Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

„Babciny” look i  eklektyzm to od kilku sezonów nieustanny przepis na sukces według Gucci. Włoski dom mody od kiedy steruje nim Alessandro Michele, stał się jednym z ulubionych wszystkich gwiazd, fashionistek i trendsetterek na świecie, a kampanie marki to zawsze wizualne majstersztyki. Premierę miała właśnie kampania na sezonwiosna-lato 2017, a Alessandro Michele jak zwykle przeszedł samego siebie – przekonajcie się sami!

Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania to w pewnym sensie hołd w kierunku Rzymu oraz takich artystów i osób jak Cy Twombly (malarz), Mario Schifano(malarka) czy Laura Betti(aktorka). Włoska stolica i słynne lokalizacje jak Parco degli Acquedotti czy fontanna di Trevi posłużyły Glenowi Luchfordowi, autorowi sesji, jako romantyczne tło dla modelek, ale nie tylko modelek. W przypadku Alessandro Michele nic nie jest „zwyczajne”, więc i gwiazdy kampanii takie być nie mogły. Do wiosenno-letniej sesji wizerunkowej projektant zaangażował żywe zwierzęta, i to nie byle jakie, bo żywe tygrysy, lwy i żyrafy. Towarzyszą one modelom i modelkom na nieco surrealistycznych ujęciach, które świetnie oddają klimat kolekcji w stylu lat 70. A pływanie z tygrysami w fontannie di Trevi czy karmienie żyraf winogronami, to według Gucci wcale nie jest nic dziwnego. To jednak nie pierwszy raz, kiedy Gucci wykorzystuje zwierzęta do swoich sesji. W kampanii wiosna-lato 2016 pojawiły się pawie, a w tej pre-fall 2016 flamingi. Jak widać Alessandro Michele jest wielkim miłośnikiem zwierząt.

Na zdjęciach wiosenno-letniej sesji wizerunkowej możemy zobaczyć niezwykle popularne t-shirty z logo marki (które nam śnią się po nocach), kwieciste garnitury i piękne cekinowe suknie. My chcemy wszystko!

Przeczytajcie także

Gucci wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Dolce&Gabbana wiosna-lato 2017

Pokaz Dolce&Gabbana był tradycyjnie jednym z kilku zamykających tydzień mody w Mediolanie. Zanim jednak przeniesiemy się w poszukiwaniu modowych uniesień do Paryża, warto jeszcze przez chwilę pozostać we włoskim klimacie i bliżej pochylić się nad tym, co jeden z najsłynniejszych duetów w branży proponuje na nadchodzącą wiosnę.

Dolce&Gabbana wiosna-lato 2017

Jak trafnie podsumował „Vogue”, duetowi Dolce i Gabanna idealnie udało się połączyć na wybiegu przeszłość i przyszłość. Po ponad 40-minutowym opóźnieniu oczom gości ukazała się ogromna grupa nastoletnich, ulicznych tancerzy z Neapolu, którzy bez jakichkolwiek makijaży i wymyślnych stylizacji oddali się spontanicznym tańcom w rytm tradycyjnej włoskiej muzyki, której towarzyszyły niekiedy hip-hopowe ruchy. I to był tak naprawdę początek kontrastów, jakie w Mediolanie zaserwowali nam projektanci.

Po pierwsze, był to tradycyjny pokaz, w którym na warsztat wzięto południowo-włoską modę i elementy, do których Domenico Dolce i Stefano Gabbana zdążyli już nas przyzwyczaić. Nie brakowało zdobień, koronkowych sukienek, rozmaitych wariacji na temat nakryć głowy, piżamowych kompletów w kwiatowe wzory i kurtek wysadzanych kolorowymi, mieniącymi się na wybiegu kamieniami. Obok tego, zauważyć można było więcej niż w zeszłych sezonach elementów, nazwijmy to wprost, młodzieżowych. To nie tylko t-shirty z logiem D&G, w których modelki wystąpiły w finale pokazu. Także połączenia bazujące na koszulkach polo i krótkich spódniczkach, płaskie, zdobione klapki, bluzy z kapturem u dużo dżinsu. Czyżby włoski duet otwierał się na młodszego klienta? Prawdopodobnie tak, szczególnie jeśli spojrzy się na gości, którzy oglądali kolekcję z pierwszego rzędu – wśród nich znaleźli się między innymi Lucky Blue Smith z siostrami, nastoletnia kontrowersyjna modelka Thylane Blondeau, Sara Snyder, czyli dziewczyna Jadena Smitha, a także modele Lucas Sabbat i Cameron Dallas.

Czy to dobry ruch ze strony włoskiej marki? Czas pokaże. A tymczasem – ciao Milano!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.