Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Wiedzieliście, że 80% kobiet z różnych części świata inspirują ujęcia obrazujące sukcesy innych przedstawicielek płci pięknej, a aż jedna trzecia pań nie może cieszyć się wyjątkowością chwili przez próbę stworzenia „zdjęcia idealnego”?  To właśnie między innymi te zaskakujące wyniki skłoniły PANDORĘ– markę, która od lat zachwyca swoją biżuterią, do stworzenia zupełnie innej niż wszystkie kampanii, pokazującej naturalne ujęcia kobiet, które cieszą się ze swoich sukcesów. Począwszy od tych najmniejszych związanych z życiem codziennym aż po te największe.

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Projekt nosi nazwę „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful), a jego idea powstała zaraz po ukazaniu się wyników badań, które przeprowadzono razem z 7000 kobietami z 8 krajów i 3 kontynentów. Jak się bowiem okazało, aż sześć razy więcej kobiet czerpie większą inspirację z naturalnych ujęć ukazujących codzienne sukcesy innych pań niż z pozowanych, czasami sztucznych selfie. Co więcej, badania wykazały także, że prawie połowa kobiet z całego świata dokumentuje i gromadzi codzienne, wyjątkowe dla nich momenty w swoich telefonach. Co jeszcze udało nam się dzięki nim dowiedzieć? Między innymi to, że aż jedna trzecia kobiet przez próbę zrobienia „idealnego” zdjęcia nie może w pełni cieszyć się wyjątkowością danej chwili, a trzy na cztery panie chciałyby móc bardziej doceniać codzienne, na pozór zwyczajne, a jednak wyjątkowe momenty swojego życia. Te wszystkie szokujące liczby i wnioski wyciągnięte z badań skłoniły markę PANDORA do zmiany swojego stylu fotografii i próby stworzenia czegoś kompletnie świeżego i spontanicznego.

Jak wyjaśnia Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu, wyniki badań tylko upewniły nas w tym, że w dzisiejszej, cyfrowej erze kobiety nie mają czasu żeby się zatrzymać i celebrować swoje codzienne zmagania i dokonania. PANDORA chce to zmienić i zainspirować panie do tego by nie przestawały zauważać wagi zarówno swoich małych jak i dużych osiągnięć.

Dodatkowo, marka aby jeszcze bardziej pobudzić kobiety do celebrowania swoich sukcesów i dzielenia się nimi z innymi zachęca do wzięcia w swoim konkursie. Zdjęcia opublikowane na Instagramie pod #DOSeeTheWonderful oraz z tagiem @theofficialpandora wezmą udział w konkursie na najbardziej autentyczną fotografię. Zwycięskie zdjęcie będzie można później podziwiać wraz z ujęciami trzech światowej sławy fotografek tworzące kampanię PANDORY, prezentującą prawdziwe portrety kobiet z różnych stron świata.

Kampania PANDORA „Odkrywaj Piękno” rusza już 31 sierpia 2017.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Miłość branży mody do kultowych trendów sprzed lat jak widać nie maleje. Po kilku sezonach zdominowanych przez motywy rodem z lat 90., projektanci postanowili sięgnąć po coś „nowego”. Teraz, to lata 80. wracają do łask, a coraz więcej marek wprowadza do sprzedaży projekty z tamtych czasów. Ostatnio do tego grona dołączył Reebok Classic, który nie tylko odświeżył kultowy model swoich butów Workout Vintage, ale przy okazji zaprezentował swoją nową ambasadorkę – Gildę Ambrosio.

Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Od kiedy sneakersy weszły na „salony”, większość kobiet porzuciła swoje wysokie do nieba szpilki na rzecz wygodnego obuwia. Nie ma się co dziwić, że od kilku lat sportowe buty nie znikają z pierwszych stron magazynów modowych, a niemal każda dekada w drugiej połowie XX wieku została zdefiniowana przez inny model sneakersów. Czasy świetności Reeboka przypadły akurat na lata 80., kiedy białe sneakersy z charakterystycznym logo nosili bohaterowie tak kultowych filmów jak „Powrót do przyszłości” czy „Dzień wolny Ferrisa Buellera”

Model Workout Vintage zadebiutował na rynku w 1987 roku jako innowacyjne buty treningowe, a w tym roku mija równo 30 lat od ich premiery. Właśnie dlatego, Reebok Classic postanowił ponownie wprowadzić je do swojej oferty, w dodatku po raz pierwszy w wersji damskiej. Nowej odsłonie modelu towarzyszy również kampania, której twarzą została włoska it-girl Gildia Ambrosio, założycielka marki Attico. Tym samym, Ambrosio dołączyła do grona innych ambasadorek marki jak Ariana Grande, Gigi Hadid czy ostatnio Victoria Beckham. Model Workout Vintage będzie dostępny w sprzedaży od 14 grudnia na stronie reebok.com oraz w wybranych salonach. Czekamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.