Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Już dziś Zara wprowadza do 120 flagowych sklepów na całym świecie rozszerzoną rzeczywistość. W Polsce dostępna będzie w sklepie przy Marszałkowskiej w Warszawie. Innowacja ma za zadanie pomóc nam doświadczyć sposobu robienia zakupów w zupełnie nowy sposób.

Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Zara postanowiła przez najbliższe dwa tygodnie wprowadzić nas w świat rozszerzonej rzeczywistości. Od dziś dzięki aplikacji ZARA AR, możemy sprawdzić jak najnowsza technologia może wpłynąć na nasz sposób robienia zakupów i sprawić by były jeszcze łatwiejsze. Czym jest Zara AR? ZARA Augmented Reality to koncepcja stworzona przez dyrektor kreatywną Ezrę Petronio i opracowana razem z francuską firmą HOLOOH oraz INRIA (Francuski Instytut Narodowy Informatyki i Matematyki Stosowanej). Według Petronio „globalny zasięg Zary sprawia, że to doświadczenie staje się jeszcze szersze i bardziej inkluzywne. Ta ekscytująca koncepcja nie mogłaby być bardziej naturalna dla marki: rzeczywistość rozszerzona była zawsze obecna Zarze”.

Jak to działa? Wystarczy ściągnąć aplikację, można pobrać ją ze sklepów iTunes i Google Play lub przez www.zara.com oraz aplikację Zary.

Aplikację można aktywować na witrynach, podestach oraz paczkach z zamówieniami online. Po nakierowaniu telefonu na znak graficzny umieszczony na tych elementach na ekranie pojawiają się modelki Léa Julian i Fran Summers w scenkach trwających od 7 do 12 sekund. Na planie zdjęciowym o powierzchni 170 m2 nagrano 12 różnych, dynamicznych hologramów przy użyciu 68 kamer. Modelki pozują, poruszają się i rozmawiają podczas prezentowania kolekcji Studio w realistyczny sposób dostosowany do każdej scenerii. Prezentowane stylizacje można kupić jednym kliknięciem poprzez aplikację ZARA.

ZARA AR nie tylko ułatwia zakupy online, ale także umożliwia podzielenie się tym doświadczeniem w sieciach społecznościowych.

Inicjatywa Zary pokazuje, w jaki sposób innowacja, inspiracja i technologia pomagają zmienić dystrybucję mody. Jednoczesny kontakt użytkownika z prawdziwą rzeczywistością w sklepie i rzeczywistością wirtualną przez aplikację jest czymś więcej niż zdumiewającą nowinką i staje się użytecznym narzędziem ułatwiającym zakupy.

Czy tak będziemy w najbliższym czasie robić zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Zara wiosna-lato 2018

Branża mody powoli wchodzi w wiosenno-letni sezon, a pierwsze marki zaczynają uchylać rąbka tajemnicy jeśli chodzi o to jakie skarby pojawią się na ich sklepowych półkach. Wiele osób na pewno ucieszy fakt, że do tego grona właśnie dołączyła Zara, która zaprezentowała najnowszą, wiosenno-letnią kampanię.

Zara wiosna-lato 2018

Najnowsza kampania bardzo różni się od minimalizmu oraz czerni i bieli, które zwykliśmy oglądać w poprzednich sesjach wizerunkowych. Tym razem, Zara postawiła na kolor, orientalne motywy oraz łączenie nieoczywistych wzorów. Właśnie takie elementy możemy zobaczyć na pierwszych zdjęciach zapowiadających wiosenno-letni sezon w hiszpańskiej sieciówce.

Co jeszcze pojawi się na sklepowych półkach? Na pewno nie zabraknie wzorzystych sukienek maksi, nawiązań do dzikiego zachodu w postaci kowbojskich butów czy inspiracji latami 70. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności