prada jesien-zima 2017

Muccia Prada od wielu lat wyposaża kobiety w narzędzia niebędne do demonstrowania swojej siły oraz pewności siebie. Tym razem postanowiła zaszaleć z kolorami, a także motywami umieszczonymi na sukienkach, bluzkach i spódnicach. Nawiązuje nimi do swojej młodości oraz energii z jaką miała wtedy nadzieję zmieniać branżę mody damskiej. Tak pozostało aż do dziś, dzięki czemu możemy nieustannie wnikliwie analizować jej kolekcje.

Siła kobiecości w kolekcji Prada jesien-zima 2017
Prada RF17 2208

Chociaż wiele osób widziałoby ją w świecie polityki, Mucccia Prada nie zamierza opuszczać branży mody, gdzie również ma przestrzeń do tego, aby zabierać stanowisko w ważnych dla niej kwestiach. A jej oczkiem w głowie zawsze była kobieta i to jej poświęcała najwięcej uwagi. Dlatego w kolekcji na jesień-zimę 2017 kobiecie Prady bardzo daleko do szarej myszki. Znacznie bliżej jej do kobiety, która bezkompromisowo manifestuje swoj poglądy. Stało się tak za sprawą naniesionych na stroje twarzy z plakatów filmu Federico Felliniego „Miasto Kobiet”. Dodać należy, że bohaterem filmu jest kobieciarz, który poznaje dziewczynę w pociągu i podążając za nią, trafia do miasta kobiet, gdzie odbywa się kongres feministyczny.

Jude Law gwiazdą kampanii Prada wiosna-lato 2017

Post udostępniony przez Prada (@prada)

Projektantka balansuje gdzieś pomiędzy latami 50., 60. i 70. mieszając z wielkim wyczuciem wsystkie te dekady. Stosuje patchwork na płaszczach, satyny obszywa koralikami i frędzelkami, obszerne kurki ozdabia futerkiem, a doły sukienek wykańcza strusimi piórami. Czerpie z elementów, które są nam znane ze zdjęć seks bomb z lat 50. Dzięki temu na wybiegu obserwowaliśmy wełniane staniki i krótkie dzianinowe topy, ołówkowe spódnice oraz sweterki z angory – wszystkie ozdobione licznymi aplikacjami i naszyciami. Nie było miejsca na minimalizm – Prada zapełniła swoimi pomysłami, wszystkie wolne przestrzenie.

Post udostępniony przez Prada (@prada)

Na wybiegu wibrowały intensywne kolory takie jak czerwień, żółty, turkusowy, zielony, różowy i  pomarańcz. W kolorach tych raz po raz odkrywano okrycia wierzchnie z wielkimi klapami, skołtunione futra, długie powiewające sukienki z błyszczących materiałów, a także mięsiste, szerokie spodnie wlokące się po ziemi. Uwagę zwracały dodatki ozdobione biżuteryjnymi ćwiekami ze złota. Nie można było oderwać wzroku od butów i torebek. Odważne klientki będą nimi zachwycone – satynowe szpilki na artystycznych obcasach z gumką przytrzymującą stopę były obuwniczym majstersztykiem, a pakowne torebki z futrzaną rączką pewnie okażą się hitem wśród fanek najnowszych trendów.

Jessica Chastain została twarzą kampanii Prada Resort 2017

Klientka, która założy najnowsze projekty Prady z pewnością nie przejdzie niezauważona. My jesteśmy pod wrażeniem tak bogatej kolekcji, z której mamy ochotę czerpać inspirację już od dziś.

ZobaczSchowaj komentarze

Victoria Beckham jesień-zima 2017

Kto by pomyślał, że założona 8 i pół roku temu marka  której nikt nie dawał wielkich szans na sukces, stanie się jedną z najciekawszych pokazanych podczas nowojorskiego tygodnia mody? Victoria Beckham uporem i ciężką pracą udowodniła, że stać ją wiele, i że jeszcze ma sporo do powiedzenia w kwestii mody damskiej. Jej kolekcja na jesień-zimę 2017 urzeka nas zarówno formą, jak i paletą kolorystyczną.

Victoria Beckham jesień-zima 2017

Victoria Beckham zaczynała swoją przygodę z biznesem mody w 2009 roku od skromnej kolekcji wiosennej opartej na ołówkowych sukienkach. W kolejnych latach ekperymentowała z długościami, formą oraz krojami. Krok po kroku wprowadzała spodnie, marynarki oraz okrycia wierzchnie. Wreszcie przyszedł czas na asymetrię, różnorodne tektylia oraz mieszanie akcentów damskich z pierwiastkami męskimi. Do tego z czasem doszły wysokiej jakości akcesoria. Wspomnieć jeszcze należy o współpracy z kosmetycznym gigantem Estee Lauder, w wyniku której powstała linia kosmtyków kolorowych. Czy ktokolwiek ma jeszcze wątpliwości, że Beckham nie do końca wie co robi?

Victoria Beckham pre-fall 2017

Krok po kroku budowane, brytyjskie imperium mody (którego David jest także udziałowcem), umacnia swoją pozycję najnowszą kolekcją na jesień-zimę 2017. Jest w niej odwaga, ale jednocześnie wielka świadomość do jakiej klientki kierowana jest ta propozycja. Do jakiej? Z pewnością do takiej, która w pewien sposób utożsamia się z samą Victorią. Nie należy bowiem ukrywać, że marka zmieniała się w takim samym stopniu, jak jej twórczyni. Dlatego wystarczy spojrzeć na panią Beckham, aby zrozumieć, co chodzi jej po głowie.

Są to, z całą pewnością, zestawy składające się z koszul, zestawionych ze zwiewnymi szyfonowymi spódnicami midi oraz w towarzystwie luźniejszych skórzanych kozaków. Nie zabrakło oversize’owych marynarek, garniturów z szerokimi, ultra długimi nogawkami oraz sukienek kształtujących sylwetki na wzór klepsydry. Kroje rękawów płaszczy, bluz oraz swetrów raz były zwężane, a innym razem nadmuchane. Długość utrzymana była na poziomie za kolanem, dzięki czemu sylwetki były wysmuklone oraz mocno wydłużone. Wrażenie to, dodatkowo potęgowały długie, skórzane kozaki.

Victoria Beckham rusza z własną linią kosmetyków!

Kolory bazowe takie jak burgund, szarość, czerń oraz granat zostały przeplecione odcieniami musztardowego, malinowego, białego oraz beżowego, przewijające się na surrealistycznych wzorach zaczerpniętych z malarstwa Paula Nasha, którego wystawa niedawno miała miejsce w Tate Britain. Ten brytyjski motyw wzbogacił kolekcję, nadał jej lekkości oraz artystycznej awangardy. Znaleźliśmy też polski akcent w postaci Michaliny Gutkchnet (Uncover Models), która wystąpiła na wybiegu w delikatnej granatowej sukni w połączeniu z płaskimi pantoflami w szpic ozdobionymi klamerkami.

Kto jest kim – Victoria Beckham

Po tej kolekcji już nikt nie powinien wątpić w biznesowe umiejętności Victorii Beckham. Jej propozycja była jedną z najciekawszych zaprezentowanych podczas amerykańskiego tygodnia mody. Biorąc pod uwagę, że marki obecnie przenoszą swoje pokazy z Nowego Jorku do Paryża, należy cieszyć się, że Brytyjka jak na razie pozostaje w Stanach.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.