Pro Hijab – oto pierwsza linia Nike dla muzułmańskich kobiet uprawiających sport

Nike w ostatnich latach staje się prawdziwym orędownikiem równości i wzajemnego szacunku. Marka właśnie ogłosiła, że niebawem do sprzedaży trafią ubrania dla kobiet uprawiających sport, które pragną pozostać w zgodzie ze swoją muzułmańską kulturą.

Pro Hijab – oto pierwsza linia Nike dla muzułmańskich kobiet uprawiających sport

Niedawno ogłaszaliśmy, że Nike w końcu zdecydował się na kolekcję plus size. Teraz sportowy gigant po raz kolejny pozytywnie nas zaskoczył – kolekcją Pro Hijab, która wydaje się nie być zwykłym chwytem marketingowym, bo została przygotowana nie tylko z dbałością o materiały, ale we współpracy z wybitnymi arabskimi sportowcami.

Nad kolekcją pracowały m.in. Amna Al Haddad (sztangistka z Emiratów Arabskich) czy Zahra Lari (łyżwiarka figurowa, również z Emiratów). Kto bowiem, jak nie one – czynnie uprawiające sport – będzie wiedział, co ważne jest w połączeniu sportowej odzieży i tradycyjnego nakrycia głowy?

A ważnych jest wiele rzeczy, dlatego prace nad linią Pro Hijab nieco przeciągnęły się. Dzięki temu jednak stroje wykonane są z ultralekkiego materiału, który dzięki specjalnej technice pozwala oddychać skórze i sprawia, że włosy na głowie nie wilgotnieją w momencie wysiłku.

„Nike stara się być pionierem w równościowym traktowaniu wszystkich osób. W krajach arabskich tylko jedna na siedem kobiet ćwiczy codziennie, co jest zalecane przez lekarzy. Sport często jest dla nich barierą. Naszym zadaniem jest przełamywać te bariery” – napisała firma w specjalnym komunikacie.

Kolekcja ma być dostępna na początku 2018 roku na całym świecie.

ZobaczSchowaj komentarze

McDonald’s, Nike, Facebook… Loga marek jako broń!

Tom Galle, artysta z Nowego Jorku, postanowił wykorzystać znane symbole kultowych marek i sprawić, by zmieniły one swój charakter. Nike, McDonald’s, Facebook czy Mercedes Benz zostały przekształcone w kastety czy shurikeny. Pomysłowe i świeże. Zobaczcie sami!

McDonald’s, Nike, Facebook… Loga marek jako broń!
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.