Proenza Schouler rusza z nową linią!

Proenza Schouler to jedna z najjaśniejszych gwiazd na modowej mapie Stanów Zjednoczonych. Duet Jack McCollough i Lazaro Hernandez co sezon prezentują w swoich kolekcjach niezwykłą dbałość o formę oraz umiejętny balans pomiędzy niewymuszoną elegancją a typowo amerykańskim luzem. Teraz, te złote dzieci branży modowej USA ogłosiły, że ruszają z nową linią. Będzie kolejny sukces?

Ostatnimi czasy, Proenza Schouler przeszła wiele zmian. Przede wszystkim za sprawą „przeprowadzki” z rozkładówki nowojorskiego tygodnia mody na paryski. Amerykanie udowodnili, że światowa stolica mody służy im równie dobrze co Nowy Jork, a zmiana kontynentu wcale nie okazała się być złą decyzją. Poza tym, kolejną „nowością”, którą zafunduje nam Proenza, to długo wyczekiwane pierwsze perfumy debiutujące na rynku już w przyszłym roku oraz nowa linia.

Jak podaje serwis WWD, kolejny projekt duetu odpowiedzialnego za sukces Proenzy będzie nazywał się „White Label”. Pod tą prostą nazwą kryje się linia dżinsów, t-shirtów i pozostałych, podstawowych elementów garderoby. Rzekomo, „White Label” ma być o wiele bardziej przystępną cenowo linią, ale jak będzie naprawdę dowiemy się dopiero w listopadzie, kiedy podobno ma się odbyć premiera kolekcji. No cóż… pozostaje nam tylko czekać ze zniecierpliwieniem.

ZobaczSchowaj komentarze

Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.