Siła kobiecości w kolekcji Prada jesien-zima 2017

Muccia Prada od wielu lat wyposaża kobiety w narzędzia niebędne do demonstrowania swojej siły oraz pewności siebie. Tym razem postanowiła zaszaleć z kolorami, a także motywami umieszczonymi na sukienkach, bluzkach i spódnicach. Nawiązuje nimi do swojej młodości oraz energii z jaką miała wtedy nadzieję zmieniać branżę mody damskiej. Tak pozostało aż do dziś, dzięki czemu możemy nieustannie wnikliwie analizować jej kolekcje.

Siła kobiecości w kolekcji Prada jesien-zima 2017
Prada RF17 2208

Chociaż wiele osób widziałoby ją w świecie polityki, Mucccia Prada nie zamierza opuszczać branży mody, gdzie również ma przestrzeń do tego, aby zabierać stanowisko w ważnych dla niej kwestiach. A jej oczkiem w głowie zawsze była kobieta i to jej poświęcała najwięcej uwagi. Dlatego w kolekcji na jesień-zimę 2017 kobiecie Prady bardzo daleko do szarej myszki. Znacznie bliżej jej do kobiety, która bezkompromisowo manifestuje swoj poglądy. Stało się tak za sprawą naniesionych na stroje twarzy z plakatów filmu Federico Felliniego „Miasto Kobiet”. Dodać należy, że bohaterem filmu jest kobieciarz, który poznaje dziewczynę w pociągu i podążając za nią, trafia do miasta kobiet, gdzie odbywa się kongres feministyczny.

Jude Law gwiazdą kampanii Prada wiosna-lato 2017

Post udostępniony przez Prada (@prada)

Projektantka balansuje gdzieś pomiędzy latami 50., 60. i 70. mieszając z wielkim wyczuciem wsystkie te dekady. Stosuje patchwork na płaszczach, satyny obszywa koralikami i frędzelkami, obszerne kurki ozdabia futerkiem, a doły sukienek wykańcza strusimi piórami. Czerpie z elementów, które są nam znane ze zdjęć seks bomb z lat 50. Dzięki temu na wybiegu obserwowaliśmy wełniane staniki i krótkie dzianinowe topy, ołówkowe spódnice oraz sweterki z angory – wszystkie ozdobione licznymi aplikacjami i naszyciami. Nie było miejsca na minimalizm – Prada zapełniła swoimi pomysłami, wszystkie wolne przestrzenie.

Post udostępniony przez Prada (@prada)

Na wybiegu wibrowały intensywne kolory takie jak czerwień, żółty, turkusowy, zielony, różowy i  pomarańcz. W kolorach tych raz po raz odkrywano okrycia wierzchnie z wielkimi klapami, skołtunione futra, długie powiewające sukienki z błyszczących materiałów, a także mięsiste, szerokie spodnie wlokące się po ziemi. Uwagę zwracały dodatki ozdobione biżuteryjnymi ćwiekami ze złota. Nie można było oderwać wzroku od butów i torebek. Odważne klientki będą nimi zachwycone – satynowe szpilki na artystycznych obcasach z gumką przytrzymującą stopę były obuwniczym majstersztykiem, a pakowne torebki z futrzaną rączką pewnie okażą się hitem wśród fanek najnowszych trendów.

Jessica Chastain została twarzą kampanii Prada Resort 2017

Klientka, która założy najnowsze projekty Prady z pewnością nie przejdzie niezauważona. My jesteśmy pod wrażeniem tak bogatej kolekcji, z której mamy ochotę czerpać inspirację już od dziś.

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Do tej pory swoje projekty prezentował w postaci lookbooków. Wyjątkiem była kampania jaka powstała we współpracy z marką Puma, gdzie za fotografie odpowiadał Jacek Kołodziejski. Tym razem, Michał Łojewski, założyciel i projektant marki UEG, postanowił zorganizować sesję zdjęciową, do której zaprosił Zuzę Krajewską. Zobaczcie propozycje polskiej marki na jesień-zimę 2017, które mogą być naprawdę mocnym komentarzem do otaczającej nas rzeczywistości.

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej
ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.