Selena Gomez nową ambasadorką Pumy

Rodzinę Pumy zasiliła właśnie kolejna, wyjątkowa postać. Do grona ambasadorów marki dołączyła bowiem jedna z najbardziej rozpoznawalnych młodych gwiazd tej dekady– Selena Gomez, o której w ostatnim czasie jest szczególnie głośno. Artystka, która do szeregu swoich osiągnięć niedawno dodała udział w filmie Woody’ego Allena oraz okładkę Time’a, będzie od teraz odpowiedzialna za kampanie marketingowe oraz przyszłe kolekcje Pumy.

Selena Gomez nową ambasadorką Pumy
02-puma-sg

W poniedziałek zarówno na Instagramie Seleny jak i samej marki ukazało się oficjalne oświadczenie o poszerzeniu przez wokalistkę celebryckiego grona ambasadorów Pumy, które obejmuje w swoich kręgach między innymi Rihannę, Carę Delevingne, Kylie Jenner oraz chłopaka Gomez – The Weeknd.

Sama Gomez zdecydowanie nie kryje swojej ekscytacji dotyczącj współpracy i na każdym kroku podkreśla jak bardzo cieszy się z tego, że od teraz także ona będzie częścią wielkiej rodziny marki. Dodatkowo dodaje, że uwielbia estetykę Pumy, w której sportowy styl umiejętnie miesza się z modą. Gwiazda zdradziła także, że już teraz razem z brandem są w trakcie tworzenia czegoś zupełnie nowego i na pewno doczekamy się wielu wspólnych specjalnych projektów.

A co sama marka ma do powiedzenia w związku z nową współpracą? Jedno jest pewne– zachwyca się nią nie mniej niż sama Selena. Jak twierdzi globalny dyrektor marki i marketingu brandu– Adam Petrick, młoda artystka jest autentyczna, kreatywna, utalentowana i niezwykle prawdziwa. Co więcej, jej nietuzinkowa osobowość sprawia, że jest ona wręcz wzorem do naśladowania dla każdej kobiecej konsumentki. Petrick nawiązał również do choroby artystki, o której w ostatnim czasie zrobiło się szczególnie głośno przy okazji wypłynięcia do sieci zdjęcia ze szpitala, w którym Selena przeszła przeszczep nerki. Jak mówi, to, że młoda gwiazda otwarcie opowiada o swojej chorobie daje nam niezwykłe świadectwo jej odwagi, determinacji oraz pewności siebie. To i inne czynniki związane z charakterem oraz historią życia Seleny przeważyły o tym, że prezentuje ona sobą wszystkie wartości, które marka ceni sobie najbardziej.

Z niecierpliwością czekamy już na pierwsze efekty współpracy oraz gratulujemy niezwykłego uporu i determinacji samej artystce!

ZobaczSchowaj komentarze

Puma & MAC: to nie żart, a jedna z najgorętszych współprac tego roku!

Choć na efekty tej współpracy będziemy musiały poczekać do 2018 roku to nasza wyobraźnia już pracuje na najwyższych obrotach i zastanawiamy się, co znajdzie się w tej wyjątkowej limitowanej kolekcji. Jednego jesteśmy pewne: to jedna z premier, na którą warto czekać!

W niedzielę marka MAC ogłosiła na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z Pumą.  Ta wiadomość z miejsca zelektryzowała fanów zarówno jednego i jak drugiego brandu. Nie ma w tym nic dziwnego, bo biorąc pod uwagę kolaborację Fenty X Puma, która okazała się ogromnym sukcesem, można śmiało spekulować, że nie inaczej będzie pewnie i w tym przypadku.

MAC zamieścił w podpisie nieco enigmatyczną wiadomość mówiącą o tym, że współpraca z Pumą to „krok w zupełnie nowym kierunku”. Zdanie to rozpoczęło spekulację czy efektem współpracy będą kosmetyki, ubrania, buty czy może wszystko razem. Nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie poczekać do 2018 roku, aby dowiedzieć się więcej co Puma i MAC dla nas szykują.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.