Pierwsza współpraca TOMS i & Other Stories

Chyba większość z nas lubi łączyć przyjemne z pożytecznym, w szczególności jeśli mówimy o modzie oraz zrobieniu dobrego uczynku. Właśnie na tym opiera się najnowsza współpraca pomiędzy marką TOMS i & Other Stories, w której znajdą się klasyczne modele butów oraz cała kolekcja ready to wear. Zobaczcie koniecznie!

Współpraca pomiędzy TOMS i & Other Stories zainspirowana kalifornijskim klimatem Venice Beach w Los Angeles  wejdzie do sprzedaży już na wiosnę 2017. Znajdziemy w niej oczywiście modele butów TOMS, jak i zwiewne boho sukienki z delikatnych tkanin. Gwiazdą towarzyszącej kampanii została modelka Erin Wasson, która była bohaterka między innymi sesji wizerunkowych Maybelline, Free People czy Paco Rabanne, natomiast za obiektywem stanęła Natalie Joos.

To, co najbardziej łączy wspólną kolekcję TOMS i & Other Stories jest jednak podobna filozofia obu marek. TOMS słynie ze swojej akcji One for One, która polega na tym, że za każdy zakup butów, jedna para zostanie przekazana potrzebującym dzieciom. Z kolei, w ramach wspólnej kolekcji, & Other Stories za każdy sprzedany element, dzięki fundacji Magic Bus Women’s Scholarship Fund, sfinansuje jeden miesiąc nauki angielskiego. Moda, która pomaga innym? Lubimy!

Przeczytajcie także

& Other Stories otwiera pierwszy sklep w Polsce!

ZobaczSchowaj komentarze

Klimat subkultur w nowej kolekcji Vans

Tego lata czeka nas kolejna niesamowita kolaboracja – tym razem siły łączy Vans oraz Brain Dead – założona przez Kyle’a Ng i Eda Davisa grupa artystów i muzyków z całego świata. Ozdobione spersonalizowanymi hieroglifami obuwie w pastelowych odcieniach różu, żółci i zieleni stanie się osią kolekcji, której główną inspiracją będzie duch subkultury.

Klimat subkultur w nowej kolekcji Vans

Skool LX, Era LX i klasyczne Slip-On, to trzy kultowe modele obuwia marki Vans, które będziemy mogli podziwiać w najnowszej kolekcji w niepowtarzalnych, jaskrawych kolorach. Wszystkie buty stworzone w ramach kolaboracji Vault by Vans x Brain Dead wyróżniają się charakterystycznymi dla Brain Dead’s czarnymi mikro-grafikami utrzymanymi w satyrycznym i ,,kiczowatym” nastroju. Poprzez załączenie na odzieży i obuwiu symboli nawiązujących do post-punkowego świata, undergroundowych komiksów oraz subkultur deskorolkowych, Kyle Ng i Ed Davis pragnęli wyrazić mentalność swojej marki. Jeśli chodzi o kolekcję odzieży, twórcy pokusili się o tkane koszule z krótkim rękawem w dwóch wariantach kolorystycznych – różowym i zielonym z printem hieroglifów prezentowanym na obuwiu oraz dwa bawełniane t-shirty ozdobione logotypem Brain Dead. Idealnym dopełnieniem całej kolekcji jest minimalistyczna czarna czapka z daszkiem oraz płócienna torba na ramię.

Światowa premiera kolekcji Vault by Vans x Brain Dead miała miejsce 24 czerwca, a cała kolekcja będzie do kupienia w warszawskim Veteran Store, mieszczącym się przy ulicy Mokotowskiej 24.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.