Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

„Babciny” look i  eklektyzm to od kilku sezonów nieustanny przepis na sukces według Gucci. Włoski dom mody od kiedy steruje nim Alessandro Michele, stał się jednym z ulubionych wszystkich gwiazd, fashionistek i trendsetterek na świecie, a kampanie marki to zawsze wizualne majstersztyki. Premierę miała właśnie kampania na sezonwiosna-lato 2017, a Alessandro Michele jak zwykle przeszedł samego siebie – przekonajcie się sami!

Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania to w pewnym sensie hołd w kierunku Rzymu oraz takich artystów i osób jak Cy Twombly (malarz), Mario Schifano(malarka) czy Laura Betti(aktorka). Włoska stolica i słynne lokalizacje jak Parco degli Acquedotti czy fontanna di Trevi posłużyły Glenowi Luchfordowi, autorowi sesji, jako romantyczne tło dla modelek, ale nie tylko modelek. W przypadku Alessandro Michele nic nie jest „zwyczajne”, więc i gwiazdy kampanii takie być nie mogły. Do wiosenno-letniej sesji wizerunkowej projektant zaangażował żywe zwierzęta, i to nie byle jakie, bo żywe tygrysy, lwy i żyrafy. Towarzyszą one modelom i modelkom na nieco surrealistycznych ujęciach, które świetnie oddają klimat kolekcji w stylu lat 70. A pływanie z tygrysami w fontannie di Trevi czy karmienie żyraf winogronami, to według Gucci wcale nie jest nic dziwnego. To jednak nie pierwszy raz, kiedy Gucci wykorzystuje zwierzęta do swoich sesji. W kampanii wiosna-lato 2016 pojawiły się pawie, a w tej pre-fall 2016 flamingi. Jak widać Alessandro Michele jest wielkim miłośnikiem zwierząt.

Na zdjęciach wiosenno-letniej sesji wizerunkowej możemy zobaczyć niezwykle popularne t-shirty z logo marki (które nam śnią się po nocach), kwieciste garnitury i piękne cekinowe suknie. My chcemy wszystko!

Przeczytajcie także

Gucci wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Ekologiczna kolekcja Mango na wiosnę

Mango nie tylko dostarcza nam najnowsze trendy w przystępnych cenach, ale może także pochwalić się sesjami zdjęciowymi realizowanymi z największą pieczołowitością. Teraz stawia sobie za cel realizowanie projektów, które udowodnią, że można produkować ubrania w sprzyjających dla środowiska warunkach. My jesteśmy pod wielkim wrażeniem tej kolekcji. Przekonajcie się sami!

Ekologiczna kolekcja Mango na wiosnę
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z polską metką: lipiec 2017

JUSTYNA CHRABELSKA

PLECAK
250 zł

MOYE

KOSZULA
490 zł

MOYE

FIGI
190 ZŁ

NATALIA SIEBUŁA

TOP
190 zł

KOPI

SPINKI
69 ZŁ

KOPI

KOLCZYKI
140 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.