Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar

Solar w tym sezonie definiuje modę jako istną podróż w czasie, a ponadczasowa krata, nieśmiertelny zamsz oraz power dressing z lat 90. to główne wyróżniki najnowszej linii. Nie zabraknie w niej jednak także kluczowych trendów z ubiegłych lat, głębokich, ale zarazem stonowanych kolorów i wyszukanych, zwierzęcych wzorów. Jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za najnowszą kolekcją marki?

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar
Projektanci marki Solar zabierają nas nie tylko w podróż w czasie, ale także po różnych zakątkach świata. Jesienno-zimowa kolekcja nawiązuje między innymi do kultury Azteków, stąd w najnowszej linii znalazły się m.in. frędzle, patchworki oraz paski rodem z Peru. Dalej szlak wiedzie na Dziki Zachód, dlatego też nie dziwi dominacja tkanin imitujących zamsz. Na koniec zahaczamy o Kraj Kwitnącej Wiśni, stąd charakterystyczne printy oraz szara koronka nawiązująca do drzeworytów i tamtejszej estetyki. Mimo tak dużej rozbieżności, marka Solar znalazła złoty środek i całość łączy się w idealną harmonię pomiędzy wygodą a elegancją.
W najnowszej kolekcji styl orientalny i boho krzyżuje się z aksamitem, który wiedzie w niej zdecydowany prym. Kojarzona z epoką baroku aksamitna tkanina nadaje szyku prostym wieczorowym sukienkom, a głębokie odcienia borda, butelkowej zieleni czy granatu dzięki swojej wyjątkowości będą w stanie wyróżnić was z nawet najbardziej szarego tłumu. To właśnie welur w chłodniejszych porach sprawdzi się idealnie na specjalne okazje, wymagające nietuzinkowego wyglądu.
[Zobacz także: DZIEŃ Z AGNIESZKĄ MARTNĄ I MARKĄ SOLAR ]
Mimo tak szerokiej gamy barw i różnorodności motywów, kolekcja to także stonowana kolorystyka i naturalne wzory. Rządzą w niej odcienie beżu, khaki oraz zieleni, a do natury zbliżają nas roślinne i zwierzęce printy– między innymi wzór ocelota, zdobiący wełniane swetry.
W kolekcji znajdziemy także kultowy żakard, nawiązujący do estetyki Coco Chanel. Popularny wzór przywodzi na myśl silną oraz świadomą swojej osobowości i stylu kobietę pracującą. To właśnie ta postać była inspiracją marki Solar do stworzenia specjalnej, współczesnej wersji mundurku do pracy, który nawiązuje do idei power dressingu z lat 90. Na podobne zabiegi skusiło się wiele marek światowego formatu– między innymi Calvin Klein, Céline, Alexander McQueen i Victoria Beckham. Jak się okazuje, inspiracja kobietą biznesu i modą francuską przejawia się także w reszcie kolekcji. Znajdziemy w niej garnitury łączące elegancję z nutką romantyzmu oraz klasyczną kratę w różnych kombinacjach kolorystycznych, inspirowaną estetyką zespołu Guns N’ Roses oraz collegem. W najnowszej linii nie zabraknie także ciepłych swetrów, luźnych koszulek, a także szykownych kombinezonów. Dopełnieniem całości są nietuzinkowe akcesoria: geometryczne ozdoby w formie kolczyków z elementem metalowych kuli, naszyjników z motywem okręgów, przestrzennych bransolet oraz etnicznych dodatków.
www.solar.com.pl
Partnerem publikacji jest marka Solar. 
ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

Projektanci mody młodego pokolenia zawsze są dla nas powodem do dumy, tym bardziej jeśli są to nasi rodacy wkładający w swoją pracę mnóstwo serca, a innowacyjne projekty wraz z promującą je kampanią dopinają zawsze na ostatni guzik. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Material Girl Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, którą możecie pamiętać z naszego cyklu „Obserwowani”. Metaliczne motywy, błyszczące cekiny, inspiracja polskimi latami 80′ i 90’– jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za niepowtarzalną linią młodej artystki?

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz
7

Kolekcja „Material Girl” miała swoją premierę podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street, gdzie zamykała Galę Wieczoru. Linia składająca się z 16 sylwetek, sukienek i kombinezonów charakteryzuje się głównie niezwykłym doborem materiałów– dominuje w niej metaliczny jeans i mieniące się cekiny. Dopełnieniem całości są motywy gorsetowe z pastelowymi, satynowymi wstążkami, które przeplecione są przez oczka w kolorze starego złota czy czarnego niklu. Paleta kolorystyczna składa się głównie z odcieni złota, srebra, niebieskiego i różu. Forma przewodnia całej kolekcji to klepsydra dodatkowo podkreślona zapinanym w talii paskiem. Kolejnym charakterystycznym elementem „Material Girl” są bufiaste, sterczące rękawy.

Głównym źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji był nie kto inny jak sama ikona muzyki– Madonna, a linia nieprzypadkowo nazywa się „Material Girl”, tak jak niezapomniany hit artystki. Same ubrania nie są kopią stylu Królowej Popu, ale interpretacją tego okresu, czasu kiedy moda była wolna, a przepych, błysk, luksus i blichtr, były jak najbardziej pożądanym efektem w naszej garderobie. Co jeszcze było istną kopalnią natchnień dla projektantki? Nasze polskie lata 80′ i 90′, czyli coś zupełnie przeciwnego do świata Madonny. Polki, które w tamtym okresie stylizowały się w Modzie Polskiej, gdzie projektował Jerzy Antkowiak, prezentowały się szczególnie pięknie. Mimo czasów komunizmu, ulice rozświetlała ponadczasowa elegancja i dążenie do lepszego. Nie dziwi więc miejsce sesji zdjęciowej nawiązujące do dawnej Polski. Kolekcja została sfotografowana na tle betonu i starych budynków, co doskonale kontrastowało z jej błyskiem, przepychem i innowacją.

Warto wspomnieć, że najnowsza linia Walerii cieszy się niemałą popularnością. Złoty kombinezon z Material Girl miał już okazję znaleźć się na okładce najnowszej płyty Natalii Kukulskiej. Kolekcję z powodzeniem noszą także inne znakomite wokalistki takie jak Cleo, Sarsa, Bela Komoszyńska z zespołu Sorry Boys, czy Ania Karwan. Dodatkowo, w kampanii zdjęciowej wzięła udział uczestniczka ubiegłej edycji Top Model TVN – Natalia Karabasz. Jak się okazuje to nie koniec! Podobno Material Girl w tym roku jeszcze nie raz uda się zabłyszczeć…

O Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz przeczytacie TU.

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.