Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

„Babciny” look i  eklektyzm to od kilku sezonów nieustanny przepis na sukces według Gucci. Włoski dom mody od kiedy steruje nim Alessandro Michele, stał się jednym z ulubionych wszystkich gwiazd, fashionistek i trendsetterek na świecie, a kampanie marki to zawsze wizualne majstersztyki. Premierę miała właśnie kampania na sezonwiosna-lato 2017, a Alessandro Michele jak zwykle przeszedł samego siebie – przekonajcie się sami!

Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania to w pewnym sensie hołd w kierunku Rzymu oraz takich artystów i osób jak Cy Twombly (malarz), Mario Schifano(malarka) czy Laura Betti(aktorka). Włoska stolica i słynne lokalizacje jak Parco degli Acquedotti czy fontanna di Trevi posłużyły Glenowi Luchfordowi, autorowi sesji, jako romantyczne tło dla modelek, ale nie tylko modelek. W przypadku Alessandro Michele nic nie jest „zwyczajne”, więc i gwiazdy kampanii takie być nie mogły. Do wiosenno-letniej sesji wizerunkowej projektant zaangażował żywe zwierzęta, i to nie byle jakie, bo żywe tygrysy, lwy i żyrafy. Towarzyszą one modelom i modelkom na nieco surrealistycznych ujęciach, które świetnie oddają klimat kolekcji w stylu lat 70. A pływanie z tygrysami w fontannie di Trevi czy karmienie żyraf winogronami, to według Gucci wcale nie jest nic dziwnego. To jednak nie pierwszy raz, kiedy Gucci wykorzystuje zwierzęta do swoich sesji. W kampanii wiosna-lato 2016 pojawiły się pawie, a w tej pre-fall 2016 flamingi. Jak widać Alessandro Michele jest wielkim miłośnikiem zwierząt.

Na zdjęciach wiosenno-letniej sesji wizerunkowej możemy zobaczyć niezwykle popularne t-shirty z logo marki (które nam śnią się po nocach), kwieciste garnitury i piękne cekinowe suknie. My chcemy wszystko!

Przeczytajcie także

Gucci wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.03.2017

Matki próbujące wybić się na popularności swoich dzieci, (dosłowny) mariaż dwóch edycji „Vogue’a” i szokujące projekty luksusowych marek balansujące na granicy skandalicznej brzydoty. W minionym tygodniu czytaliśmy sporo o nowych produktach, wydarzeniach towarzyskich z branży „high fashion” i podziwialiśmy sesje, w których do głosu coraz częściej dochodzą legendarne ikony modelingu z lat 90. Zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć o ostatnich siedmiu dniach!

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.