Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie pokazy mody

W 2016 roku projektanci zadziwiali nas nie tylko swoimi kolekcjami, ale także lokalizacjami, muzyką oraz atmosferą pokazów, jakie zorganizowali. My wybraliśmy najlepsze z nich, dzięki którym jesteśmy dumni z naszej polskiej branży. Okazuje się, ze niektórzy nie potrzebują żadnych tygodni mody, aby zaprezentować modę na najwyższym poziomie.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie pokazy mody
Robert Kupisz „Krivan” jesień-zima 2017/2018
Najnowszy pokaz projektanta był sprytną mieszanką sportowej mody ulicznej oraz kulturą Podhala. Kupisz udowodnił, że można umiejętnie czerpać z historii swojego kraju, tworząc nowoczesną i spójną kolekcję. Folk w jego wydaniu nie miał nic wspólnego z kiczem, a wręcz przeciwnie – był zadziorny, odważny i nowoczesny. „Krivan” to naszym zdaniem najlepsza do tej pory kolekcja Kupisza oraz jeden z najlepszych pokazów 2016 roku. Kto by przypuszczał, że Janosik może stać się jednym z najgorętszych bohaterów następnego sezonu.
ZobaczSchowaj komentarze

Enteliér: z pasji do piękna

Małgorzata Wojciechowska, założycielka marki Enteliér jest idealnym przykładem na to, że chcieć naprawdę znaczy móc i nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń i realizowanie swoich celów. Niegdyś pracująca w branży bankowości, dziś kradnie serca modnych Polek swoją wizją kobiecej i ponadczasowej mody.

Co jakiś czas na polskim rynku pojawiają się marki, które mimo młodego stażu, błyskawicznie torują sobie drogę do serc i szaf najmodniejszych dziewczyn, blogerek i influencerek. Jedną z ostatnich jest Enteliér – wyjątkowy modowy koncept wyrosły z pogoni za marzeniami i pasją, odwagi i chęci tworzenia tego, co zawsze było nam najbliższe. Projekty Małgorzaty Wojciechowskiej – założycielki i projektantki marki, pokochały już chociażby znane z fenomenalnego stylu Horkurks i Mariona Warda oraz klientki, które coraz chętniej odwiedzają butik usytuowany przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Małgorzata Wojciechowska, z którą niedawno mieliśmy okazję porozmawiać, na autorską markę przełożyła nie tylko indywidualną i ściśle sprecyzowaną wizję kobiecości, ale przede wszystkim lata doświadczenia, obserwacji i wiedzy na temat tego, jak kupują kobiety, czego poszukują w modzie, co je zniechęca, a co fascynuje. Łącząc artystyczną i pełną inspiracji wizję z nieco bardziej pragmatycznym podejściem, stworzyła brand, który z jednej strony oferuje wysoką jakość i ponadczasowy design, ale z drugiej nie stroni od trendów i sezonowości. To ważny i mający szansę na sukces krok, dzięki któremu Enteliér ma szansę trafić po pierwsze do miłośniczek klasyki, po drugie do kobiet nieśmiało zaczynających swoją przygodę z trendami oraz wreszcie po trzecie, fanek modnych rozwiązań, które sezonowe tendencje zawsze miksują jednak z bazowymi projektami o terminie ważności znacznie dłuższym niż rok czy dwa. Tak jest chociażby z występującą w dwóch wersjach kolorystycznych marynarką „Lungo”, która z jednej strony posiada dość klasyczny fason, z drugiej jednak urzeka modnymi w tym sezonie plisami (obecnymi na przykład w kolekcji Ellery czy Celine) i praktycznym podejściem do mody: może być bowiem noszona  jako żakiet, dzięki przedłużonemu krojowi jako sukienka, albo jako płaszcz.

Wszystkie propozycje Enteliér to wysokiej jakości ubrania, szyte w najlepszych szwalniach w Polsce, najwyższej klasy materiały sprowadzane w większości z Włoch i zauważalna na każdym etapie produkcji dokładność oraz dbałość o stosowane detale i technologiczne rozwiązania. To jednak przede wszystkim marka stworzona przez kobietę dla kobiet, które akceptują siebie, ale miewają swoje wątpliwości, które w sposób holistyczny eksponują swój styl i nastawienie do życia i które wiedzą, że ubranie mimo tego, że jest jedynie elementem większej całości, może być fantastycznym narzędziem wyrażenia własnego „ja”.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.