Redakcja testuje: okulary przeciwsłoneczne Tonny

Wybór idealnych opraw okularowych, zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych, to bardzo często niezwykle trudne zadanie. Dlaczego? Chcemy, żeby nasze okulary nie tylko wpisywały się w aktualne trendy, ale jednocześnie pasowały do kształtu twarzy oraz spełniały swoją podstawową funkcję jaką jest ochrona naszych oczu. Wszystkie te cechy możemy znaleźć w okularach polskiej marki Tonny, które miałyśmy okazję przetestować.

Marka okularowa Tonny na polskim rynku jest obecna od 2003 roku, czyli już ponad czternaście lat. Twórca okularów, zakładając swoją markę, mieli na celu stworzenie oprawek, które będą inspirowane najnowszymi trendami, a do ich produkcji wykorzystywane będą wyłącznie najnowsze technologie. Dzięki temu, okulary Tonny łączą w sobie to, co cenimy najbardziej, czyli styl, praktyczność oraz wysoką jakość. Co więcej, bogata oferta polskiej marki sprawia, że bez problemu jesteśmy w stanie wybrać okulary, które spełniają wszystkie nasze oczekiwania niezależnie od tego czy są to oprawy korekcyjne czy okulary przeciwsłoneczne.

Wybór naszej redaktorki Pauliny Kosim oraz sales manager Anny Mioduszewskiej, padł na klasyczne, czarne okulary przeciwsłoneczne TS 9199, które bez trudu dopasujemy do stylizacji casualowych do pracy, jak i tych na ważniejsze wyjścia. Oprawki wykonane z acetatu świetnie utrzymują się na twarzy, a efekt polaryzacji, który polega na niwelowaniu odblasków, znacząco poprawia jakość patrzenia, kiedy promienie słoneczne nie dają nam spokoju.

Każdy dzień Ani wypełniają liczne spotkania, dlatego w swoich codziennych stylizacjach lubi łączyć elegancję i wygodę. Do swoich okularów wybrała więc skórzane szorty, buty w stylu mule oraz prosty tank top, a oprawki Tonny idealnie dopełniły czarny total look. Ania po całym dniu testowania okularów, mówi tak: „Bardzo podobają mi się cieniowane szkła, ale przede wszystkim okulary są bardzo wygodne i w ogóle nie spadają z nosa.”

Z kolei Paulina jest kolekcjonerką okularów przeciwsłonecznych i wyznaje zasadę, że tego akcesorium nigdy za mało. Wybierając swoje oprawki, najczęściej decyduje się jednak na ponadczasową prostotę oraz kolor czarny, ponieważ dzięki temu bez trudu jest w stanie je dopasować do codziennych stylizacji. Testując okulary Tonny szczególnie przypadł jej do gustu wzór oprawek, który pasuje niemal do każdego kształtu twarzy.

Chociaż lato w Polsce powoli dobiega końca, okulary słoneczne wcale nie muszą wylądować na dnie naszej szafy. Chcąc chronić oczy przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, zawsze powinniśmy mieć jedną parę pod ręką!

Partnerem publikacji jest marka Tonny. 

ZobaczSchowaj komentarze

Urządź swoje mieszkanie z Gucci!

Od kiedy Alessandro Michele przejął stery w Gucci, jego nietypowa wizja babcinego looku zyskała uznanie całej branży. Kontrolowany eklektyzm z nutą retro stał się jego znakiem rozpoznawczym, a od września będziemy podziwiać go już nie tylko na ubraniach. Gucci rusza bowiem z akcesoriami do wystroju wnętrz, które dodadzą każdemu pomieszczeniu akcentu w stylu high fashion.

Urządź swoje mieszkanie z Gucci!

Jak wygląda wnętrze a la Gucci? Możecie się sami przekonać, wchodząc na Instagrama marki, gdzie pojawiły się wizualizacje ilustratorki Alex Merry Art (@alexmerryart). Właśnie tam zobaczymy pierwsze zapowiedzi projektów, które od września będą dostępne na stronie internetowej i w wybranych butikach jako uzupełnienie modowej oferty. Podobnie jak wybiegowe kolekcje, w linii akcesoriów nie zabraknie bogatych zdobień, intensywnych kolorów i charakterystycznych dla Gucci motywów zwierząt. Poduszki wyszywane florystycznymi motywami z wężami, czerwone krzesła ozdobione różowym aksamitem czy porcelanowe podstawki w czarno-białe paski to zaledwie kilka elementów, które postanowił zaprojektować Alessandro.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Wszystkie projekty, w póki co niezbyt obszernej kolekcji, pojawią się w różnych wersjach kolorystycznych. Będziemy mogli wybierać pomiędzy błękitami a czerwienią, różem a żółcią czy wzorami a gładką powierzchnią. Ręcznie szyte oraz wykonane z najwyższej jakości materiałów projekty Gucci Decor będą stanowiły prawdziwie modowy dodatek w naszych domach i mieszkaniach, tym bardziej, że Alessandro zadbał o to, żeby każdy z jego projektów był jak najwyższej jakości. Właśnie dlatego do produkcji zaangażował najbardziej znane, włoskie firmy, między innymi wyspecjalizowaną w produkcji porcelany o nazwie Richard Ginori, która została założona jeszcze w 1735 roku.

Niestety największa tajemnica wokół kolekcji dotyczy jej cen. Sądząc jednak po t-shirtach, które kosztują około 3000 zł, raczej nie spodziewamy się osiągalnych kwot dla zwykłych śmiertelników. Ale pomarzyć zawsze można.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.