Podsumowanie tygodnia 28.11-04.12.

To, że cała branża mody żyła w tym tygodniu pokazem Victoria’s Secret nie oznacza, że inni przedstawiciele świata mody i show biznesu nie przypominali nam o swoim istnieniu. Wręcz przeciwnie, działo się sporo, a my jak zwykle bierzemy wszystko pod lupę i już teraz prezentujemy wam najświeższy przegląd branżowych informacji.

Susan Sarandon wystąpiła w teledysku Justice i jest on absolutnie doskonały

70-letnia Susan Sarandon została gwiazdą nowego teledysku francuskiego zespołu Justice. Duet promuje swój najnowszy album „Woman”, a amerykańską aktorkę postanowił zaangażować do klipu „Fire” w reżyserii Pascala Teixeiry. Niektórzy fani śmieją się, że to najdłuższa reklama samochodów, jaką widzieli, my po prostu doceniamy ten, nie oszukujmy się, nieoczywisty wybór i podziwiamy wspaniałą Susan, która energią mogłaby zarazić nas wszystkich. Lubimy!

Anthony Vaccarello zaprezentował kolejną odsłonę kampanii Saint Laurent

Nowy klip postanowiła także zaprezentować marka Saint Laurent, stopniowo wprowadzana na nowe tory przez kolejnego dyrektora kreatywnego – Anthony’ego Vaccarello. Po trzeciej odsłonie kampanii, której gwiazdą był amerykański raper Travis Scott przyszła kolej na klip promujący kolekcję wieczorową – już z udziałem wyłącznie modeli i modelek. Widać, że belgijski projektant stawia na mocno rozerotyzowany wizerunek firmy – w najnowszym filmiku, którego reżyserii podjęła się Collier Schorr nie zabrakło wyuzdanych póz, zmęczonych dziką imprezą bohaterów oraz wątków homoseksualnych.

Nowy kalendarz Pirelli stawia na naturalność i rezygnuje z retuszu

Podekscytowanie wzbudzał już sam fakt zaangażowania do nowego kalendarza Pirelli takich postaci jak Peter Lindbergh, Jessica Chastain, Charlotte Rampling czy Julianne Moore. Teraz, jego najnowsza edycja znowu jest na ustach wszystkich. Dlaczego? Otóż twórcy w tym roku kompletnie zrezygnowali z retuszu i postawili na bardzo naturalny wizerunek fotografowanych kobiet.

Więcej o nowym kalendarzu Pirelli przeczytasz tutaj.

Gorący pokaz Victoria’s Secret 2016 przeszedł do historii

Seksowne „aniołki”, Fantasy Bra warty 3 miliony dolarów i występy największych obecnie gwiazd świata muzyki. Czekając na oficjalną transmisję, która na antenach zagości już 5. grudnia, mogliśmy nie tylko podziwiać najlepsze sylwetki z pokazu, ale być także świadkami akcentów, o których mówiono jeszcze kilka dni po jego zakończeniu. Otóż, zgodnie z przewidywaniami, na wybiegu spotkała się była para, czyli The Weeknd i Bella Hadid, a ich uroczy wspólny moment totalnie zdominował media społecznościowe. Lawinę spekulacji wywołała także debiutująca w pokazie Irina Shayk. Naszym zdaniem zdjęcia nie pozostawiają wątpliwości, a rosyjska modelka już niedługo zostanie mamą. Gratulujemy!

Więcej o pokazie Victoria’s Secret 2016 przeczytacie tutaj.

Jamie Foxx wyprodukuje serial o Marvinie Gaye’u

Jamie Foxx, który za rolę Raya Charlesa zgarnął w 2005 roku Oscara, tym razem weźmie na warsztat życiorys innego legendarnego muzyka – Mavina Gaye’a. Serial, którego współproducentem oprócz Foxxa będzie także najmłodszy syn Gaye’a, Marvin Gaye III, ma opowiedzieć szczerą i prawdziwą historię życia zmarłego w 1984 roku artysty. Czekamy na finalny efekt!

Kanye West wyprodukował 22-stronicową sesję dla berlińskiego magazynu „032C”

Przez ostatni tydzień przebywał w szpitalu, ale efekty realizacji jego kreatywnych zamysłów możemy niezmiennie podziwiać na bieżąco. Kanye West tym razem postanowił dać upust swoim inspiracjom w najnowszym numerze berlińskiego magazynu „032C”. W 22-stronicowej sesji, którą sfotografował słynny duet Mert&Marcus, udział wzięli między innymi raper Travis Scott oraz Khloe i Kim Kardashian – ubrane wyłącznie w ciuchy z kolekcji Yeezy Season 3 oraz dumnie prezentujące swoje gołe pupy. Wszystko zostaje w rodzinie.

