„Beauty & Food”, czyli co jeść by być piękną! [RECENZJA]

Co zrobić by skóra nabrała blasku, a włosy wyglądały jak z reklamy szamponu? Wystarczy najdroższe kremy zastąpić odpowiednim jedzeniem. Jakim? Dowiecie się z książki „Beauty & Food”. Przeczytajcie naszą recenzję.

Nie warto wydawać fortuny na kosmetyki, bo ich działanie mogą zastąpić odpowiednie produkty kupione nie w drogerii, ale w sklepie spożywczym.  Trzeba tylko wiedzieć które. Czy wiedziałyście np, że hormony zawarte w krowim mleku wzmagają trądzik; cera pozbawiona blasku może być efektem spożywania glutenu, a brak niektórych minerałów niekorzystnie odbija się na stanie skóry i włosów. Bo problemy ze skórą wynikają ze złej diety. Nie musi tak być. Możemy być piękne bez nadmiernej ilości kosmetyków – przekonuje nas autorka książki Emilie Hebert.

Poradnik, który właśnie trafiła do księgarń i w nasze ręce,  składa się z dwóch część. W pierwsze z nich znajdziecie m.in tabelę składników odżywczych, czyli spis witamin, które znajdują się w poszczególnych produktach takich jak np., fasola, szpinak czy grzyby i kefir. Dowiemy się w jak korzystny sposób wpływają na naszą urodę.  Informacje te potwierdzone są badaniami więc nie musimy się niczego obawiać. W tej bogatej w mnóstwo ciekawych informacji część znajdziecie, także gotowe recepty na urodę i odpowiedź na konkretne, nurtujące nas problemy takie jak: co zrobić by powstrzymać wypadanie włosów? jak sprawić by paznokcie się nie łamały? i by zmarszczki czy zaczerwienienie skóry, znikały jak za sprawą czarodziejskiej różdżki?

Druga część poradnika to zestaw przepisów na 30, głównie wegetariańskich, dań.  Znajdują się przepisy m.in na granolę, (która poza działaniem odżywczym działa przeciwstażeniowo),  smoothie z truskawkami (które sprawi, że nasza skóra będzie pełna blasku) czy dyniowe gnocci czy detoksykujące ciasto z rabarbarem. Te dania są nie tylko proste do zrobienia, ale co najważniejsze po części składowe do ich skomponowania nie musimy wybierać się na drugi koniec świata, wystarczy pójść do pobliskich delikatesów. Mowa tu o składnikach takich jak: kasza jaglana, dynia, jarmuż czy quinoa. Dzięki temu, że nie będziemy musiały spędzać w kuchni połowy dnia przygotowując te wiktuały znajdziemy czas na przygotowanie z tych samych składników prostych maseczki DIY,  których receptury znajdują się także w tym poradniku.

Z książka dowiedzie się również dlaczego tak ważne jest sezonowość w kuchni. I dlaczego tak istotne jest by wkładając w sklepie produkty do koszyka brać pod uwagę pory roku. To inspiracja zaczerpnięte prostu z medycyny chińskiej według, której nasze ciało podlega cyklom energetycznym,  i dlatego w każdej porze roku któryś z narządów pozostaje osłabiony, w związku z czym należy, wspomagając się odpowiednim pożywieniem zapewnić krążenie energii w całym organizmie.

My już wprowadzamy dania z książki do naszego tygodniowego menu. Mamy nadzieję, że wy też się przekonacie. Smacznego i miłego gotowania!

ZobaczSchowaj komentarze

Czy ciepła woda z cytryną o poranku rzeczywiście jest zdrowa? Nie do końca!

W dzisiejszych czasach słowa „fitness” i „zdrowy” są niemal wszędzie. Wszystkie serwisy, magazyny, blogerki i tak zwani „eksperci” prześcigają się w udzielaniu nam porad w stylu „jak żyć”, a ilość informacji, często sprzecznych, niejednego może doprowadzić do migreny. Jednym z takich popularnych przekonań jest to o zbawiennym wpływie picia ciepłej wody z cytryną codziennie rano. I jak się okazuje, wcale nie jest to takie zdrowe jak nam się wydawało.

Od lat krążą plotki, że woda z cytryną oczyszcza nasz organizm, pobudza metabolizm oraz wpływa na pracę wątroby. Jednak według doktor Lisy Young z New York University, jedyne rzeczy, na które wpływa cytryna to… smak wody oraz poziom witaminy C. Niestety jedna z ulubionych porad trenerów fitness, blogerek oraz wszelkich ludzi zajmujących się zdrowym odżywianiem okazuje się być mitem.

Prawda jest taka, że picie KAŻDEJ wody, ciepłej, zimnej z cytryną czy bez, jest dobre dla nas i naszego trawienia. Picie wody z cytryną codziennie rano nie tylko nie sprawi, że magicznie zaczniemy chudnąć, ale nie przyspieszy naszego metabolizmu, nie oczyści wątroby z toksyn ani nie utrzyma odpowiedniego poziomu pH. Za to świetnie sprawdzi się jako zamiennik kawy i soków oraz jako napój potreningowy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.