Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar

Solar w tym sezonie definiuje modę jako istną podróż w czasie, a ponadczasowa krata, nieśmiertelny zamsz oraz power dressing z lat 90. to główne wyróżniki najnowszej linii. Nie zabraknie w niej jednak także kluczowych trendów z ubiegłych lat, głębokich, ale zarazem stonowanych kolorów i wyszukanych, zwierzęcych wzorów. Jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za najnowszą kolekcją marki?

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar
Projektanci marki Solar zabierają nas nie tylko w podróż w czasie, ale także po różnych zakątkach świata. Jesienno-zimowa kolekcja nawiązuje między innymi do kultury Azteków, stąd w najnowszej linii znalazły się m.in. frędzle, patchworki oraz paski rodem z Peru. Dalej szlak wiedzie na Dziki Zachód, dlatego też nie dziwi dominacja tkanin imitujących zamsz. Na koniec zahaczamy o Kraj Kwitnącej Wiśni, stąd charakterystyczne printy oraz szara koronka nawiązująca do drzeworytów i tamtejszej estetyki. Mimo tak dużej rozbieżności, marka Solar znalazła złoty środek i całość łączy się w idealną harmonię pomiędzy wygodą a elegancją.
W najnowszej kolekcji styl orientalny i boho krzyżuje się z aksamitem, który wiedzie w niej zdecydowany prym. Kojarzona z epoką baroku aksamitna tkanina nadaje szyku prostym wieczorowym sukienkom, a głębokie odcienia borda, butelkowej zieleni czy granatu dzięki swojej wyjątkowości będą w stanie wyróżnić was z nawet najbardziej szarego tłumu. To właśnie welur w chłodniejszych porach sprawdzi się idealnie na specjalne okazje, wymagające nietuzinkowego wyglądu.
[Zobacz także: DZIEŃ Z AGNIESZKĄ MARTNĄ I MARKĄ SOLAR ]
Mimo tak szerokiej gamy barw i różnorodności motywów, kolekcja to także stonowana kolorystyka i naturalne wzory. Rządzą w niej odcienie beżu, khaki oraz zieleni, a do natury zbliżają nas roślinne i zwierzęce printy– między innymi wzór ocelota, zdobiący wełniane swetry.
W kolekcji znajdziemy także kultowy żakard, nawiązujący do estetyki Coco Chanel. Popularny wzór przywodzi na myśl silną oraz świadomą swojej osobowości i stylu kobietę pracującą. To właśnie ta postać była inspiracją marki Solar do stworzenia specjalnej, współczesnej wersji mundurku do pracy, który nawiązuje do idei power dressingu z lat 90. Na podobne zabiegi skusiło się wiele marek światowego formatu– między innymi Calvin Klein, Céline, Alexander McQueen i Victoria Beckham. Jak się okazuje, inspiracja kobietą biznesu i modą francuską przejawia się także w reszcie kolekcji. Znajdziemy w niej garnitury łączące elegancję z nutką romantyzmu oraz klasyczną kratę w różnych kombinacjach kolorystycznych, inspirowaną estetyką zespołu Guns N’ Roses oraz collegem. W najnowszej linii nie zabraknie także ciepłych swetrów, luźnych koszulek, a także szykownych kombinezonów. Dopełnieniem całości są nietuzinkowe akcesoria: geometryczne ozdoby w formie kolczyków z elementem metalowych kuli, naszyjników z motywem okręgów, przestrzennych bransolet oraz etnicznych dodatków.
www.solar.com.pl
Partnerem publikacji jest marka Solar. 
ZobaczSchowaj komentarze

Zmysłowa kolekcja Moye Soiree

Wybierając nasze ubrania na co dzień, cenimy sobie przede wszystkim wygodę. Właśnie dlatego najczęściej sięgamy po marki, które spełniają ten pozornie prosty wymóg, w szczególności jeśli chodzi o bieliznę. Na naszym rodzimym rynku na szczęście jest w czym wybierać, a jednym z naszych ulubieńców niezmiennie pozostaje marka MOYE, która właśnie zaprezentowała nową kolekcję. Zobaczcie!

Ponadczasowe fasony, klasyczna paleta barw oraz komfort to kilka cech, dzięki którym marka MOYE szybko stała się ulubieńcem polskich klientek. Nowa kolekcja Soiree jest nie tylko utrzymana w tej samej stylistyce, ale dodatkowo została urozmaicona kilkoma elementami, między innymi oversize’owymi t-shirtami z naturalnego jedwabiu. W kolekcji jak zwykle nie zabrakło minimalistycznej palety barw, którą tym razem zdominowały eleganckie czernie i biele, przełamane granatowym odcieniem granatu.

Modele z najnowszej kolekcji MOYE to plejada najlepszych tkanin, dzięki którym nie tylko będziemy odczuwać wygodę, ale łatwo się zrelaksujemy. Jedwabna krepa, satyna i wiskoza posłużyły jako bazowe materiały do wykonania między innymi luźnych koszul, spodni oraz fig, idealnie nadających się na chłodniejsze wieczory w domu.

Premierze kolekcji, towarzyszy sesja wizerunkowa autorstwa Ali Wesołowskiej (I Like Photo). Przed jej obiektywem stanęła natomiast Olga Nowatorska (AS Management), która pojawiła się w roli prawdziwej kusicielki. Tajemniczo przygaszone światło, orientalne motywy oraz ciepłe kolory stały się idealnym tłem kolekcji, nadając jej prawdziwie jesiennego klimatu.

Kolekcja dostępna jest na www.moyestore.com oraz w showroomie marki w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 44/16.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.