Paleta do makeup’u kompatybilna z iPhonem – to będzie hit!

Bardzo cieszymy się, że w końcu ktoś połączył dwa tak ważne dla każdej współczesnej kobiety elementy – telefon i paletę do robienia makijażu. Dzięki temu poprawki w ciągu dnia będą szybkie, nie zapomnimy o niczym wychodząc z domu, zaoszczędzimy czas i miejsce w torebce. Szykujcie się na prawdziwą rewolucję!

W życiu są dwie rzeczy, na punkcie których chyba wszystkie mamy obsesję i oczywiście bez których nie opuszczamy domu: nasz telefon i oczywiście zestaw ulubionych produktów do makijażu. POUT dobrze zna współczesne kobiety i dlatego postanowił stworzyć pierwszą na świecie obudowę do telefonu, w której możecie ukryć kosmetyki.

Obudowa POUT nie tylko służy jako ochraniacz na  iPhone’a, ale również jako opakowanie, w którym ukryjemy mini paletkę. W jej skład wchodzi szminka, błyszczyk do ust oraz podkład i to wszystko wybrane dowolnie przez nas spośród bogatej palety odcieni. Wszystkie elementy możemy starannie umieścić w przesuwanym elemencie przymocowanym do tylnej części obudowy telefonu.  Niezwykle praktyczne i pomysłowe opakowanie na telefon jest już dostępne w cenie 30 funtów (około 150 zł), możecie je zamówić online w przedsprzedaży.

Jeśli pomysł się sprawdzi to będziemy mieć prawdziwą beauty rewolucję!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #4: minimalistyczne kolaże The Icon Agency

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Instagram Tygodnia”. Tym razem, nie będzie to jednak osoba czy marka modowa, ale agencja PR-owa, która udowadnia, że media społecznościowe mogą zachwycać swoją oryginalnością. Mowa tutaj o profilu The Icon Agency, warszawskiej firmie, która na co dzień zajmuje się marketingiem, organizacją eventów i wszystkim co związane z branżami mody i urody. Jej Instagram wcale nie przypomina jednak tego, co wyobrażamy sobie słysząc hasło „agencja PR”. Wręcz przeciwnie, ponieważ ich profil jest wypełniony po brzegi kolażami oraz fotografiami w iście minimalistycznym wydaniu.

Instagram The Icon Agency bardzo różni się od tych, które prowadzą pozostałe agencje specjalizujące się w podobnych dziedzinach. Skąd taki pomysł?

Na naszym Instagramie pokazujemy to, co nas inspiruje, czym się zachwycamy, taki zamysł był od samego początku. Chcemy dzielić się tym, co bezpośrednio wpływa na nasze działania i co jest zgodne z naszym poczuciem estetyki. Fajnie jest wyróżniać się na tle innych i cieszymy się że nam się to udaje.

Czy  kolaże, które znajdziemy na waszym profilu, pomagają komunikować się z obserwującymi was użytkownikami oraz potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nasze kolaże na pewno ukazują nasz kierunek myślenia – nie zamykamy się na łączenie różnych form i technik, to na pewno znak dla potencjalnych klientów, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.

Skąd czerpiecie inspiracje tworząc grafiki?

Inspiracje czerpiemy ze wszystkiego, co nas otacza – to sztuka, muzyka, filmy. Jest wiele portali, które sprawdzamy każdego dnia, takie jak np.:  @ignant, @anothermagazine, @highsnobiety, @nowness, @somewheremagazine, portale magazynów modowych, designerskich, lifestyle’owych i wiele innych. Lubimy obserwować również instagramy Kwiaty i Miut (@kwiatyimiut), Rated:Modern Art. (@ratedmodernart), czy Where I See Fashion (@whereiseefashion). Codziennie odkrywamy nowych artystów, którzy nas zachwycają, Internet na pewno jest niekończącym się źródłem inspiracji.

Ulubiona aplikacja do edytowania, projektowania, zarządzania Instagramem to…?

Nasze kolaże powstają w bardzo różny sposób – nie mamy jednej ulubionej aplikacji – cały czas szukamy nowych rozwiązań i pomysłów. Na co dzień korzystamy między innymi z: whitagram, czy tile pic.

Lepiej prowadzić Instagrama strategicznie czy spontanicznie? Planujecie posty z wyprzedzeniem?

Nie planujemy postów – spontaniczność sprawdza się najlepiej :)

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.