Pierwsza współpraca TOMS i & Other Stories

Chyba większość z nas lubi łączyć przyjemne z pożytecznym, w szczególności jeśli mówimy o modzie oraz zrobieniu dobrego uczynku. Właśnie na tym opiera się najnowsza współpraca pomiędzy marką TOMS i & Other Stories, w której znajdą się klasyczne modele butów oraz cała kolekcja ready to wear. Zobaczcie koniecznie!

Współpraca pomiędzy TOMS i & Other Stories zainspirowana kalifornijskim klimatem Venice Beach w Los Angeles  wejdzie do sprzedaży już na wiosnę 2017. Znajdziemy w niej oczywiście modele butów TOMS, jak i zwiewne boho sukienki z delikatnych tkanin. Gwiazdą towarzyszącej kampanii została modelka Erin Wasson, która była bohaterka między innymi sesji wizerunkowych Maybelline, Free People czy Paco Rabanne, natomiast za obiektywem stanęła Natalie Joos.

To, co najbardziej łączy wspólną kolekcję TOMS i & Other Stories jest jednak podobna filozofia obu marek. TOMS słynie ze swojej akcji One for One, która polega na tym, że za każdy zakup butów, jedna para zostanie przekazana potrzebującym dzieciom. Z kolei, w ramach wspólnej kolekcji, & Other Stories za każdy sprzedany element, dzięki fundacji Magic Bus Women’s Scholarship Fund, sfinansuje jeden miesiąc nauki angielskiego. Moda, która pomaga innym? Lubimy!

Przeczytajcie także

& Other Stories otwiera pierwszy sklep w Polsce!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Szkoła biznesu mody założona przez Olkę Kaźmierczak startuje z drugą kampanią. Zatytułowana #OPPORTUNITYCALL ma na celu zachęcić do podjęcia wyzwania i zainwestowania we własną edukację, oczywiście w Fashion PR Talks. Akademia przygotowała kolejny cykl warsztatów z nowymi mentorami, więc jeśli chcecie zdobyć cenną wiedzę z zakresu mody, koniecznie sprawdźcie co będzie się działo w nowym semestrze.

Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Inspiracją do nowej kampanii Fashion PR Talks, była legenda opowiadana przez Christiana Diora. Z informacji prasowej dowiedzieliśmy się, że słynny projektant twierdził, że o zostaniu projektantem zadecydował czysty przypadek. Według zabobonnego kreatora była to pozłacana, metalowa gwiazdka, oderwana od piasty koła wozu konnego. To ona doprowadziła Diora do Marcela Boussaka, francuskiego potentata branży tekstylnej, który postanowił zainwestować w pierwszy butik Diora.

Olka Kaźmierczak wykorzystała tę historię do stworzenia kampanii #OPPORTUNITYCALL. Przekonuje, że zamiast czekać na sygnały i wyczekiwać idealnego momentu, jak to miało miejsce w przypadku Diora, lepiej zacząć podejmować świadome decyzje. A te dotyczące rozwoju i edukacji nigdy nie powinny być przypadkowe. „Zamiast czekać na złotą gwiazdkę, spójrz w głąb siebie – nie oglądaj się na innych, w lustrzanym odbiciu znajduje się wszystko to, czego potrzebujesz“ – twierdzi Olka. Do tego zachęcają też hasła, wręcz nawołujące do działania, takie jak: I think you should just go for it; If you are waiting for a sign, this is it; oraz How about yes? Ciężko nie skorzystać z tej bogatej oferty, ponieważ mentorami Fashion PR Talks są świetni specjaliści, pracujący w biznesie mody od wielu lat.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zajrzyjcie na stronę Fashion PR Talks, aby wybrać najciekawsze dla was warsztaty. Szkolenia odbywają się we czwartki, piątki i soboty w siedzibie akademii przy ul. Mikołaja Kopernika 34/405 w Warszawie. My zawsze jesteśmy na tak, jeżeli chodzi o rozwój oraz zdobywanie wiedzy.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.