Pierwsza współpraca TOMS i & Other Stories

Chyba większość z nas lubi łączyć przyjemne z pożytecznym, w szczególności jeśli mówimy o modzie oraz zrobieniu dobrego uczynku. Właśnie na tym opiera się najnowsza współpraca pomiędzy marką TOMS i & Other Stories, w której znajdą się klasyczne modele butów oraz cała kolekcja ready to wear. Zobaczcie koniecznie!

Współpraca pomiędzy TOMS i & Other Stories zainspirowana kalifornijskim klimatem Venice Beach w Los Angeles  wejdzie do sprzedaży już na wiosnę 2017. Znajdziemy w niej oczywiście modele butów TOMS, jak i zwiewne boho sukienki z delikatnych tkanin. Gwiazdą towarzyszącej kampanii została modelka Erin Wasson, która była bohaterka między innymi sesji wizerunkowych Maybelline, Free People czy Paco Rabanne, natomiast za obiektywem stanęła Natalie Joos.

To, co najbardziej łączy wspólną kolekcję TOMS i & Other Stories jest jednak podobna filozofia obu marek. TOMS słynie ze swojej akcji One for One, która polega na tym, że za każdy zakup butów, jedna para zostanie przekazana potrzebującym dzieciom. Z kolei, w ramach wspólnej kolekcji, & Other Stories za każdy sprzedany element, dzięki fundacji Magic Bus Women’s Scholarship Fund, sfinansuje jeden miesiąc nauki angielskiego. Moda, która pomaga innym? Lubimy!

Przeczytajcie także

& Other Stories otwiera pierwszy sklep w Polsce!

ZobaczSchowaj komentarze

Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową na świecie!

Czym jest marka luksusowa? Dla śmiertelnika niezainteresowanego modą to synonim wielkich pieniędzy i ekskluzywności, czasami nawet konkretnych domów mody jak Chanel, Dior czy Gucci. Jednak marka luksusowa to o wiele więcej. To wielkie biznesy i jak to bywa w tej kwestii, jeden drugiemu nie jest równy. Który wobec tego najbardziej liczy się w branży? My już znamy odpowiedź na to pytanie, ponieważ Forbes właśnie udostępnił ranking 100 najcenniejszych marek na świecie i na rynku mody luksusowej to Louis Vuitton stanął na szczycie podium.

W rankingu Forbesa zawsze brane są pod uwagę najróżniejsze dziedziny, dlatego pośród stu pozycji znajdziemy producentów technologii, żywności, samochodów, znane marki beauty i mody oraz wiele więcej. Nie trudno się domyślić, że na tle tych wszystkich wielkich przedsiębiorstw królują firmy zajmujące się szeroko pojętą technologią oraz informatyką. Pierwsze trzy pozycje na liście to Apple, Google i Microsoft. W dziesiątce najlepszych z najlepszych znalazły się również Facebook, Disney, McDonald’s oraz Samsung.

Gdzie na tej liście uplasowało się Louis Vuitton? Dopiero na 20. miejscu, ale nadal sprawia to, że jest „najcenniejszą” ze wszystkim obecnych na rynku marek luksusowych. Wcześniej, bo na 16 miejscu, znalazło się Nike. Kolejna pozycja ze świata mody to H&M (nr 36), a poza tym w rankingu pojawiły się między innymi Hermès, Gucci, Zara czy Chanel. To już kolejny raz, kiedy Louis Vuitton zostało okrzyknięte najcenniejszą marką luksusową (tak było również w 2016 roku). Czy innej marce uda się przebić francuskiego giganta w przyszłym roku? Jesteśmy ciekawi!

Przeczytajcie także

Czego nie wiecie o Louis Vuitton

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.