MODA

Różne oblicza kobiecości w kolekcji W.KRUK jesień/zima 2016

04.10.2016 Redakcja Fashion Magazine

Różne oblicza kobiecości w kolekcji W.KRUK jesień/zima 2016

Ponad 175-letnie doświadczenie w kreowaniu biżuterii i pasję do rzeczy pięknych, projektanci wykorzystali do stworzenia limitowanej kolekcji akcesoriów.  Damskie torebki, jedwabne chusty, okulary przeciwsłoneczne oraz skórzane portfele i rękawiczki łączą w sobie najwyższą jakość i wysmakowany design potwierdzając, że detal naprawdę ma znaczenie.

Zespół kreatywny marki jako wieloletni obserwator zróżnicowanych charakterów swoich klientek, doskonale zdaje sobie sprawę jak wielką rolę pełnią dodatki w kreowaniu stylu i podkreślaniu swojej osobowości. Dopasowane do temperamentu dodatki stają się najlepszym przyjacielem ich właścicielki, definiując ją na nowo. Różne oblicza kobiecości mogliśmy zobaczyć nie tylko w elementach kolekcji W.KRUK zaprezentowanych na wrześniowej premierze, ale przede wszystkim wśród zaproszonych na tę premierę gości – przedstawicielek polskiej branży mody, show-biznesu i blogosfery, które nieustannie udowadniają, że detal w modzie znaczy naprawdę wiele.

Podczas premiery zapytaliśmy je, który element kolekcji wybrałyby dla siebie. Oto ich wybory:

ROCKOWA JAK… JOANNA HORODYŃSKA

Najodważniejsza wśród polskich ikon stylu, jako była modelka i stylistka Joanna Horodyńska nie boi się ryzykować i eksperymentować ze swoimi stylizacjami. Umiejętnie żongluje najnowszymi trendami i stawia na przyciągające uwagę detale, które dodatkowo podkreślają jej dynamiczną osobowość. W jej strojach nie ma miejsca na przypadek, dzięki czemu stanowi ogromne źródło inspiracji i wiedzy o najgorętszych tendencjach.

„Nie trzeba mnie dobrze znać, żeby wiedzieć, że jestem maniaczką torebek. Wśród nowych propozycji W.KRUK moje serce skradła czarna kopertówka ozdobiona minimalistycznym kółkiem. Będzie idealnie pasować zarówno do dżinsów, jak i ubrań z kolekcji, jaką stworzyłam ostatnio dla marki Si-Mi”.

MIEJSKA JAK…OLIVIA KIJO (http://www.oliviakijo.com/)

Jedna z najciekawszych postaci polskiej blogosfery skutecznie stawia na mieszankę konstrukcyjnego minimalizmu, zabawy formą i najgorętszych tendencji. Jako miłośniczka architektury najlepiej odnajduje się w miejskim krajobrazie, a jej wyraziste stylizacje uzupełnione o ciekawe dodatki idealnie komponują się z obecnymi na jej fotografiach łódzkimi lub warszawskimi budynkami. Olivia nieustannie stawia na oryginalne biżuteryjne formy, okulary przeciwsłoneczne oraz torebki – najchętniej na długim pasku lub o fasonie worka.

„Moim ulubionym dodatkiem z nowej kolekcji akcesoriów W.KRUK to torebka worek. Gładka skóra, z której jest wykonana, będzie współgrać z wieczorowymi marynarkami i dżinsami idealnymi na co dzień. Torebka o kształcie worka to jeden z modeli, który podkreśli charakter każdej stylizacji.”

ROMANTYCZNA JAK…KINGA LITWIŃCZUK (http://www.style-on.pl/)

Filigranowa Kinga najchętniej czuje się w opływających ciało fasonach – chętnie wybiera powłóczyste spodnie z szeroką nogawką, jedwabiste topy oraz długie sukienki, które przywodzą na myśl romantyczne kolekcje domu mody Chloe. Umiejętnie wykorzystuje dodatki wybierając delikatne formy, które będą podkreślać jej subtelną urodę. Do swoich stylizacji chętnie dobiera duże przeciwsłoneczne okulary i torebki na długim pasku. Tak konsekwentny i rozpoznawalny styl sprawia, że je bloga obserwuje coraz więcej kobiet.

„Z akcesoriów W.KRUK wybrałam torebkę z kolekcji „romantycznej” o pudełkowym fasonie. Uwielbiam te małe, na długim pasku, które pasują na każdą okazję. Moim „must have” jest ta z wytłaczanym wzorem na klapie. Mały detal a potrafi zmienić charakter całej stylizacji”.

SZYKOWNA JAK… GOSIA BOY (http://gosiaboy.com/)

Gosia Boy, którą na Instagramie śledzą już prawie 24 tysiące fanów, słynie z zamiłowania do dodatków – nie boi się łączyć barwnej biżuterii z bardziej minimalistycznymi formami, uwielbia szykowne torebki i barwne wzory, a elementy nawiązujące do stylu retro łączy z ponadczasową elegancją i uniwersalnymi krojami.

„Ta ponadczasowa torba typu tote w szalenie modnym burgundowym kolorze od razu podbiła moje serce. W myślach stałam już w garderobie, w ulubionych jeansach i białej oversizowej koszuli, pakując do nowej torby wszystko to, co do tej pory nie mieściło się w moich mini-torebkach. Od razu zwróciłam też uwagę na wysoką jakość wykonania, wykończeń oraz dyskretne logo. Wielką rolę grają też niuanse – klapa torby zapinana jest na magnetyczny zatrzask, a w środku umieszczona jest mosiężna tabliczka, na której można na życzenie wygrawerować monogram. To, że torba została wyprodukowana we Włoszech w limitowanej ilości 100 sztuk, sprawia, że jest jeszcze bardziej wyjątkowa. Marzenie każdej kobiety! Mówię to ja – torebkoholiczka”.

SILNA JAK… AGNIESZKA MARTYNA

Jako specjalistka od dress code’u i miłośniczka oszczędnej elegancji, Agnieszka Martyna słynie w polskiej branży mody ze starannie dobranych akcesoriów, w których wyjątkowo dużą rolę odgrywa najlepszej jakości wzornictwo i nowoczesna linia. Zawsze wygląda perfekcyjnie, a tradycyjny styl biznesowy nierzadko przełamuje nutką inspiracji męską szafą i elementami w stylu retro.

„Prosta, duża, graficzna, a przede wszystkim doskonałej jakości torebka to akcesorium idealne do moich upodobań i potrzeb.Towarzyszy mi przez cały dzień, zakupy, spotkania biznesowe czy podróże – tam kryje się całe moje życie. Czasami służy mi jako tarcza odgradzając mnie od świata w trudnych stresujących sytuacjach. Jedno jest pewne, torebka jest niemal jak najlepsza przyjaciółka każdej kobiety”.

ZMYSŁOWA JAK… EWA WOJCIECHOWSKA (http://ewawojciechowska.pl/)

Specjalistka od świata show-biznesu, która o gwiazdach wie chyba wszystko. Dziennikarka o wieloletnim doświadczeniu i miłośniczka zmysłowej elegancji, w której często pobrzmiewa duch stylu retro (sama nie ukrywa fascynacji latami 20.). Uwielbia kobiece sukienki, czerwoną szminkę i dodatki, które podkreślają jej osobowość i styl.

„Duża, elegancka torba w moim ulubionym granacie, pasująca idealnie do wszystkiego. Ale do torby obowiązkowo przywiązałabym jeszcze tę kolorową apaszkę”.

 

Partnerem publikacji jest marka W.Kruk.