Wes Anderson wyreżyserował świąteczny filmik dla H&M

Wes Anderson i Adrien Brody to połączenie bliskie ideału. Reżyser znany z takich filmów jak „Pociąg do Darjeeling”, czy „Grand Budapest Hotel” tym razem podjął się współpracy z aktorem na planie świątecznego filmu promującego kolekcję H&M. Święta już za niecałe trzy tygodnie!

Raf Simons w swojej debiutanckiej kolekcji połączy kolekcję damską i męską

Raf Simons został mianowany dyrektorem kreatywnym marki Calvin Klein, a wszyscy fani Belga (w tym także oczywiście my) z niecierpliwością czekaliśmy na pierwsze efekty jego pracy. Dziś wiemy już, że debiutancki pokaz byłego dyrektora kreatywnego Diora odbędzie się 10. lutego o 16. czasu polskiego i, jak podaje portal WWD, zaprezentowana zostanie na nim zarówno kolekcja damską, jak i męska. Podobny krok podejmie także podczas Milan Fashion Week Bottega Veneta. Tym samym jesteśmy więc chyba świadkami coraz większego zanikania płciowości w modzie.

Sesja tygodnia: Naomi Campbell w „W Magazine”

46-letnia (!) Naomi Campbell nie przestaje zachwycać. Podczas gdy wiele jej koleżanek po fachu w tym wieku odpoczywa na modowej emeryturze ewentualnie odcina kupony od dawnej popularności, ikona modelingu nadal chętnie bierze udział w prestiżowych projektach i sesjach zdjęciowych. Najnowsza to efekt końcowy współpracy z nie mniej znakomitą ekipą: Stevenem Kleinem, Edwardem Enninfulem i magazynem”W”. Wow!

Stylizacja tygodnia: Anja Rubik na imprezie Saint Laurent i „W Magazine” w Miami

Wszystko wskazuje na to, że Anja Rubik stała się nieoficjalną ambasadorką Saint Laurent pod wodzą kreatywną Anthony’ego Vaccarello. To już kolejna impreza, na której polska topmodelka pojawia się w total looku francuskiego domu mody, a my musimy przyznać, że obie strony ewidentnie na tym korzystają. Cekinowa sukienka mini, krótka skórzana kurtka i błyszczące szpilki podkreślające ekstremalnie długie nogi Anji to po prostu kwintesencja idealnej stylizacji.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Massimo Giorgetii odchodzi z Pucci

Niepokojąco mało projektantów utrzymuje obecnie stanowiska dyrektorów kreatywnych w największych domach mody przez więcej niż kilka sezonów. Szybkie tempo zmian, chęć pozyskania nowych klientów oraz potrzeba generowania coraz lepszych wyników sprzedaży to spore wyzwania jak dla jednej osoby. Kolejną z „ofiar” takiego systemu jest Massimo Giorgetti, który właśnie ogłosił swoje rozstanie z Emilio Pucci po dwóch latach współpracy. To dosyć krótko, biorąc pod uwagę fakt, że jego poprzednik, Peter Dundas, zajmował to stanowisko przez 7 lat.

„Wspólnie zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy” – taką informację do prasy przekazał Mauro Grimaldi, CEO marki Emilio Pucci.  „Chciałbym osobiście podziękować za pełną profesjonalizmu współpracę, która miała miejsce przez ostatnie dwa lata” – dodał Massimo Giorgetti. Tak obie strony skomentowały zakończenie niedługiej przygody, jaką było tworzenie mody dla jednego z najstarszych, włoskich domów mody, które początki sięgają czasów powojennych.

Kampania Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

Giorgetti ma już inne plany. Przystojny Włoch zamierza poświęcić się własne marce, MSGM, którą założył w 2009 roku. Twierdzi, że wymaga ona jego większej uwagi i poświęcenia, aby mogła rozwijać się bardziej dynamicznie i spełniać rosnące oczekiwania klientów. Sportowy szyk, w jakim specjalizuje się projektant i który świetnie sprawdza się w MSGM, niekoniecznie zachwycił klientów skupionych wokół Pucci. Być może rockowo-etniczna stylistyka wypracowana prze jego poprzednika, Petera Dundasa, bardziej przemawiała do wiernych fanek włoskiego szyku.

Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

To doświadczenie zapewne okaże się bardzo cenne dla obu stron. Czekamy na nowe kolekcje obu marek!

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.