Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!
5048393

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

W marcu gigant odzieżowy H&M ogłosił, że do swojej bogatej już listy marek detalicznych, dodaje kolejny, jedenasty brand o nazwie ARKET. Tymczasem światło dzienne ujrzała już pierwsza kampania nowo powstałej marki. Damską część kolekcji sfotografowała Zoe Ghertner, męską linią zajął się Paul Vetherell, a całość stylizowała Jodie Barnes. Zobaczcie pierwsze zdjęcia!

 

 

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

Kolekcję marki ARKET mają wyróżniać 3 kluczowe wartości– trwałość, wysoka jakość i zrównoważony rozwój. Cała linia ma zawierać nowoczesne, niezbędne rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także artykuły domowe. W damskiej kolekcji zobaczymy cały przekrój różnorodnych ubrań–od kaszmirowych swetrów po sukienki z kwiatowym printem. Nie zabraknie także obowiązkowych klasyków– perfekcyjnie dopasowanych dżinsów czy wzorowo skrojonych trenczy. Jak twierdzą twórcy, ARKET oferuje nam ponadczasową i wszechstronną bazę ubrań, które każdy powinien mieć w swojej szafie i którymi nie sposób się znudzić. Co ciekawe, wszystkie rzeczy określane jako właśnie te bazowe będą powtarzane co sezon, z uwzględnieniem jedynie zmiany koloru, materiału czy proporcji.

Pierwsza kolekcja ARKET ma pojawić się już 25 sierpnia. Ceny produktów będą nieco droższe niż te, których zazwyczaj oczekujemy od sklepów należących do portfolio H&M, bowiem mają się wahać od 45 do 130 dolarów. Całość będzie do kupienia zarówno w sklepie online, który będzie wysyłał aż do 18 europejskich krajów, jak i w butiku marki znajdującym się w Londynie przy Regent Street.

Nie możemy się już doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.