Redakcja testuje: okulary przeciwsłoneczne Tonny

Wybór idealnych opraw okularowych, zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych, to bardzo często niezwykle trudne zadanie. Dlaczego? Chcemy, żeby nasze okulary nie tylko wpisywały się w aktualne trendy, ale jednocześnie pasowały do kształtu twarzy oraz spełniały swoją podstawową funkcję jaką jest ochrona naszych oczu. Wszystkie te cechy możemy znaleźć w okularach polskiej marki Tonny, które miałyśmy okazję przetestować.

Marka okularowa Tonny na polskim rynku jest obecna od 2003 roku, czyli już ponad czternaście lat. Twórca okularów, zakładając swoją markę, mieli na celu stworzenie oprawek, które będą inspirowane najnowszymi trendami, a do ich produkcji wykorzystywane będą wyłącznie najnowsze technologie. Dzięki temu, okulary Tonny łączą w sobie to, co cenimy najbardziej, czyli styl, praktyczność oraz wysoką jakość. Co więcej, bogata oferta polskiej marki sprawia, że bez problemu jesteśmy w stanie wybrać okulary, które spełniają wszystkie nasze oczekiwania niezależnie od tego czy są to oprawy korekcyjne czy okulary przeciwsłoneczne.

Wybór naszej redaktorki Pauliny Kosim oraz sales manager Anny Mioduszewskiej, padł na klasyczne, czarne okulary przeciwsłoneczne TS 9199, które bez trudu dopasujemy do stylizacji casualowych do pracy, jak i tych na ważniejsze wyjścia. Oprawki wykonane z acetatu świetnie utrzymują się na twarzy, a efekt polaryzacji, który polega na niwelowaniu odblasków, znacząco poprawia jakość patrzenia, kiedy promienie słoneczne nie dają nam spokoju.

Każdy dzień Ani wypełniają liczne spotkania, dlatego w swoich codziennych stylizacjach lubi łączyć elegancję i wygodę. Do swoich okularów wybrała więc skórzane szorty, buty w stylu mule oraz prosty tank top, a oprawki Tonny idealnie dopełniły czarny total look. Ania po całym dniu testowania okularów, mówi tak: „Bardzo podobają mi się cieniowane szkła, ale przede wszystkim okulary są bardzo wygodne i w ogóle nie spadają z nosa.”

Z kolei Paulina jest kolekcjonerką okularów przeciwsłonecznych i wyznaje zasadę, że tego akcesorium nigdy za mało. Wybierając swoje oprawki, najczęściej decyduje się jednak na ponadczasową prostotę oraz kolor czarny, ponieważ dzięki temu bez trudu jest w stanie je dopasować do codziennych stylizacji. Testując okulary Tonny szczególnie przypadł jej do gustu wzór oprawek, który pasuje niemal do każdego kształtu twarzy.

Chociaż lato w Polsce powoli dobiega końca, okulary słoneczne wcale nie muszą wylądować na dnie naszej szafy. Chcąc chronić oczy przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, zawsze powinniśmy mieć jedną parę pod ręką!

Partnerem publikacji jest marka Tonny. 

ZobaczSchowaj komentarze

Moda oczami Mag Juchnik w zjawiskowym edytorialu!

Mag Juchnik to fotografka, która w swoich pracach stara się uchwycić prostotę piękna. Sama przyznaje, że nie stara się być oryginalna czy szokująca, ale próbuje oddać rzecz taką jaka jest, podkreślając jedynie jej urok.

Moda oczami Mag Juchnik w zjawiskowym edytorialu!
Top i spodnie Adrian Krupa, kolczyki feihefeihefeihe

Patrząc na fotografie Mag możemy odnieść wrażenie, że są prawie jak obrazy – starannie zaplanowane i idealnie wyważone. Jej środki wyrazu przypominają barokowych holenderskich mistrzów – ciemne, czyste tło, skrupulatność kompozycji, brak przypadkowości czy gra mocnym światłocieniem. Może przywołać nam to wręcz skojarzenia z pracami Johannes’a Vermeer’a, u którego również głównym tematem jest człowiek. Sama fotografka podkreśla, że to prace mistrzów są dla niej największą inspiracją. Uzyskuje ten efekt fotografując aparatem analogowym, tylko przy naturalnym oświetleniu. Nie od dziś przecież wiemy, że analogowa fotografia pomaga nam się skupić na rzeczy samej w sobie, a nie robieniu kilku zdjęć na sekundę. Prace stają się wtedy autentyczne, co dobrze widać na fotografiach artystki.

Mag zaczynała od fotografowania zwykłych przechodniów na ulicach, pracując jeszcze wtedy (15 lat temu) na starej minolcie. Szukała tematów reporterskich, wciąż jednak koncentrując się na człowieku. Dopiero później pod wpływem twórczości Richarda Avedona i Irvinga Penna zaczęła próbować swoich sił w fotografii mody, co do dziś jest jej głównym obszarem zainteresowania. Pomimo dość konkretnej specyfiki Mag chce, jak sama podkreśla, żeby jej prace poruszały wielu odbiorców, nie tylko ze światem mody związanych. Jej ujęcia przypominają bardziej portrety niż spektakularne fotografie znane nam z gazet, ale to właśnie czyni je tak wyjątkowymi, a przedstawiane na nich ubrania i postacie – uniwersalnie pięknymi.

Po wieloletniej pracy, poszukiwań własnej estetyki i odkrywania kolejnych to inspiracji Mag stworzyła sesję, która z założenia miała być jak najbardziej malarska i prosta. Efekty jej pracy możecie zobaczyć w naszej galerii!

 

Fotografia i włosy: Mag Juchnik

Stylizacja: Ewa Michalik
Modelka: Sandra Najda/Uncover Models
MUA: Ewelina Tymoszuk

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności