Selena Gomez nową ambasadorką Pumy

Rodzinę Pumy zasiliła właśnie kolejna, wyjątkowa postać. Do grona ambasadorów marki dołączyła bowiem jedna z najbardziej rozpoznawalnych młodych gwiazd tej dekady– Selena Gomez, o której w ostatnim czasie jest szczególnie głośno. Artystka, która do szeregu swoich osiągnięć niedawno dodała udział w filmie Woody’ego Allena oraz okładkę Time’a, będzie od teraz odpowiedzialna za kampanie marketingowe oraz przyszłe kolekcje Pumy.

Selena Gomez nową ambasadorką Pumy
02-puma-sg

W poniedziałek zarówno na Instagramie Seleny jak i samej marki ukazało się oficjalne oświadczenie o poszerzeniu przez wokalistkę celebryckiego grona ambasadorów Pumy, które obejmuje w swoich kręgach między innymi Rihannę, Carę Delevingne, Kylie Jenner oraz chłopaka Gomez – The Weeknd.

Sama Gomez zdecydowanie nie kryje swojej ekscytacji dotyczącj współpracy i na każdym kroku podkreśla jak bardzo cieszy się z tego, że od teraz także ona będzie częścią wielkiej rodziny marki. Dodatkowo dodaje, że uwielbia estetykę Pumy, w której sportowy styl umiejętnie miesza się z modą. Gwiazda zdradziła także, że już teraz razem z brandem są w trakcie tworzenia czegoś zupełnie nowego i na pewno doczekamy się wielu wspólnych specjalnych projektów.

A co sama marka ma do powiedzenia w związku z nową współpracą? Jedno jest pewne– zachwyca się nią nie mniej niż sama Selena. Jak twierdzi globalny dyrektor marki i marketingu brandu– Adam Petrick, młoda artystka jest autentyczna, kreatywna, utalentowana i niezwykle prawdziwa. Co więcej, jej nietuzinkowa osobowość sprawia, że jest ona wręcz wzorem do naśladowania dla każdej kobiecej konsumentki. Petrick nawiązał również do choroby artystki, o której w ostatnim czasie zrobiło się szczególnie głośno przy okazji wypłynięcia do sieci zdjęcia ze szpitala, w którym Selena przeszła przeszczep nerki. Jak mówi, to, że młoda gwiazda otwarcie opowiada o swojej chorobie daje nam niezwykłe świadectwo jej odwagi, determinacji oraz pewności siebie. To i inne czynniki związane z charakterem oraz historią życia Seleny przeważyły o tym, że prezentuje ona sobą wszystkie wartości, które marka ceni sobie najbardziej.

Z niecierpliwością czekamy już na pierwsze efekty współpracy oraz gratulujemy niezwykłego uporu i determinacji samej artystce!

ZobaczSchowaj komentarze

PUMA, nowy model Muse Cut Out, kolorystyczne orzeźwienie i Cara Delevingne! Sprawdźcie jaki mają wspólny mianownik!

Cara Delevingne po raz kolejny została ambasadorką butów Puma Muse. Ostatnio był to model w pudrowym różowym kolorze teraz przyszedł czas na energetyczny odcień żółcieni. Buty powstały z myślą o kobiecej sile i odwadze. Do sprzedaży trafią pod koniec maja. Sprawdźcie jak wyglądają.

Model z rodziny Muse powraca w wielkim stylu. Jego cel? Twoja pewność siebie i niepowtarzalny wygląd. Jako część damskiej linii na jesień – zimę 2018 oraz kontynuacja wartości stojących za hasłem „Do You”, buty powstały z myślą o kobiecej sile i odwadze. Modelka, aktorka, aktywistka, a także ambasadorka marki –  doskonale ucieleśnia niezależny styl. Jej nieustępliwość w dążeniu do celu oraz łamanie schematów sprawiają, że model zyskał niepowtarzalny charakter.

 

To, co wyróżnia Muse Cut-Out to neonowy odcień żółtego, techniczne detale oraz geometryczne linie. Na uwagę zasługuje podzielona podeszwa, której kształt został zainspirowany tańcem. Dla uzyskania futurystycznego looku, projektanci marki PUMA dodali metaliczną klamrę z tworzywa TPU i nadali cholewce geometryczny, wycięty kształt. Najnowocześniejsza technologia miesza się z kobiecym stylem: takie są Muse Cut-Out.

Model pojawi się już 19 maja na PUMA.com oraz w wybranych sklepach sneakersowych.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności