Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar

Solar w tym sezonie definiuje modę jako istną podróż w czasie, a ponadczasowa krata, nieśmiertelny zamsz oraz power dressing z lat 90. to główne wyróżniki najnowszej linii. Nie zabraknie w niej jednak także kluczowych trendów z ubiegłych lat, głębokich, ale zarazem stonowanych kolorów i wyszukanych, zwierzęcych wzorów. Jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za najnowszą kolekcją marki?

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar
Projektanci marki Solar zabierają nas nie tylko w podróż w czasie, ale także po różnych zakątkach świata. Jesienno-zimowa kolekcja nawiązuje między innymi do kultury Azteków, stąd w najnowszej linii znalazły się m.in. frędzle, patchworki oraz paski rodem z Peru. Dalej szlak wiedzie na Dziki Zachód, dlatego też nie dziwi dominacja tkanin imitujących zamsz. Na koniec zahaczamy o Kraj Kwitnącej Wiśni, stąd charakterystyczne printy oraz szara koronka nawiązująca do drzeworytów i tamtejszej estetyki. Mimo tak dużej rozbieżności, marka Solar znalazła złoty środek i całość łączy się w idealną harmonię pomiędzy wygodą a elegancją.
W najnowszej kolekcji styl orientalny i boho krzyżuje się z aksamitem, który wiedzie w niej zdecydowany prym. Kojarzona z epoką baroku aksamitna tkanina nadaje szyku prostym wieczorowym sukienkom, a głębokie odcienia borda, butelkowej zieleni czy granatu dzięki swojej wyjątkowości będą w stanie wyróżnić was z nawet najbardziej szarego tłumu. To właśnie welur w chłodniejszych porach sprawdzi się idealnie na specjalne okazje, wymagające nietuzinkowego wyglądu.
[Zobacz także: DZIEŃ Z AGNIESZKĄ MARTNĄ I MARKĄ SOLAR ]
Mimo tak szerokiej gamy barw i różnorodności motywów, kolekcja to także stonowana kolorystyka i naturalne wzory. Rządzą w niej odcienie beżu, khaki oraz zieleni, a do natury zbliżają nas roślinne i zwierzęce printy– między innymi wzór ocelota, zdobiący wełniane swetry.
W kolekcji znajdziemy także kultowy żakard, nawiązujący do estetyki Coco Chanel. Popularny wzór przywodzi na myśl silną oraz świadomą swojej osobowości i stylu kobietę pracującą. To właśnie ta postać była inspiracją marki Solar do stworzenia specjalnej, współczesnej wersji mundurku do pracy, który nawiązuje do idei power dressingu z lat 90. Na podobne zabiegi skusiło się wiele marek światowego formatu– między innymi Calvin Klein, Céline, Alexander McQueen i Victoria Beckham. Jak się okazuje, inspiracja kobietą biznesu i modą francuską przejawia się także w reszcie kolekcji. Znajdziemy w niej garnitury łączące elegancję z nutką romantyzmu oraz klasyczną kratę w różnych kombinacjach kolorystycznych, inspirowaną estetyką zespołu Guns N’ Roses oraz collegem. W najnowszej linii nie zabraknie także ciepłych swetrów, luźnych koszulek, a także szykownych kombinezonów. Dopełnieniem całości są nietuzinkowe akcesoria: geometryczne ozdoby w formie kolczyków z elementem metalowych kuli, naszyjników z motywem okręgów, przestrzennych bransolet oraz etnicznych dodatków.
www.solar.com.pl
Partnerem publikacji jest marka Solar. 
ZobaczSchowaj komentarze

Pierwszy na świecie, stacjonarny beauty bar marki Rimmel już otwarty!

Lubicie mieć piękny manicure, wystrzałową fryzurę i piękny makijaż na twarzy, a przy okazji jednymi z waszych ulubionych kosmetyków są te marki Rimmel? Jeśli tak to ucieszy was wiadomość, że w Warszawie otworzyło się wyjątkowe i jedyne na świecie miejsce. W GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel możecie umówić się na make-up przed imprezą, fryzurę i manicure, a nawet na totalną metamorfozę. I to wszystko w jednym miejscu!

GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel to pierwszy nie tylko w Polsce, ale i na świecie, stacjonarny beauty bar marki Rimmel, znanej z oryginalnego stylu i bezkompromisowego podejścia do makijażu, inspirowanego londyńską ulicą. Piękne wnętrze od razu zachęca by do niego zajrzeć.

GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel to miejsce zaprojektowana z myślą o każdej z nas. Tu nowe inspiracje łączą się z nieskończonymi możliwościami, zabawą wizerunkiem i kolorami oraz radością ekspresji bez ograniczeń. To przestrzeń, w którym możecie nie tylko przetestować i kupić kosmetyki do makijażu Rimmel, ale przede wszystkim liczyć na prawdziwy total look – profesjonalny makijaż, fryzurę na każdą okazję oraz klasyczny lub hybrydowy manicure w najbardziej hot kolorach sezonu.

Beauty Bar mieści się w Warszawie na ul. Poznańskiej 16 w pięknej, przedwojennej, świeżo odremontowanej kamienicy. Choć samo miejsce jest wyjątkowe i zaprojektowane z najwyższą dbałością o każdy detal -od przepięknej wykładanej kafelkami ściany po stoiska do manicure czy oryginalną kanapę, to ceny za miancure czy czesanie są wyjątkowo przystępne. Zaczynają się już od 40 zł. Poza tym w tej wyjątkowej i przestronnej przestrzeni można nie tylko poddać się zabiegom beauty w pojedynkę. Beauty Bar umożliwia swoim klientom zorganizowanie tu m.in., wieczóru panieński czy imprezy firmowej.

Ale to nie koniec – bo przecież żadna stylizacja nie będzie kompletna bez odpowiednio dobranej garderoby! Dlatego co 6 miesięcy GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel będzie gościł wybraną, polską markę modową, w specjalnie zaprojektowanej strefie fashion. Teraz możecie kupić tu sukienki marki Mosquito.

Wszystkie informacje odnośnie ceny i możliwości rezerwacji znajdziecie na girlsonly.pl.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.