Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Wiedzieliście, że 80% kobiet z różnych części świata inspirują ujęcia obrazujące sukcesy innych przedstawicielek płci pięknej, a aż jedna trzecia pań nie może cieszyć się wyjątkowością chwili przez próbę stworzenia „zdjęcia idealnego”?  To właśnie między innymi te zaskakujące wyniki skłoniły PANDORĘ– markę, która od lat zachwyca swoją biżuterią, do stworzenia zupełnie innej niż wszystkie kampanii, pokazującej naturalne ujęcia kobiet, które cieszą się ze swoich sukcesów. Począwszy od tych najmniejszych związanych z życiem codziennym aż po te największe.

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Projekt nosi nazwę „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful), a jego idea powstała zaraz po ukazaniu się wyników badań, które przeprowadzono razem z 7000 kobietami z 8 krajów i 3 kontynentów. Jak się bowiem okazało, aż sześć razy więcej kobiet czerpie większą inspirację z naturalnych ujęć ukazujących codzienne sukcesy innych pań niż z pozowanych, czasami sztucznych selfie. Co więcej, badania wykazały także, że prawie połowa kobiet z całego świata dokumentuje i gromadzi codzienne, wyjątkowe dla nich momenty w swoich telefonach. Co jeszcze udało nam się dzięki nim dowiedzieć? Między innymi to, że aż jedna trzecia kobiet przez próbę zrobienia „idealnego” zdjęcia nie może w pełni cieszyć się wyjątkowością danej chwili, a trzy na cztery panie chciałyby móc bardziej doceniać codzienne, na pozór zwyczajne, a jednak wyjątkowe momenty swojego życia. Te wszystkie szokujące liczby i wnioski wyciągnięte z badań skłoniły markę PANDORA do zmiany swojego stylu fotografii i próby stworzenia czegoś kompletnie świeżego i spontanicznego.

Jak wyjaśnia Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu, wyniki badań tylko upewniły nas w tym, że w dzisiejszej, cyfrowej erze kobiety nie mają czasu żeby się zatrzymać i celebrować swoje codzienne zmagania i dokonania. PANDORA chce to zmienić i zainspirować panie do tego by nie przestawały zauważać wagi zarówno swoich małych jak i dużych osiągnięć.

Dodatkowo, marka aby jeszcze bardziej pobudzić kobiety do celebrowania swoich sukcesów i dzielenia się nimi z innymi zachęca do wzięcia w swoim konkursie. Zdjęcia opublikowane na Instagramie pod #DOSeeTheWonderful oraz z tagiem @theofficialpandora wezmą udział w konkursie na najbardziej autentyczną fotografię. Zwycięskie zdjęcie będzie można później podziwiać wraz z ujęciami trzech światowej sławy fotografek tworzące kampanię PANDORY, prezentującą prawdziwe portrety kobiet z różnych stron świata.

Kampania PANDORA „Odkrywaj Piękno” rusza już 31 sierpia 2017.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Metaliczna kolekcja Oysho wiosna-lato 2018

Hiszpańska marka Oysho niezmiennie kojarzy się nam z wygodnymi, niezwykle przyjemnymi ubraniami. Od dłuższego czasu w swojej ofercie posiada ubrania sportowe, które sprawiają, że wysiłek fizyczny jest nie tylko zdrowy, ale i szalenie modny.

Metaliczna kolekcja Oysho wiosna-lato 2018

Najnowsza kolekcja marki o nazwie Metals stanowi połączenie faktur, kolorów oraz kształtów inspirując się tytułowymi metalami. Dzięki tej inspiracji w kolekcji znajdziemy innowacyjne fasony, jak również tkaniny. Ubrania sportowe Oysho charakteryzują się wygodą, bezszwowymi krojami oraz wysokim, bądź bardzo wysokim stanem, a także niezwykle modnym wyglądem.

W kolekcji na sezon wiosna lato znajdziemy nie tylko klasyczne legginsy w stylu biker czy topy, które dopasowują się do ruchu ciała w czasie ćwiczeń, ale także okrycia wierzchnie. Takie jak kurtki bomberki z błyszczącego materiału czy metaliczne parki. Wszystkie elementy są utrzymane w jednolitej gamie kolorystycznej, która zawiera takie barwy jak burgund, pomarańczy czy odcienie metalicznego różu.

Oysho do zaprezentowania wiosennych propozycji w najlepszy możliwy sposób wybrało pokazanie ubrań w ruchu. Hiszpańska marka zaprosiła do współpracy szwedzką grupę taneczną The Carrasco Dance Company, która właśnie w tej formie ekspresji pozwala dostrzec pełnię zalet najnowszej kolekcji marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności