Kultowe kosmetyki z lat 90., które nadal są w sprzedaży

Na rynku codziennie pojawiają się nowe produkty, które są często znacznie lepsze niż starsze „klasyki”. Ale do wielu kosmetyków wracamy (często tylko myślami) nie dla ich formuł, ale z sentymentu, bo budzą w nas nostalgię za czasami dzieciństwa. Niektóre produkty z lat 90-tych i wczesnych lat XXI wieku mogły dostać nową formułę lub opakowanie, ale w samym sercu są nadal takie same, jak w czasach chokerów, dżinsów z wysokim stanem i filmu „Clueless”.  Jeśli dorastałyście przy reklamach mydeł Fa czy podpasek marki Always, a CK One oszczędzałyście na wyjątkowe okazje, na pewno rozpoznacie wiele z nich. Dobre wieści? Możecie nadal je kupić, jeśli macie ochotę wrócić do nich nie tylko myślami.

Kultowe kosmetyki z lat 90., które nadal są w sprzedaży
Maskara Maybelline Great Lash
To był absolutny przebój kosmetyczny na Zachodzie. W Polsce ta maskara także świetnie się sprzedawała. Dla niektórych to wciąż kultowy produkt i pomimo, że na rynku pojawiło się wiele innych tuszy napakowanych przeróżnymi formułami, to receptura tego ciągle się broni, bo jest wodoodporna, nie lepi się i ładnie rozprowadza się na rzęsach.
ZobaczSchowaj komentarze

Spektakularne kocie spojrzenie dzięki nowościom od Bourjois z serii Eye Catching

„Kocie oko” to makijaż, który nigdy nie wyjdzie z mody. Pod warunkiem, że jest dobrze zrobiony. Odwiecznym problemem wielu z nas jest jednak uzyskanie idealnie ostrej kreski na oku. Borouis ma na to sposób, dwie nowości maskarę oraz liner Eye Catching. Te narzędzia pomogą wykreować idealne kocie oko w bardzo sprytny sposób. Jaki? Przeczytajcie!

Makijaż oka a la „kocie oko” był, jest i będzie popularny bez względu na sezon. Zmienia się jedynie modna w danym czasie długość albo grubość. Jest elegancki, seksowny, ponadczasowy ale… ciągle nie wychodzi tak jakbyście sobie tego życzyły?  Pomów w tym mogą  nowości marki Bourjois: Maskara i liner Eye Catching.

Formuła maskary została wzbogacona o proteiny jedwabiu, dzięki czemu tusz zapewnia intensywną objętość rzęs pozostawiając włoski miękkie, elastyczne i bez grudek. Do tego innowacyjna, mocno podkręcona szczoteczka pogrubia i nadaje wymarzony kształt rzęsom wywijając włoski na zewnątrz oka i tworząc w ten sposób wrażenie optycznie powiększonych oczu. Jeśli nadal będziesz czuć niedosyt możesz użyć sprytnej końcówki szczotki, aby nadać swoim rzęsom jeszcze mocniejszego skrętu. Z nowym linerem Eye Catching i jego jednostronnie płaską końcówką łatwo stworzysz seksowny look i to zaledwie w 3 krokach;

  • Krok pierwszy: użyj płaskiej strony by „wystemplować” na skórze kształt ogonka poza zewnętrzną granicą powieki. 
  • Krok drugi: użyj klasycznego boku, by narysować czystą, ostrą linię, która będzie zaczynać się w wewnętrznym kąciku oka i kończyć aż poza zewnętrznym. 
  • Krok trzeci: otwórz szeroko oczy i podziwiaj efekt. 

Maskarę Eye Catching oraz liner Eye Catching  mają eleganckie, lśniące czarne opakowania z zabawną różową grafiką (litera „C” ma kocie uszy!), a maskara ma na zatyczce rysunek kota!

To jak spróbujecie zrobić idealne kocie oko?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności