Kultowe kosmetyki z lat 90., które nadal są w sprzedaży

Na rynku codziennie pojawiają się nowe produkty, które są często znacznie lepsze niż starsze „klasyki”. Ale do wielu kosmetyków wracamy (często tylko myślami) nie dla ich formuł, ale z sentymentu, bo budzą w nas nostalgię za czasami dzieciństwa. Niektóre produkty z lat 90-tych i wczesnych lat XXI wieku mogły dostać nową formułę lub opakowanie, ale w samym sercu są nadal takie same, jak w czasach chokerów, dżinsów z wysokim stanem i filmu „Clueless”.  Jeśli dorastałyście przy reklamach mydeł Fa czy podpasek marki Always, a CK One oszczędzałyście na wyjątkowe okazje, na pewno rozpoznacie wiele z nich. Dobre wieści? Możecie nadal je kupić, jeśli macie ochotę wrócić do nich nie tylko myślami.

Kultowe kosmetyki z lat 90., które nadal są w sprzedaży
Maskara Maybelline Great Lash
To był absolutny przebój kosmetyczny na Zachodzie. W Polsce ta maskara także świetnie się sprzedawała. Dla niektórych to wciąż kultowy produkt i pomimo, że na rynku pojawiło się wiele innych tuszy napakowanych przeróżnymi formułami, to receptura tego ciągle się broni, bo jest wodoodporna, nie lepi się i ładnie rozprowadza się na rzęsach.
ZobaczSchowaj komentarze

Toporne buty Buffalo kochały (prawie) wszystkie „Spicetki”. Teraz wracają!

Jeżeli wydawało wam się, że trendy rodem z lat 90. powoli zaczynają się nudzić to jesteście w dużym błędzie. Kolejnym, który rzekomo ma wrócić już niebawem będą kultowe buty na platformie Buffalo, czyli niegdyś znak rozpoznawczy Spice Girls.

Jeszcze kilka lat temu chyba nikt nie uwierzyłby, że kilkunastocentymetrowe platformy wrócą do łask. Jednak w modzie, jak w życiu, wszystko się może zdarzyć, a te same trendy znikają i wracają. Włącznie ze sneakersami Buffalo, które od jutra będą do kupienia w sklepach Browns. Jak powiedziała Ida Petersson, pracująca w zarządzie sieci, „reakcja klientów była niesamowita, coraz więcej osób dodaje buty Buffalo do swojej listy życzeń, nawet ja nie mogę się doczekać aż będę je nosić z kwiecistymi sukienkami Magdy Butrym, Vetements czy Balenciagą”. Tego samego na pewno nie powiedziałaby Victoria Beckham, która rzekomo nigdy nie była ich fanką.

Jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem to podpowiemy, że ta przyjemność będzie was kosztowała „jedyne” 155 funtów, czyli około 780 zł. Biorąc pod uwagę obecne trendy nie mamy wątpliwości, że ta cena nie będzie problemem. W końcu trudno zaprzeczyć temu, że obecnie panuje trend na „brzydkie” obuwie, a Buffalo jak najbardziej wpisują się swoim designem w grono, do którego należą między innymi sneakersy Balenciagi. Skusilibyście się na taki model?

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.