Oto najpopularniejsza sukienka na tygodniu mody w Nowym Jorku!

Podczas każdego z fashion weeków wśród najlepszych stylizacji mody ulicznej da się wyłapać najpopularniejsze i często powtarzające się elementy – nowe „it bags”, najmodniejsze modele butów czy kolczyki. Tak było chociażby z kwiecistymi sukienkami od Vetements, które swego czasu miała każda „szanująca się” fashionistka czy torebką Dionysus od Gucci. Podczas tegorocznego tygodnia mody w Nowym Jorku furorę zrobiła jednak sukienka od londyńskiej marki Rejina Pyo – my już dopisujemy ją do listy życzeń!

Sukienka midi z charakterystycznymi, bufiastymi rękawami i w żółtej wersji pojawiła się w galeriach mody ulicznej już w zeszłym sezonie, jednak to na tegoroczny New York Fashion Week przypadło apogeum jej popularności. Istną machinę rozpędziła Pandora Sykes – dziennikarka i freelancerka, która została sfotografowana w jej kremowej odsłonie podczas drugiego dnia imprezy i połączyła ją z najmodniejszymi butami od J.W. Andersona .

Później poszło już „z górki” – na ten sam model, tyle że w kolorze intensywnej fuksji postawiły między innymi Veronika Heilbrunner, która (jak można się było po niej spodziewać) zestawiła ją ze sneakersami oraz szefowa działu moda niemieckiego „In Style’a”, Jan Michael Quammie.

Model, który tak pokochały fashionistki nosi nazwę „Greta” i jest projektem mającej swoją siedzibę w Londynie marki Rejina Pyo. Nie słyszeliście o niej? Spokojnie, z pewnością się to za chwilę zmieni. Popularność sukienki zapewniła marce publikacje w najbardziej znanych tytułach oraz galeriach mody ulicznej m.in. w „Vogue’u”, hiszpańskim „Glamour” oraz „The Cut”, chociaż najbardziej zorientowane modowo dziewczyny śledzą i lubią ją już od jakiegoś czasu. Wcale się temu nie dziwimy – Rejina Pyo to nietuzinkowe ubrania i dodatki (fantazyjne buty, przeskalowane bluzki, oversize’owe płaszcze i zaskakujące formą sukienki), które sprzedają już u siebie między innymi Net-a-Porter, Harvey Nichols i Browns.

Macie ochotę na „Gretę”? W takim razie przygotujcie się na wydatek w wysokości około 3 tysięcy złotych – na stronie dostępna jest nadal pełna rozmiarówka!

 

Zobacz także:

Street style– Tygodnie Mody wiosna-lato 2018

ZobaczSchowaj komentarze

Świat jest piękny! Powstał milkshake o smaku prosecco

Jeśli myśleliście, że nasz gatunek jest w momencie regresu i nie ma przed nami świetlanej przyszłości, to musicie zmienić zdanie. Bo czymże innym jak dowodem na naszą wspaniałość jest milkshake o smaku prosecco?

Na pomysł stworzenia tego wyjątkowego przysmaku wpadła sieć Shake Shack, która we współpracy ze stacją telewizyjną NBC postanowiła w ten sposób uczcić powrót serialu „Will and Grace” (więcej o nim tutaj). Shake o nazwie Jack and Karen będzie zawierał zmrożone truskawki, bitą śmietanę, malinową posypkę oraz oczywiście bąbelki. Przez te ostatnie zgodnie z prawem nie kupi go nikt poniżej 21 roku życia.

Milkshake będzie dostępny przez krótki okres czasu – od 18 września do 1 października i jedynie w dwóch lokalach w Nowym Jorku: na Herald Square oraz Upper West Side. Koszt jednego shake’a będzie wynosił 5,99 dolarów, z czego aż dwa z nich znajdą się na koncie GLAAD – amerykańskiej organizacji walczącej z homofobią. A więc połączenie przyjemnego z pożytecznym – tak, jak lubimy najbardziej!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.